Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2016, 21:18 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Naad schreef:
Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.

Eerste half uur geweest. Paar lekkere onbekende nummers gehoord

zag op een livestream op facebook dat ze ook gewoon platen van caine en rebelion draaide.. dan denk ik noem het gewoon requiem vs jason payne vs regain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2016, 21:41 

Hardtraxxer

Erg genoten dit jaar. Natuurlijk ook door het zonnetje die er deze keer wel was.
Stages zagen er erg mooi uit. Ook de mainstage.
Vetste setjes vond ik ScopeDJ, Regain LIVE,Delete VIP

Pipa schreef:
Naad schreef:
Iemand toevallig nog bij 3 The Hard Way geweest? Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal gedraaid hebben.

Erg vette mix. :thumbup: Veel onbekende tracks. Ook die TBA met gated kicks.
Volgens mij 2 Decibel tools. Groot deel gestaan en met het vuurwerk zijn wij naar buiten gegaan.

Citaat:
dan denk ik noem het gewoon requiem vs jason payne vs regain.

Stonden ook niet live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2016, 22:30 

Hardtraxxer

Eerste keer Decibel, leuk feest gehad. Alleen aan de details kan het echt niet tippen aan Defqon. Defqon is echt op bijna alle vlakken, van aankleding tot voedselaanbod, een klasse beter. Soms gewoon drie man voor je in de rij om te pissen bij een pisbak, mag toch eigenlijk niet als je bijna 80,- voor een kaartje betaald. Leek bij vlagen ook wel of je in de Sahara stond te dansen bij de Remember, man wat een opstuivend zand. Een bekende had een wit shirt aan, was aardig grijs aan het eind vd avond. Voor dat geld mag je toch wel een fatsoenlijke houten vloer verwachten lijkt me. Parkeren ook een ramp, stonden rond 0100 nog met de bus op de parkeerplaats. Als je dan nog bijna 4 uur in een k*tbus terug moet naar Enschede, ben je niet bepaald blij :huh:

Muzikaal wel echt een topfeest gehad. Line-up zoveel beter als de zaterdag op Defqon. Sound Rush perfect om de dag mee te beginnen, B-Front ook dikke prima daarna. Openen met Surge of Power, altijd goed :cool:

Leuke setjes op de Remember van de Bass Modulators en Fusion meegepakt. TNT hoef je echt niet vaker dan drie keer per jaar te zien, want dan is de lol er wel af. Zonde eigenlijk dat iedere classic stage wordt volgepleurd met dezelfde soort artiesten, waarvan de meesten niet bereid zijn er een beetje moeite in te steken. Dan nog liever een paar grote A-artiesten, die ook hun eigen hitjes draaien, maar daarnaast nog iets dieper in hun eigen historie duiken. Nu hoor je van iedere grote artiest de bekendste hitjes voorbij komen, op ieder feest maar weer.
De dag afgesloten bij Alpha2, ook niet bepaald spannend maar platen als Yellow Minute zijn altijd nog beter als de herrie van Partyraiser. Klein stukje van de eindshow gezien maar vond het maar beetje een warrig geheel.

Al met al, mede door het goede weer, een leuk feest gehad. Maar of dit nou uiteindelijk 200,- voor een dag waard is, dat denk ik eigenlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-08-2016, 23:47 

Hardtraxx Veteran

Tweede keer Decibel voor mij, en mede door het weer een stuk beter bevallen dan vorig jaar. Aan het begin van de dag een beetje de stages gekeken (Rebourne die originele Tonight draaide :loving: ). Uiteindelijk in de Euphoria bij JNXD blijven hangen, die een lekkere afwisseling hadden van onbekende, oude en nieuwe euforische platen.
Vervolgens een tijdje bij PL blijven hangen, was wel benieuwd naar wat Deepack en TBY ten gehore zouden brengen. Werd niet teleurgesteld, want o.a. Like Thiz, Phases en Her Voice HHZ Remix kwamen voorbij. Natuurlijk wel hitjes, maar niet zozeer de hitjes die je verwacht op een PL stage. Na even kort een kijkje te hebben genomen bij Dana naar de Extreme Loudness gegaan, waar P&D een prima setje neerzetten, zelfde gold eigenlijk voor Titan. Had in 1 van beide setjes stiekem wel gehoopt op Die Slowly, maar die kwam helaas niet voorbij. Hierna naar The Fusion Of Sound gegaan, waar de ene na de andere oude Fusion klapper ten gehore werd gebracht. Mijn grootste gelukmoment was dat ik eindelijk, na 5 jaar feesten (waaronder meerdere classicsfeesten) de originele I Just Can't Stop live heb gehoord :D . Vond het laatste half uurtje van deze set wel het minst.
Na een tijdje dwalen (van Loudness naar PL en daarna weer naar de main in <15 minuten) op zoek naar bekenden, uiteindelijk dus bij de main terecht gekomen, waar ik nog een groot deel van de 15 years special mee kreeg. Best tof om alle oude anthems te horen, met name Nuclear Reaction :love: . Toen maar eens bij de HC4L gekeken, waar Nosferatu een aantal hele dikke platen draaide. When Angels Cry was wat mij betreft wel de absolute uitschieter van de set.
Hierna was 't de beurt aan 2-Sidez, was voor mij zeker een van de hoogtepunten van de dag. Tracklist natuurlijk flink voorspelbaar, maar dat maakte het niet minder mooi ^^.
Nog een stukje Radical live meegepakt op de main, en hier ook maar blijven staan voor Partyraiser. Killswitch was wel flink genieten tijdens Partyraiser. Helemaaal mooi dat diezelfde Killswitch een half uurtje later vervolgens in de endshow weer terug kwam.
Overigens vond ik de endshow echt enorm vet. Trackkeuze van de verschillende stages was een hele dikke prima (o.a. Holding On, Fistpuming, Burning Love Remix, Serenity, Rattlebrain) en de bijbehorende vuurwerk/lasershow was ook zeker een stuk beter dan ik ervan verwacht had.

Tot slot was het weg rijden met de bus 10x kut, maar ik was al lang blij dat ik om 1u het terrein af was, in plaats van 2u (dat was namelijk bij Dominator het geval).

Al met al denk ik dat dit, zeker muzikaal gezien, wel een van mijn beste feesten tot nu toe was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 08:35 

Hardtraxx Veteran

De zaterdag was eigenlijk zoals normaal. Veel goede muziekjes en zeer veel bekenden maakten dat deze dag een zeer leuk verjaardagsfeest is geworden.

Het weekend gedeelte heeft echter al mn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Voor het eerst dat ik weekend was, de sfeer op de camping en op de zondag in de tent waren echt ongekend goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 08:51 

Hardtraxx Addict

Weer zeer goed vermaakt. Alleen welke gek heeft er bedacht dat de 24 uurs tent en het flugel cafe ook s'nachts buiten geluid hebben.
Maakte slapen wel heel moeilijk zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 09:01 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Weer zeer goed vermaakt. Alleen welke gek heeft er bedacht dat de 24 uurs tent en het flugel cafe ook s'nachts buiten geluid hebben.

Slapen is toch voor apen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 09:22 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Miwer schreef:

Slapen is toch voor apen? :whistle:

Of voor mensen die op maandag gewoon moeten werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 10:20 

Hardtraxx Elite

Sjorz schreef:
Erg genoten dit jaar. Natuurlijk ook door het zonnetje die er deze keer wel was.
Stages zagen er erg mooi uit. Ook de mainstage.
Vetste setjes vond ik ScopeDJ, Regain LIVE,Delete VIP

Pipa schreef:
Naad schreef:

Erg vette mix. :thumbup: Veel onbekende tracks. Ook die TBA met gated kicks.
Volgens mij 2 Decibel tools. Groot deel gestaan en met het vuurwerk zijn wij naar buiten gegaan.

Citaat:
dan denk ik noem het gewoon requiem vs jason payne vs regain.

Stonden ook niet live.

vind het alsnog niet passend dat ze dan zulke platen draaien. met 3 the hard way proberen ze iets speciaals neer te zetten, en door zulke platen te draaien lukt dat iniedergeval niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 11:03 

Hardtraxxer

Ah, klinkt dus al interessanter dan die set op Hardbass :) .
Wel mee eens dat ze het dan beter een b2b-set kunnen noemen i.p.v. 3 The Hard Way.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 11:17 

Hardtraxx Addict

Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 11:34 

Hardtraxx Veteran

Prima weekend gehad. Vrijdag vond ik wel wat tegenvallen eigenlijk op de set van Noisecontrollers na. Zaterdag heerlijk geopend bij Sound Rush, daarna door naar B-Front die een hele vette set neerzette en tot Delete VIP de tijd doorgebracht op de Remember en Darkness4Life (Industrial). Delete VIP vond ik de beste VIP set tot nu toe, ongelofelijk wat vet was dat zeg. Daarna alvast naar de Remember gelopen voor 2-Sidez, plaatjes zijn altijd mooi om te horen. Merk wel dat het een act is die je niet al te vaak live moet zien aangezien het (logischerwijs) altijd dezelfde plaatjes zijn. Na 2-Sidez afgesloten bij Main Concern. Ook dat was een prima set, vond het wel leuk om te zien dat het bij Main Concern plaatjes harder los ging dan bij plaatjes van Malice. Dit ging eigenlijk tegen mijn verwachtingen in maar was een erg fijne verrassing. De zaterdag afterparty had ik nog niet zo veel zin in, uiteindelijk daar alleen geweest voor het uurtje Theracords Madness. Was wel een leuk setje, alleen de sfeer in de tent was echt heel raar.

Eerste 2 uurtjes van de zondag gemist omdat ik rondjes aan het lopen was over de camping en een klein beetje brak was. Heb me wel erg goed vermaakt deze dag. De sfeer was veel fijner dan de nacht ervoor en hoop leuke plaatjes gehoord zoals Wildstylez - Pleasure en Blademasterz - The Golden Era (eerste keer dat ik die gated kick live hoorde, die ging eeeerg lekker). Zelfs het uurtje Requiem vs. The Pitcher heb ik me goed vermaakt door de gezellige sfeer in de tent en de mensen waar ik zelf mee stond. B-Freqz vond ik echt enorm vet op de zondag, erg lekker half uurtje om de energie eruit te gooien. Daarna begon de Resident Rumble en aangezien de mensen met wie ik stond (incl. ik) niks met Pussy Lounge hebben zijn we vrijwel gelijk aan het begin weggelopen en alvast terug naar de tent gegaan voor de after.

Al met al een prima weekend. Voorzieningen op het festivalterrein vielen helaas wel tegen, 3 mensen die op 1 plek wachten bij de pisbakken... schandalig voor een organisatie als b2s. Ik snap dat je door de vele bomen op het terrein beperkte ruimte hebt maar probeer er dan creatief mee om te gaan want dit sloeg echt helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 11:40 

Hardtraxx Addict

Hulde nog voor Bass Modulators voor het draaien van B-Front & Jones - Lunatick (Noisecontrollers remix) op de Remember! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 12:29 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Al met al een prima weekend. Voorzieningen op het festivalterrein vielen helaas wel tegen, 3 mensen die op 1 plek wachten bij de pisbakken... schandalig voor een organisatie als b2s. Ik snap dat je door de vele bomen op het terrein beperkte ruimte hebt maar probeer er dan creatief mee om te gaan want dit sloeg echt helemaal nergens op.

Dat lukt als man zijnde, ook al ziet het er misschien niet heel fris uit voor anderen, wel aardig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 17:41 

Hardtraxx Veteran

Kom net dit tegen op youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=N4Y8I-9d7F8

gaat ook lekker los :lol: waarom laten ze dit in godsnaam een main afsluiten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 21:29 

Hardtraxx Veteran

Ik houd niet van hardcore, maar ik vond die afsluiting wel leuk hoor. Die man kan draaien niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 21:32 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 21:35 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
[Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.

Ik stond nog dichterbij het Flugel cafe/hangout dan jij en ik heb prima geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 21:59 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
RTM93 schreef:

Regel je gewoon vrij
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.

Je gaat naar een weekendfestival en je weet dat je de volgende dag moet werken, dan ga je toch op zondagavond naar huis? Sorry, maar vrij logisch dat slapen niet echt geweldig zal gaan op een Decibel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-08-2016, 22:32 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
RTM93 schreef:

Regel je gewoon vrij

Je gaat naar een weekendfestival en je weet dat je de volgende dag moet werken, dan ga je toch op zondagavond naar huis? Sorry, maar vrij logisch dat slapen niet echt geweldig zal gaan op een Decibel :P

Had weinig inspraak op wanneer we weg gingen.
Maar ik snap ook wel dat er weinig slaap zal zijn alleen dat de organisatie het je zelf lastig gaat maken vind ik toch wel apart. (maar dan wel grote speakers officieel verbieden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 00:27 

Donateur

ik moet toegeven dat ik ook wel enorm verbaasd was over het enorme volume dat maandag ochtend op de after geproduceerd werd. tot 2:30 heeft t vol gas staan blazen, en daarna is het iets zachter gegaan, maar nog steeds op behoorlijk volume.

Echter ben ik het er wel mee eens dat je op een weekend festival niet moet verwachten dat je veel slaap kan pakken. en als je maandag moet werken dan is het inderdaad niet verstandig om tot maandag te blijven. ik ben dus ook erg blij met de keuze die B2S gemaakt heeft om tot maandag ochtend nog even flink te rammen. De sfeer om die blokhut was namelijk legendarisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 15:15 

Hardtraxxer

Zijn er nog mensen bij die Unchained wezen kijken op de extreme loudness? Zoja hoe slecht/goed was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 15:58 

Hardtraxx Elite

ion_elgreco schreef:
Zijn er nog mensen bij die Unchained wezen kijken op de extreme loudness? Zoja hoe slecht/goed was het?

Leuke trackkeuze, weet niet meer precies wat want was al vrij waus, ging mixtechnisch wel een keer verkeerd met het inmixen van Path to Extinction. Bij het crashen van zijn laatste plaat waarna hij die Jason Payne Bass moet je niet voelen tool zonder mixintro erin gooide, ging het ook behoorlijk verkeerd. Plaat bleef hangen terwijl hij een filter erover deed, daarna begon het nummer weer te spelen. MC lulde er snel maar wat doorheen.

Hij stond trouwens zelf ook flink los te gaan en te genieten, stond namelijk nog behoorlijk veel man voor een onbekende artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 16:26 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
RTM93 schreef:

Regel je gewoon vrij

Gast dit festival is half jaar lang bekend. Als je geen vrij kan krijgen zover van te voren ben je een slaaf in je eigen bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 17:03 

Hardtraxxer

Wat heb ik een fantastisch weekend gehad! Petje af voor B2S en Libema. Echt alles was top! :thumbup:

Enige minpuntje wat ik me kan bedenken is het tijdstip dat we de east camping moesten verlaten.
10 uur in de ochtend is erg vroeg, en dan komen er ook nog van die hersenloze schoonmakers janken omdat het inpakken van alles even net 5 minuten langer duurt!

Voor de rest was het in 1 woord SUPER :thumbsup:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten