Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Dedicated Outdoor 2017
Datum: 08-07-2017
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Cattenbroekerplas, Woerden
Ticketsale: http://www.dedicatedhardstyle.nl/tickets
Prijs: €25,00

Line-up:
▲ Mainstage [Hardstyle & Raw]
B-Front
Warface vs. Killshot
Crypsis vs. Act of Rage
Sub Sonik (live) presents Strike One
Regain vs. D-Sturb vs. Insidiouz (Point of no return closing set)
Deetox (live) 'Bring the Riot'
Requiem
Rebelion (live)
Phuture Noize
Bass Chaserz
Prefix & Density
MC Renegade

▲ Area 2 [Freestyle, Early & Hardcore]
DJ Paul Elstak
Dr. Rude
The Viper
DJ Luna
Panic
Josh & Wesz
Ransom
Outsiders
MC Democian

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je Hardstyle & Raw los aankondigt verwacht ik ook wel wat euforische namen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Viel mij ook al op inderdaad, staat gewoon geen enkele euforische naam... Vermoed dat P&D dan zullen openen.
Anyways, thuisfeestje dus waarschijnlijk op de fiets aanwezig. Ondanks dat de line-up niet helemaal mijn ding is vermaak ik me hier toch wel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Als je Hardstyle & Raw los aankondigt verwacht ik ook wel wat euforische namen :P


Och zie ik nu pas :lol:

OT: de artiesten zijn niet verkeerd maar ik heb tegenwoordig niks meer met zulke line-ups.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meh vorig jaar was er een betere line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gaan hier nog mensen heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
gaan hier nog mensen heen?


Tom jongen blijf nou eens een keer een weekend thuis xd

Wij zijn er in elk geval met onze groep (naja ik waarschijnlijk niet want familiebbq, wie kent er nog een goeie smoes om daar niet heen te hoeven? :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
gaan hier nog mensen heen?


Tom jongen blijf nou eens een keer een weekend thuis xd

Wij zijn er in elk geval met onze groep (naja ik waarschijnlijk niet want familiebbq, wie kent er nog een goeie smoes om daar niet heen te hoeven? :whistle: )

ja sorry, krijg het niet voor elkaar :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:25 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, gratis kaartjes gewonnen en een thuis feestje voor mij! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:
Aanwezig, gratis kaartjes gewonnen en een thuis feestje voor mij! :clap:


Haha ik dus net ook via de app Appic, kaartverkoop gaat dus niet zo lekker ;)

Nu nog onder die bbq uit zien te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
dennisje030 schreef:
Aanwezig, gratis kaartjes gewonnen en een thuis feestje voor mij! :clap:


Haha ik dus net ook via de app Appic, kaartverkoop gaat dus niet zo lekker ;)



Ik ook via de enquete van vorig jaar xd al 4 kaarten mee gewonnen waar ik niks mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes voor gewonnen dus wil wel even komen kijken. Hoe is het geluid en de aankleding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Kaartjes voor gewonnen dus wil wel even komen kijken. Hoe is het geluid en de aankleding?


Best karig vorig jaar wel prima, geluid was dik in orde en de sfeer was super vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5 minuten fietsen! Kijk uit naar Josh & Wesz, B-Front en Phuture Noize. Kaarten gaan voor 10 eu op ticketswap. Wie gaat ik zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, kaartjes gewonnen met Appic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
(naja ik waarschijnlijk niet want familiebbq, wie kent er nog een goeie smoes om daar niet heen te hoeven? :whistle: )


Vrienden in de groep die net geslaagd/afgestudeerd ofzo zijn, wat je toevallig op Dedicated gaat vieren?
Je bent chauffeur van je beste maat <insert dj here>?
Je hebt je kaartje cadeau gekregen want .....?

Zelf aanwezig hier om mijn zomervakantie goed in te luiden met de hele groep :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wij zijn er in elk geval met onze groep (naja ik waarschijnlijk niet want familiebbq, wie kent er nog een goeie smoes om daar niet heen te hoeven? :whistle: )


Je bent gevraagd om een verslag van het feest te schrijven op een van de grootste websites/community's in de scene.

Wil je een verslag van dit feest schrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Geen Deetox (logisch) maar daardoor wel 1,5 uur B-Front :love:

@Delt-A: Graag, bij deze!! Heb gecanceld bij mijn moeder, ze is niet boos wel teleurgesteld...auw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb gratis kaartjes, maar ik moet 's avonds naar een feest en het is voor mij anderhalf uur rijden. Ik zou dan dus na Bass Chaserz al naar huis gaan. Vraag me af of het de moeite waard is dan.

Edit: aan de andere kant heb ik dan bijna alles al gezien wat ik wil zien van die line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Kaarten zijn weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook kaartjes gewonnen en dus aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alweer thuis. Goed vermaakt. Bij P&D stonden we maar met zn 4en in het begin xd . Volgens iemand van de security waren er zeker 6000 gratis kaartjes weggegeven.
Toch was het voor mij alles behalve een goedkope middag want ben 1 van mijn aangemeten oordoppen kwijtgeraakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

Was gisteravond op dit terrein bij een 90's party, dat was stijf uitverkocht. Wel tering lange rijen voor de bar. Was dat vandaag ook zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Was gisteravond op dit terrein bij een 90's party, dat was stijf uitverkocht. Wel tering lange rijen voor de bar. Was dat vandaag ook zo?

Nope. Was gezellig druk, denk maximaal 2 minuten moeten wachten voor een drankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hier wil ik toch nog wat over kwijt: Wat een vette dag heb ik gehad!!

Gratis kaarten zijn altijd relaxed dus gingen met veel goeie zin op pad. Met 2 jongens aan de praat geraakt met het wachter op de pendelbus (na even zoeken) die uit FUCKING Enschede kwamen hiervoor, het was de line up waar ze het voor deden Respect!

Waren zo binnen en munten + kluisje waren ook in no time gehaald. Mijn vrienden zoeken bij Prefix & Density was niet moeilijk want zij waren met ze 10e van de in toen in totaal 25 man die er stond :lol:. Te veel gekletst om echt wat over de set te kunnen zeggen.

1.5 uur Phuture Noize daarna :drool: Paar leuke classics in zijn set maakte dit echt tot een waar genot. Gevolgd door een klapper van een B-Front set, ook al 1,5 uur :yay: Het geluid was vooraan nog niet echt geweldig, ze waren een beetje zoekende helaas, iets verder naar achter wel maar probeer maar eens 15 man mee te krijgen daarvoor. Van B-Front echter maar een uur meegepakt om door te lopen naar Josh & Wesz in de Freestyle tent. Toffe set met huidige hits en hun eigen classics.

Kwartierje Luna meegepakt omdat ik mijn stoute schoenen aan ging doen: Voor het eerst naar Rebelion, ze stonden Live dus was benieuwd. Voor ze begonnen eerst nog kwartier Warface vs Killshot, enige noemenswaardige was Jack of Sound & N-Vitral - Who You're Fucking With :thumbup:

Nou kom maar op dan: Rebelion, open minded er klaar voor gaan staan want het geluid was op dat moment echt om te smullen. Helaas pindakaas, vond er niks aan. Waarom niet? Het waren geen nummers/platen, het was een aan één schakeling van kicks en dat ligt mij totaal niet. Hoog tempo maar niet voor mij weggelegd.

Crypsis & Act of Rage, misschien wel met Phuture Noize de set van de dag. Het plezier straalt van die 2 af en het mixwerk weer van Crypsis :worship: Requiem heeft mijn onwijs verrast met zijn set die ik zag op Facebook vrij gelijk was aan zijn Dreamfields set.

Sub Sonik Live...next..

Regain vs D-Sturb vs Insidouz :love: Wow dit was ongekend vet!! Het geluid was loop zuiver en ook hierbij was het genot van de heren af te lezen. Plots een half uur voor tijd stopt de muziek en is het even stil..Om af te sluiten met Regain Live :yay:

Alleen maar Raw heb ik altijd vermeden maar deze opbouw pasten perfect bij mij voor een keer. Het geluid en de sfeer waren de hele dag echt top :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten