Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up:
Wildstylez

Datum: 26 april 2016 (Koningsnacht)
Tijd: 22:00 - 05:00
Locatie: Warehouse Elementenstraat, Amsterdam

Citaat:
De Tijdmachine - De Koning te Rijk.

Op 26 april 2016 zal Wildstylez een onvergetelijke avond presenteren in een van de meest iconische locaties van Amsterdam, wat je terugbrengt in de tijd dat Wildstylez degene was die, samen met een paar generatiegenoten, de hardstyle naar een hoger plan tilde.

Om dit extra kracht bij te zetten zal Wildstylez een heel scala aan bijzondere artiesten en vrienden uitnodigen in beide zalen van de Warehouse Elementenstraat. Wie dat zijn dat zie je op de avond zelf pas. Om de geruchtenstroom alvast de kop in te drukken kan Lose Your Mind melden dat Project One niet op deze avond zal optreden.

De editie zal een unieke ervaring worden en valt niet te missen. De kaartverkoop is gestart en wees er snel bij, want er zijn slechts een beperkt aantal beschikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan zoiets qua kaartverkoop goed gaan? Mocht het tot laat duren dan haken toch al veel mensen af vanwege plannen op Koningsdag? Vind dat het ook al een laat moment is om hiermee naar buiten te komen.

Desondanks ontzettend benieuwd, voor een toonaangevende naam wil ik misschien wel de plannen omgooien. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat ze er laat mee komen..
Was ook niet van plan om naar Amsterdam uit te reizen met Qday/night.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik skip 'm, had 'm liever die vrijdag of zaterdag gehad of de week er voor. Koningsnacht vier ik hier in de buurt. Als het van 22:00 tot 07:00 is zou ik het een opmerkelijke keuze vinden van ze, denk dat er veel mensen dan niet willen gaan omdat ze de dag er na 's middags al op pad gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook de voorkeur voor supersized, ookal zal tijdmachine een stuk dichterbij zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Zonder gelijk al te veel prijs te geven...

Koningsnacht
Amsterdam
22:00-05:00

Deze eindtijd is gekozen door de door jullie al benoemde redenen. Daar zouden vele niet vrolijker van worden.
Meer info volgt snel.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hardfest heeft een leuke line up, maar als deze Tijdmachine ook een goede line-up biedt op een goede locatie ga ik overwegen toch hier heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dag erna zelf draaien op Solid Kingsday in Den Haag, dus nog even kijken wat we gaan doen, afhankelijk van lineup en locatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:48 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoe kan zoiets qua kaartverkoop goed gaan?


Er gaat iets onalledaags gebeuren op een plek waar nog nooit een avond met hardstyle is gehouden. (lees: verkooppraatjes)

Wacht rustig af. Het nieuws komt vanzelf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:58 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Beetje jammer dat ze er laat mee komen..


Begrijpelijk, al zijn wij wel van mening dat vele promotors belachelijk ver voor een evenement -niet alleen rondom koningsdag, maar in het algemeen- al starten met een actieve promo waardoor mensen bijna worden gedwongen om heel ver vooruit te gaan denken. Want laten wij wel zijn, 3 weken terug stond iedereen nog met een half been in kerst en knalde bijna 2016 in en nu moet het hele voorjaar al vaststaan.

Maargoed, dat is een andere discussie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Wacht rustig af. Het nieuws komt vanzelf. :)


Gashouder? :drool: (Gaan jullie natuurlijk niet hier bevestigen noch ontkennen haha.)

Top trouwens dat jullie zo onzettend snel hier op Hardtraxx reageren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lose Your Mind schreef:
Wacht rustig af. Het nieuws komt vanzelf. :)


Gashouder? :drool: (Gaan jullie natuurlijk niet hier bevestigen noch ontkennen haha.)

Top trouwens dat jullie zo onzettend snel hier op Hardtraxx reageren!


Ontkennen kunnen wij het zeker. Het is niet de Gashouder.
Het is een locatie met een capaciteit voor 2500 bezoekers. Het gaat dus iets kleiners, intiemer en daardoor exclusievers worden dan wat het je normaal bij dit concept gewend bent.

Ik verklap nu al teveel, denk ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Het is een locatie met een capaciteit voor 2500 bezoekers. Het gaat dus iets kleiners, intiemer en daardoor exclusievers worden dan wat het je normaal bij dit concept gewend bent.


Gokje op de Warehouse Elementenstraat dan maar. Wel een goed idee om het wat kleiner aan te pakken, dan krijg je toch wel weer een ander soort publiek.

Benieuwd naar de verdere invulling en de headliner(s).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa..leuk, maar ik sla m over. Veel te veel aanbod al in deze categorie in april en allemaal veel dichterbij voor mij.

2 april Remember (Crypsis, Brennan Heart, Josh & Wesz, Zany & The Pitcher)
9 april Rebirth (Crypsis, DBSTF, Frontliner, Alphaverb, NSCLT & Deepack)
27 april Supersized (Dana, Luna, AVIO, Tatanka & Davide Sonar)

Enige wat me nog aan het twijfelen zou kunnen brengen is een Headhunterz of iets dergelijks maar dat zie ik op deze editie nog niet gebeuren.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:14 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lose Your Mind schreef:
Het is een locatie met een capaciteit voor 2500 bezoekers. Het gaat dus iets kleiners, intiemer en daardoor exclusievers worden dan wat het je normaal bij dit concept gewend bent.


Gokje op de Warehouse Elementenstraat dan maar. Wel een goed idee om het wat kleiner aan te pakken, dan krijg je toch wel weer een ander soort publiek.

Benieuwd naar de verdere invulling en de headliner(s).


:innocent:
Meer nieuws volgt deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Mwa..leuk, maar ik sla m over. Veel te veel aanbod al in deze categorie in april en allemaal veel dichterbij voor mij.

2 april Remember (Crypsis, Brennan Heart, Josh & Wesz, Zany & The Pitcher)
9 april Rebirth (Crypsis, DBSTF, Frontliner, Alphaverb, NSCLT & Deepack)
27 april Supersized (Dana, Luna, AVIO, Tatanka & Davide Sonar)


Niemand van de door jou genoemde namen zal er staan.




Shit. Wij zeggen nu echt al veel te veel. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit. Is dit wat ik denk dat het is? :drool: :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 03:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Blear schreef:
Beetje jammer dat ze er laat mee komen..


Begrijpelijk, al zijn wij wel van mening dat vele promotors belachelijk ver voor een evenement -niet alleen rondom koningsdag, maar in het algemeen- al starten met een actieve promo waardoor mensen bijna worden gedwongen om heel ver vooruit te gaan denken. Want laten wij wel zijn, 3 weken terug stond iedereen nog met een half been in kerst en knalde bijna 2016 in en nu moet het hele voorjaar al vaststaan.

Maargoed, dat is een andere discussie :)


Daar ben ik het overigens absoluut mee eens. Ik heb volgens mij nu al mijn hele voorjaar/zomer volgepland, waarbij dan ook nog eens de kaartverkoop allemaal tegelijk valt rond deze 2 maanden. Overigens bedoelde ik met mijn reactie dat ik het voornamelijk erg zonde vind omdat dus al dingen heb afgesproken voor rondom Q-Day/Night. Anders was dit optie nummer 1 geweest >.< *huilen in een hoekje*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet wel een hele speciale line-up staan wil ik Beat The Bridge hiervoor skippen en gewoon de stad in gaan op Koningsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 11:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd. Nog geen vaste plannen voor Koningsdag/nacht, dus mits de line up en locatie goed is misschien wel aanwezig, laatste editie beviel me goed, ondanks de drukte (wat nu dus minder zal zijn :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal top, eindelijk weer een leuk feestje op koningsnacht (na Penoze 2 jaar terug).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Het gaat dus iets kleiners, intiemer en daardoor exclusievers worden dan wat het je normaal bij dit concept gewend bent.

Ik verklap nu al teveel, denk ik haha.


De Gieter? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project One hype train :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 13:54 
 

ThaBomba. schreef:
Project One hype train :woot:


All aboard!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké ik was inderdaad niet van plan om te gaan, maar jullie maken het nu wel erg spannend :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten