Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Zie hier vrijwel alleen maar positieve reacties op Delete VIP, maar als Delete fan vond ik deze set flink tegenvallen.


Dit vond ik dus ook. Had het idee dat het meer lompe kicks de zaal door slingeren was dan dat er ook maar enige diepgang in zat.. Het geluid was ook echt niet goed en de sfeer viel ook flink tegen.. en dat "oooooooh" geschreeuw bij elke nieuwe kick ook wel weer afgelopen zijn.. :thumbdown:

Daarnaast was het parkeren en drama.. anderhalf uur in de file gestaan. daardoor het eerste half uur van b-front gemist. overigens wel alle platen gehoord die ik wou horen. The Paradox :worship: wat een meesterwerk zeg!!

Verder wel een leuke dag gehad. Veel bij de main en back in time gestaan. wel leuke setjes gehoord van Noisecontrollers, fusion showcase, 2-sidez. Afgesloten bij de pussylounge om de drukte een beetje voor te zijn.

al met al een leuke dag gehad maar Decibel is bij lange na niet van Defqon kwaliteit en voor mij dan volgend jaar ook echt geen €70 meer waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Binnen gekomen bij Sound Rush en nog even blijven hangen voor Da Tweekaz, wat waren deze 4 heren vet :loving:

Uitstapjes naar de Remember voor The Fusion of Sound en Loudness voor Delete :worship: Pussylounge was ook wel lachen xd

Heerlijk dagje gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een erg geslaagde editie! Met name vanwege het goede weer :)

Aangekomen bij Sound Rush en dat was wel erg lekker. Oud en nieuw wat afgewisseld en het zonnetje wat heerlijk door kwam. Daarna naar Loudness geweest voor B-Front, alleen het geluid in de tent was erg slecht! Je kon toen beter buiten staan. Gelukkig Lost wel gehoord :)

Toen nog overal wat rondgekeken. Sfeer bij Prefix & Density was erg matig. Bij Pussylounge was het opzich wel prima. Heel veel releaxed volk daar. Ineens crowdsurfend met mijn rolstoel boven het publiek hangen was toch wel erg vet :)

Fusion begon goed bij Remember, helaas werd het voor mij daarna wat minder. Daarna nog wat gegeten en op de main verder rond gehangen. Dat kwartiertje "speciale act" stelde absoluut niets voor. Een aantal anthems in een kwartier...hebben we vaker gezien en gehoord. Daarna Frequencerz wat best goed was. Helaas begaf mijn rolstoel het en knakte mijn linkervoorwiel :D toch wat rustiger aan moeten doen in mijn rolstoel.

Radical Redemption heb ik niet zoveel mee en ja over Partyraiser zeg ik maar niets. Hardcore is in sommige gevallen erg gaaf, zelfs industrial, maar dit ging nergens meer over. Voor de fans van hem wel leuk denk ik :)

Eindshow maak ik geen woorden aan vuil. Elk jaar precies hetzelfde....en dat heb ik nu wel eens gezien. ook vaker gezegd dit...eindshow a la Defqon is zooooooooooooveel vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten van Sound Rush, B-Front, 2-Sidez, Delete Vip, Noisecontrollers, Tatact, Oldschool Modulators, afgesloten op de main met Partyraiser & de eindshow.

In het begin met name rond gelopen het terrein verkennen en verschillende stages meegepakt. Alweer snel afgehaakt bij drop the bass ivm de kut mc die er stond, te overdreven aanwezig, tijdens Lucy Furr.

De drukte viel overal wel mee, het geluid vond ik op de meeste stages wel tegenvallen, met name in de loudness vooraan en het maakt niet veel uit waar ik stond, tijdens bfront heel de zaal door geweest maar nergens echt lekker geluid gehoord.

Delete Vip was leuk setje, erg genoten sommige tracks waren wel minder, zoals die met outbreak en rebelion.

2-Sidez was wel het setje van de dag, alleen wat is Pulse_dj kut, telkens fuck it teasen (al is het wel een bazenplaat) en ontiegelijk veel schreeuwen door de mic..... Wel genoten van B-front hier..

Aankleding dit jaar was wel matig, vond de main niet een wauw factor hebben maar lelijk was het ook niet. Icm de eindshow was het wel gaaf om te zien, leuke tracks gehoord maar erg karig qua vuurwerk etc, had er wel meer van verwacht aangezien het 15 jaar decibel was.

Ik begin te twijfelen om hier überhaupt nog ooit aanwezig te zijn, heb me redelijk goed vermaakt door de leuke lineup maar buiten dat is het een erg matig feest..
Het was dat ik vip ticket/parking had dat ik geen gezeik had met auto parkeren en wegkomen, want anders was ik sowieso afgehaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb spijtig genoeg Tatact moeten missen door files :/ iemand die weet wat ze zoal gedraaid hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om te beginnen maar zeggen dat ik een geweldige dag heb gehad, vooral ook vanwege het weer, en de remember stage waar ik een groot gedeelte van de dag heb doorgebracht.

Gelukkig op tijd binnen, en eerst een rondje gelopen, daarna blijven hangen bij A-lusion. Heerlijk setje om erin te komen met een biertje in de hand. Toen door naar B-Front. Zijn stijl vind ik super vet, en ik hoorde dus ook genoeg goede nummers, maar helaas vond ik het geluid maar matig in de loudness. Zowel in het midden waar ik eerst stond als voorin, waar ik even gestaan heb.

Hierna gestaan bij Oldschool Modulators. Prima vermaakt op voornamelijk de bekende nummers van vroeger, maar dat vond ik helemaal niet erg. Liever de bekende nummers van vroeger dan die van tegenwoordig. Daarna even bij de hardcore gaan kijken en het geluid stond hier wel enorm hard, dus ja toen moest ik wel naar N-Vitral. Weer heerlijk lopen beuken hier, en vind het ook knap dat die elke keer zijn live-act iets anders indeelt.

Hierna naar Fusion showcase op de Remember geweest waar ik me ook weer prima vermaakt heb, en dan door naar Delete VIP. Ook nu weer genoten bij Delete, maar vond het geluid in het midden waar ik stond nog steeds niet helemaal geweldig. Vervolgens nog wat dansjes gedaan bij Luna en 2-Sidez. Heb hier wel af en toe met open mond staan kijken hoe hard die oudere nummers wel niet zijn. :drool:

Vervolgens afgesloten op de main met Partyraiser. Had er vooraf niet heel veel van verwacht aangezien zo een dj meestal niet tot zijn recht komt op mainstage. Kan uptempo zelf wel heel erg waarderen, en met mijn vrienden maar het beste ervan gemaakt, en een mooi einde van dit jaar Decibel gehad. :beer:

Als je kijkt naar de prijs is het natuurlijk belachelijk duur, maar volgend jaar zal ik er waarschijnlijk toch weer bij zijn. Maar een eurootje of 10 van de prijs af zou al heel wat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand of de setjes zijn opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een hele dikke shoutout naar de set van Dither, misschien wel de dikste set van de dag. Wat een parels allemaal. :woot: Main Concern, Mind Dimension & Malice vond ik als set niet zo heel boeiend (sounds paste niet bij elkaar, vond ook dat Malice iets te veel de boventoon voerde) maar eigenlijk alleen maar dikke nummers gehoord, dus het was ook wel weer prima. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een vet weekend. De vrijdag pre party heeft mij enorm verrast, was erg fijn in zijn totaal! Zaterdag vond ik over het algemeen erg sterk, met een extra + naar 2-sidez, FOS, Fatima Hajji en Theracords madness op de after. Heb in totaal 20 min bij Mainconcern gestaan maar vond op de eigen platen + Fall (welke Mind Dimension volgens mij draaide??) het erg kut, dat malice is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension draaide ook nog Wolf Amongst Dogs, dat was een aangename verrassing. :woot: Mind Dimension vond ik dan ook wel passen bij Main Concern, Malice draaiden net wat anders, alleen maar eigen platen. Zo afgewisseld met Spoontech spul kon ik het best waarderen.

Die ene gast van Malice (met die witte trui, niet met die dikke baard) kan trouwens echt niet mixen. Hij raakte steeds in paniek, waarna een van de anderen kwam helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Mind Dimension draaide ook nog Wolf Amongst Dogs, dat was een aangename verrassing. :woot: Mind Dimension vond ik dan ook wel passen bij Main Concern, Malice draaiden net wat anders, alleen maar eigen platen. Zo afgewisseld met Spoontech spul kon ik het best waarderen.

Die ene gast van Malice (met die witte trui, niet met die dikke baard) kan trouwens echt niet mixen. Hij raakte steeds in paniek, waarna een van de anderen kwam helpen.


Daarom staat hij ook 80% van de tijd op de booth wat kickrolls mee te drummen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.

Eerste half uur geweest. Paar lekkere onbekende nummers gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
wootum schreef:
Indyy schreef:

? :/ Dit was echt de meest trieste set van de dag. Alleen maar platen als KOTU, The Resistance etc draaien terwijl platen als The Darkside & Smack my derb over het hoofd gezien worden door hun.

Luna kon er ook wat van... met z'n The Record Breaking etc.


Wat een aanfluiting was dat ook zeg. En dan niet eens Unlocked oid draaien :thumbdown:

Luna begrijpt vrij weinig van dit soort concepten. Of het interesseert hem geen fluit. Oh en Unlocked is die al jaren kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Naad schreef:
Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.

Eerste half uur geweest. Paar lekkere onbekende nummers gehoord


zag op een livestream op facebook dat ze ook gewoon platen van caine en rebelion draaide.. dan denk ik noem het gewoon requiem vs jason payne vs regain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg genoten dit jaar. Natuurlijk ook door het zonnetje die er deze keer wel was.
Stages zagen er erg mooi uit. Ook de mainstage.
Vetste setjes vond ik ScopeDJ, Regain LIVE,Delete VIP

Pipa schreef:
Naad schreef:
Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.

Eerste half uur geweest. Paar lekkere onbekende nummers gehoord


Erg vette mix. :thumbup: Veel onbekende tracks. Ook die TBA met gated kicks.
Volgens mij 2 Decibel tools. Groot deel gestaan en met het vuurwerk zijn wij naar buiten gegaan.

Citaat:
dan denk ik noem het gewoon requiem vs jason payne vs regain.

Stonden ook niet live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 23:30 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Decibel, leuk feest gehad. Alleen aan de details kan het echt niet tippen aan Defqon. Defqon is echt op bijna alle vlakken, van aankleding tot voedselaanbod, een klasse beter. Soms gewoon drie man voor je in de rij om te pissen bij een pisbak, mag toch eigenlijk niet als je bijna 80,- voor een kaartje betaald. Leek bij vlagen ook wel of je in de Sahara stond te dansen bij de Remember, man wat een opstuivend zand. Een bekende had een wit shirt aan, was aardig grijs aan het eind vd avond. Voor dat geld mag je toch wel een fatsoenlijke houten vloer verwachten lijkt me. Parkeren ook een ramp, stonden rond 0100 nog met de bus op de parkeerplaats. Als je dan nog bijna 4 uur in een k*tbus terug moet naar Enschede, ben je niet bepaald blij :huh:

Muzikaal wel echt een topfeest gehad. Line-up zoveel beter als de zaterdag op Defqon. Sound Rush perfect om de dag mee te beginnen, B-Front ook dikke prima daarna. Openen met Surge of Power, altijd goed :cool:

Leuke setjes op de Remember van de Bass Modulators en Fusion meegepakt. TNT hoef je echt niet vaker dan drie keer per jaar te zien, want dan is de lol er wel af. Zonde eigenlijk dat iedere classic stage wordt volgepleurd met dezelfde soort artiesten, waarvan de meesten niet bereid zijn er een beetje moeite in te steken. Dan nog liever een paar grote A-artiesten, die ook hun eigen hitjes draaien, maar daarnaast nog iets dieper in hun eigen historie duiken. Nu hoor je van iedere grote artiest de bekendste hitjes voorbij komen, op ieder feest maar weer.
De dag afgesloten bij Alpha2, ook niet bepaald spannend maar platen als Yellow Minute zijn altijd nog beter als de herrie van Partyraiser. Klein stukje van de eindshow gezien maar vond het maar beetje een warrig geheel.

Al met al, mede door het goede weer, een leuk feest gehad. Maar of dit nou uiteindelijk 200,- voor een dag waard is, dat denk ik eigenlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede keer Decibel voor mij, en mede door het weer een stuk beter bevallen dan vorig jaar. Aan het begin van de dag een beetje de stages gekeken (Rebourne die originele Tonight draaide :loving: ). Uiteindelijk in de Euphoria bij JNXD blijven hangen, die een lekkere afwisseling hadden van onbekende, oude en nieuwe euforische platen.
Vervolgens een tijdje bij PL blijven hangen, was wel benieuwd naar wat Deepack en TBY ten gehore zouden brengen. Werd niet teleurgesteld, want o.a. Like Thiz, Phases en Her Voice HHZ Remix kwamen voorbij. Natuurlijk wel hitjes, maar niet zozeer de hitjes die je verwacht op een PL stage. Na even kort een kijkje te hebben genomen bij Dana naar de Extreme Loudness gegaan, waar P&D een prima setje neerzetten, zelfde gold eigenlijk voor Titan. Had in 1 van beide setjes stiekem wel gehoopt op Die Slowly, maar die kwam helaas niet voorbij. Hierna naar The Fusion Of Sound gegaan, waar de ene na de andere oude Fusion klapper ten gehore werd gebracht. Mijn grootste gelukmoment was dat ik eindelijk, na 5 jaar feesten (waaronder meerdere classicsfeesten) de originele I Just Can't Stop live heb gehoord :D . Vond het laatste half uurtje van deze set wel het minst.
Na een tijdje dwalen (van Loudness naar PL en daarna weer naar de main in <15 minuten) op zoek naar bekenden, uiteindelijk dus bij de main terecht gekomen, waar ik nog een groot deel van de 15 years special mee kreeg. Best tof om alle oude anthems te horen, met name Nuclear Reaction :love: . Toen maar eens bij de HC4L gekeken, waar Nosferatu een aantal hele dikke platen draaide. When Angels Cry was wat mij betreft wel de absolute uitschieter van de set.
Hierna was 't de beurt aan 2-Sidez, was voor mij zeker een van de hoogtepunten van de dag. Tracklist natuurlijk flink voorspelbaar, maar dat maakte het niet minder mooi ^^.
Nog een stukje Radical live meegepakt op de main, en hier ook maar blijven staan voor Partyraiser. Killswitch was wel flink genieten tijdens Partyraiser. Helemaaal mooi dat diezelfde Killswitch een half uurtje later vervolgens in de endshow weer terug kwam.
Overigens vond ik de endshow echt enorm vet. Trackkeuze van de verschillende stages was een hele dikke prima (o.a. Holding On, Fistpuming, Burning Love Remix, Serenity, Rattlebrain) en de bijbehorende vuurwerk/lasershow was ook zeker een stuk beter dan ik ervan verwacht had.

Tot slot was het weg rijden met de bus 10x kut, maar ik was al lang blij dat ik om 1u het terrein af was, in plaats van 2u (dat was namelijk bij Dominator het geval).

Al met al denk ik dat dit, zeker muzikaal gezien, wel een van mijn beste feesten tot nu toe was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zaterdag was eigenlijk zoals normaal. Veel goede muziekjes en zeer veel bekenden maakten dat deze dag een zeer leuk verjaardagsfeest is geworden.

Het weekend gedeelte heeft echter al mn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Voor het eerst dat ik weekend was, de sfeer op de camping en op de zondag in de tent waren echt ongekend goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 09:51 
 
Hardtraxx Addict

Weer zeer goed vermaakt. Alleen welke gek heeft er bedacht dat de 24 uurs tent en het flugel cafe ook s'nachts buiten geluid hebben.
Maakte slapen wel heel moeilijk zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Weer zeer goed vermaakt. Alleen welke gek heeft er bedacht dat de 24 uurs tent en het flugel cafe ook s'nachts buiten geluid hebben.
Maakte slapen wel heel moeilijk zo.


Slapen is toch voor apen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 10:22 
 
Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Miwer schreef:
Weer zeer goed vermaakt. Alleen welke gek heeft er bedacht dat de 24 uurs tent en het flugel cafe ook s'nachts buiten geluid hebben.
Maakte slapen wel heel moeilijk zo.


Slapen is toch voor apen? :whistle:

Of voor mensen die op maandag gewoon moeten werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Erg genoten dit jaar. Natuurlijk ook door het zonnetje die er deze keer wel was.
Stages zagen er erg mooi uit. Ook de mainstage.
Vetste setjes vond ik ScopeDJ, Regain LIVE,Delete VIP

Pipa schreef:
Naad schreef:
Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.

Eerste half uur geweest. Paar lekkere onbekende nummers gehoord


Erg vette mix. :thumbup: Veel onbekende tracks. Ook die TBA met gated kicks.
Volgens mij 2 Decibel tools. Groot deel gestaan en met het vuurwerk zijn wij naar buiten gegaan.

Citaat:
dan denk ik noem het gewoon requiem vs jason payne vs regain.

Stonden ook niet live.


vind het alsnog niet passend dat ze dan zulke platen draaien. met 3 the hard way proberen ze iets speciaals neer te zetten, en door zulke platen te draaien lukt dat iniedergeval niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah, klinkt dus al interessanter dan die set op Hardbass :) .
Wel mee eens dat ze het dan beter een b2b-set kunnen noemen i.p.v. 3 The Hard Way.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten