Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 22:13 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
Ivey Jones schreef:
Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het toch nergens op slaat dat de organisatie zelf het de halve camping moeilijk maakt.
Maar dan wel zeggen dat je je rust moet pakken.

Krijg het gevoel dat de hele wereld met jou rekening moet houden... ga dan lekker na een zitconcert van de Koninklijke Landmacht met Willeke Alberti en Lee Towers ofzo.

Weekend festival is om door te halen, en anders moet je echt een betere plek zoeken voor.je tent

Er zijn ook mensen die geen drugs gebruiken hè. Dan snap ik wel dat je op een gegeven moment gewoon wil pitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 22:48 

Hardtraxx Veteran

Wij zaten redelijk vlakbij die tent en heb gewoon in slaap kunnen vallen, was ik wel moe genoeg voor na 3 dagen stampen.

Erg genoten trouwens, was misschien wel de beste editie die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 22:50 

Hardtraxx Veteran

Die VIP set :drool: . Een van de vetste setjes van het jaar voor mij. Stond op dat moment met de hele vriendengroep, genoeg ruimte, geluid linksvoor wat ook prima was en de sfeer was heerlijk. :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-08-2016, 22:45 

Hardtraxxer

Duke schreef:
Er zijn ook mensen die geen drugs gebruiken hè. Dan snap ik wel dat je op een gegeven moment gewoon wil pitten.

Ik ben het hele weekend geweest, geen drugs gebruikt(bier gedronken) en heb ook echt weinig geslapen, maar dat hoort er gewoon bij op een weekend festival. Het mooie vind ik dan ook dat de meeste er op maandag als een halve zombie bijlopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-08-2016, 20:58 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-08-2016, 21:34 

Hardtraxxer

Een van de betere eindshows van Decibel in de afgelopen jaren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-08-2016, 22:02 

Hardtraxx Addict

holy fuuuuuuuuuuuuuuck Dead Limit :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-08-2016, 22:03 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Ivey Jones schreef:
Dat sommige mensen het vol houden om zolang te fimen :surrender:

Was een gopro op een stick.

Joey gespot btw.

Mij gespot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-08-2016, 22:49 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Lennard95 schreef:
Ivey Jones schreef:
Dat sommige mensen het vol houden om zolang te fimen :surrender:

Was een gopro op een stick.

Joey gespot btw.

Mij gespot?

Op dat Delete vip filmpje :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-08-2016, 23:29 

Hardtraxx Elite

Wel een leuke aftermovie. Maar dat vuurwerk dat je op de achtergrond ziet bij de Pussy Lounge ziet er ook niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-08-2016, 08:49 

Hardtraxx Elite

Muzikaal gezien wel de vetste endshow die ik tot dusver heb bijgewoond. Visuals/vuurwerk etc. doen nog wel onder voor bijvoorbeeld Defqon, maar volgend jaar sluit ik in ieder geval weer bij de mainstage af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-08-2016, 10:26 

Hardtraxxer

Hele vette endshow!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-08-2016, 21:52 

Hardtraxxer

Vette eindshow, enige wat ik een beetje vreemd vond was dat het podium helemaal niet was uitgelicht - tot op het einde dan wanneer b2s in beeld komt. Toen het donker was had ik soms een beetje het idee dat je naar een zwart gat stond te kijken waar wat ledschermen hingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 16:12 

Hardtraxx Veteran

Meer mensen die de DJ Mag - Decibel Special hebben binnengekregen? Leuke verhalen staan er in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 16:31 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Meer mensen die de DJ Mag - Decibel Special hebben binnengekregen? Leuke verhalen staan er in!

Vast wel, of ze moeten speciaal voor jou zo'n boekje samenstellen en laten drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 16:39 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag me alleen af waarom ik hem krijg, ik heb geen abbonnement op DJ Mag of zo. Via Decibel/Paylogic dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 17:03 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik vraag me alleen af waarom ik hem krijg, ik heb geen abbonnement op DJ Mag of zo. Via Decibel/Paylogic dan?

NightFly013 schreef:
Meer mensen die een mail hebben ontvangen van b2s?

--------------------------------------------------------------------------
Beste Decibel-ganger,

Bijna is het zover! Het ultieme festival van deze zomer staat voor de deur. Ben jij er al klaar voor?

Update jouw adresgegevens voor 19 augustus
Graag vragen we je om jouw adresgegevens in je account bij te werken of na te kijken of deze kloppen. Na het festival willen we jou als ticketkoper graag verrassen met leuke post. Dan is het natuurlijk wel leuk als deze op jouw deurmat valt en niet bij de buren.

Controleer je adresgegevens of wijzig ze hier:

https://consumer.paylogic.nl/client/login/?next=/

Get yourself ready for the ultimate party destination of your summer: Destination Decibel!

See you at #DB16!

Grtz.
Team b2s
--------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 17:35 

Hardtraxxer

Chroman schreef:

Yes ik heb em ook gekregen ;)

Al heb ik zelf niet zoveel met dit soort boekjes/interviews omdat alles toch ontzettend oppervlakkig wordt verteld en in dit geval wordt B2S hier gewoon vol in gepromoot. Het komt er toch altijd op neer dat de geïnterviewde artiesten de sfeer op het desbetreffende feest heel goed vinden, ze zelf met ontzettend veel nieuwe muziek bezig zijn en dat het heel goed gaat met hun carrière.

Maar het blijft natuurlijk wel leuk dat ze dit gratis weggeven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 19:53 

Hardtraxxer

Leuk initiatief :thumbup: Heb hem ook binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2016, 20:41 

Hardtraxxer

Heb hem inderdaad ook binnen gekregen. Idd best leuke verhalen, altijd leuk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-09-2016, 10:27 

Hardtraxxer

Apart, was hoofdboeker dit jaar, maar geen mail gekregen van B2S. Of was dit voor mensen die alleen de zaterdag waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-09-2016, 18:06 

Hardtraxx Elite

Jeroen23 schreef:
Apart, was hoofdboeker dit jaar, maar geen mail gekregen van B2S. Of was dit voor mensen die alleen de zaterdag waren?

Ze zouden toch juist de weekenders hier iets mogen geven. Wij waren iets meer geld kwijt.

Misschien omdat de hoofdboeker van vorig jaar het veel beter geregeld had dan jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2016, 01:35 

Hardtraxx Newbie

Ik ben het hele weekend geweest en heb 'm ook ontvangen. Stond ook iets over in de e-mail van 10 augustus:
Citaat:
Vergeet daarbij ook niet om je adresgegevens up-to-date in je Paylogic account te noteren. Na het festival weekend kun je als ticketkoper leuke post op de deurmat verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2016, 19:35 

Hardtraxx Veteran

Iemand heeft de hele Delete VIP set gefilmd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2016, 19:37 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Iemand heeft de hele Delete VIP set gefilmd :P

Al gepost een pagina hiervoor, desalniettemin erg mooi dat hij dit heeft gefilmd haha.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten