Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 01:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
TheJoker schreef:
Maar drie pagina's over Decibel? Is het niet (meer) zo populair?

Het feest is pas over 6 maanden >.<


...en nu nog antwoord geven op de vraag graag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 04:23 
 
Hardtraxx Addict

TheJoker schreef:
Chroman schreef:
TheJoker schreef:
Maar drie pagina's over Decibel? Is het niet (meer) zo populair?

Het feest is pas over 6 maanden >.<


...en nu nog antwoord geven op de vraag graag. :)


Kijkende naar hier partyflock facebook en de kaart verkoop lijkt het inderdaad wat minder dit jaar.
Zal wel komen door de regen afgelopen editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 01:05 
 
Hardtraxx Addict

Zo het ticket is nu ook daadwerkelijk gedownload :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Kijkende naar hier partyflock facebook en de kaart verkoop lijkt het inderdaad wat minder dit jaar.
Zal wel komen door de regen afgelopen editie.


Opvallend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D op snapchat van B2S, decibel anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Zo het ticket is nu ook daadwerkelijk gedownload :clap:

Tof! Laat je ook weten wanneer je hem daadwerkelijk uitprint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:22 
 

sonnebloem schreef:
Ran-D op snapchat van B2S, decibel anthem?


Hopelijk niet in z'n huidige stijl dan :x Maar eerlijk is eerlijk het DQ anthem is hem aardig gelukt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ran-D op snapchat van B2S, decibel anthem?


:thumbsup: zou mooi zijn :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
sonnebloem schreef:
Ran-D op snapchat van B2S, decibel anthem?


Hopelijk niet in z'n huidige stijl dan :x Maar eerlijk is eerlijk het DQ anthem is hem aardig gelukt :cool:


Vond het helaas een van de mindere DQ anthems, na een aantal keer luisteren werd ie wel steeds beter. Vodn de melo een beetje raar in het begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:33 
 

Vond hem in het begin ook maar mwa maar hij is erg gegroeid bij me! Dit met een aantal onvergetelijke momenten op DQ met dit anthem maken het voor mij toch een geslaagd anthem achteraf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt waar? Ik vind het DQ1 anthem van 2015 nog steeds echt heel saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 15:43 
 

The Skribbler schreef:
Echt waar? Ik vind het DQ1 anthem van 2015 nog steeds echt heel saai...


Ja, echt waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me op dat B2S de laatste tijd veel moeite heeft met de kaartverkoop en met de dalende populariteit van haar festivals. Hard Bass kaartverkoop liep ook al niet heel lekker (uiteindelijk wel uitverkocht), Knock Out dat helemaal afgelast moet worden en nu Decibel... gelukkig duurt het nog 6 maanden, maar is inderdaad wel opvallend hoe weinig animo er tot nu toe is voor dit festival hier op hardtraxx en op partyflock o.a.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel me inderdaad ook op. Vergelijk het met Defqon(ook al neemt dat iets eerder plaats) 28 pagina's en hier slechts 4. Daar waren al 17 pagina's vol zonder dat er een line-up bekend was gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekendje aanwezig met 16 personen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
ThaBomba. schreef:
6e jaar weekend is een feit :D Dit jaar een safaritent omdat de huisjes al weg waren


Gelukkig kwam je beste vriend als eerste door de wachtrij van een uur en 15 minuten.

Heb er zin in, 4e weekend op rij!!


Veel plezier hé met Pim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 18:26 
 
Hardtraxxer

Eens met Exterkate. Daarnaast vond ik de sfeer die ene keer dat ik er was (2013) ook matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb je met Defqon niet? Veel van de namen die op dat feest staan kan je op kleinere goedkopere feestjes zoals jij zegt ook wel vinden. Die hoeven ook niet per definitie minder te zijn, Euphoria was een van de betere feestjes afgelopen jaar voor mij. Craft bijvoorbeeld staat ook voor 1/3 van de prijs bomvol met goede artiesten.
Maar goed hoe denk jij dan over Defqon?

Ik weet ook niet of ik Decibel net zo tof zou vinden als ik slechts de zaterdag ging(om de reden hierboven genoemd). Het is het weekend er omheen wat het voor mij doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 19:21 
 
Hardtraxxer

Ik snap de mindere verkoop voor Decibel wel.

Ik ga zelf zowel Defqon als Decibel weekend, maar voor de mensen die maar 1 weekend festival gaan snap ik wel dat de keus sneller voor Defqon valt. Vorig jaar was Defqon nog zelfs goedkoper, nu is het in principe gelijk.

De belangrijkste reden imo is dat je op Defqon gewoon meer keus hebt. Op Decibel heb je op de vrijdag en zondag geen keus. Op Defqon kan je vrijdags naast hardstyle nog kiezen voor hardcore en op de zondag heb je gewoon net zoveel keus qua genre's als op de zaterdag. Als je dan nagaat dat Decibel Weekend eerst nog duurder was en als je daar tegenover de keuzemogelijkheden zet dan is de keus als makkelijk gemaakt voor Defqon Weekend. Bij Defqon vind ik de eindshows ook beter, al is dat niet het belangrijkste voor mij.

Intents Weekend wordt nu ook steeds groter en je hebt daar net als Defqon veel meer keus op de vrijdag en de zondag. Zelfde geldt voor The Qontinent. Deze 2 zijn ook nog redelijk goedkoop

Decibel Weekend moet imo echt gaan uitbreiden op de vrijdag en de zondag als ze nog mee willen blijven doen met de weekend festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Decibel heeft bij mij ook gewoon andere indruk achter gelaten door het weer afgelopen jaar. Ging toch wel ten koste van de sfeer, en daarnaast was in de stages die binnen waren gewoon veels te druk :/ Ben trouwens alleen zaterdag geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 20:02 
 
Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Decibel heeft bij mij ook gewoon andere indruk achter gelaten door het weer afgelopen jaar. Ging toch wel ten koste van de sfeer, en daarnaast was in de stages die binnen waren gewoon veels te druk :/ Ben trouwens alleen zaterdag geweest.

Bij de remember was er door de regen juist een top sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 20:53 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
MeneerEend schreef:
Decibel heeft bij mij ook gewoon andere indruk achter gelaten door het weer afgelopen jaar. Ging toch wel ten koste van de sfeer, en daarnaast was in de stages die binnen waren gewoon veels te druk :/ Ben trouwens alleen zaterdag geweest.

Bij de remember was er door de regen juist een top sfeer.

Maar jij hebt het liefst bij elk outdoor feest regen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 22:09 
 
Hardtraxx Addict

ShatterDJ schreef:
Miwer schreef:
MeneerEend schreef:
Decibel heeft bij mij ook gewoon andere indruk achter gelaten door het weer afgelopen jaar. Ging toch wel ten koste van de sfeer, en daarnaast was in de stages die binnen waren gewoon veels te druk :/ Ben trouwens alleen zaterdag geweest.

Bij de remember was er door de regen juist een top sfeer.

Maar jij hebt het liefst bij elk outdoor feest regen :yawn:

Heb inderdaad liever regen dan 30 graden en volle zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 22:09 
 
Hardtraxx Addict

ShatterDJ schreef:
Miwer schreef:
MeneerEend schreef:
Decibel heeft bij mij ook gewoon andere indruk achter gelaten door het weer afgelopen jaar. Ging toch wel ten koste van de sfeer, en daarnaast was in de stages die binnen waren gewoon veels te druk :/ Ben trouwens alleen zaterdag geweest.

Bij de remember was er door de regen juist een top sfeer.

Maar jij hebt het liefst bij elk outdoor feest regen :yawn:

Heb inderdaad liever regen dan 30 graden en volle zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens! Liever buiten wat spetters dan een huid die knettert. Maarja dat krijg je als ginger.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten