Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2009 00:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, ik snap nu wat je bedoelt, maar dat is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Q-Dance zal voor veel dingen die ze moet betalen, gewoon de 'Nederlandse' prijzen moeten neerleggen. Zany zal bijvoorbeeld niet zeggen 'normaal gesproken vraag ik 1000 per uur, maar omdat het hier in Australië is, en daar de prijzen gewoonlijk de helft lager zijn, zal ik voor deze ene keer 500 per uur vragen'. Het is dan dus ook logisch dat de kosten naar de bezoeker terugverekend worden.

Nu heb je ergens wel gelijk want bijvoorbeeld de kosten voor de locatie zullen wél 'gehalveerd' zijn, immers, de eigenaren zijn Australiërs. Dus dan zou de prijs ergens tussen de 60 en 120 AU dollars moeten zitten. Bij 120 zou je er vanuit moeten gaan dat Q voor alles de 'Nederlandse prijs' betaalt, wat niet het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2009 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergeet ook niet dat Q-dance alles naar AU moet verschepen, of alles daar moet huren..
Denk dat ze hier in Nederland ondertussen wel een eigen inventory hebben opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2009 22:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ga even lekker zeuren over de prijzen er gaat toch niemand heen....... :( zouden er geen kaarten worden verloot dat zou best vet zijn als je kaarten wint voor defqon in AU, misschien een goed idee voor q-dance :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 10:39 
 

hardstylelover schreef:
ga even lekker zeuren over de prijzen er gaat toch niemand heen....... :( zouden er geen kaarten worden verloot dat zou best vet zijn als je kaarten wint voor defqon in AU, misschien een goed idee voor q-dance :thumbsup:


Ik ga wel.

Opperhoofd schreef:
Milán schreef:
Meeting doen dan maar in Australie?? :D


AANWEZIG!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Die Hard DefQon Opper? :D Hoeveel heb je er voor neergelegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 10:48 
 

bRt_ schreef:
Die Hard DefQon Opper? :D Hoeveel heb je er voor neergelegd?


Voor de gehele trip of alleen Defqon.1 zelf?

Ik ben namelijk van 14 sept tot 6 okt in Australie. (vandaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
Voor de gehele trip of alleen Defqon.1 zelf?
Ik ben namelijk van 14 sept tot 6 okt in Australie. (vandaar)


Pak eens alleen voor Defqon.1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 10:52 
 

bRt_ schreef:
Opperhoofd schreef:
Voor de gehele trip of alleen Defqon.1 zelf?
Ik ben namelijk van 14 sept tot 6 okt in Australie. (vandaar)


Pak eens alleen voor Defqon.1?


Defqon zelf heb ik niet betaald. Daar werd voor gezorgd. :clap:

De reis gaat een kleine 3500 euro kosten bij elkaar vermoed ik. Dan kan die $ 120 voor Defqon.1 er ook nog wel vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt me niks aan eigenlijk, dat defqon in australie
zit je alleen tussen die gothics die aan het shufflen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
lijkt me niks aan eigenlijk, dat defqon in australie
zit je alleen tussen die gothics die aan het shufflen zijn

als q-dance me een gratis all-inclusive ticket geeft stap ik andere meteen het vliegtuig in! :D Wil die shuffelaars wel eens uitlachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja oke maar dat is een ander verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel leuk enzo dat Q-dance een wedstrijd organiseert voor australiers om naar Defqon NL te komen, maar waarom doen ze dit niet vice-versa? Dan maak ik er namelijk meteen een vakantie van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon je niet kaartjes winnen dan? volgens mij namelijk wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Defqon.1 Festival Australia

Als jij niet tot volgend jaar wil wachten op Defqon.1, kun je je kans grijpen en met Q-dance mee gaan Down Under.

Op 19 september dit jaar zal in Sydney het Internationale debuut van Defqon.1 Festival plaatsvinden, aan de voet van de Blue Mountains.

Met 5 area’s, meer dan 50 DJ’s en een ultiem partyeiland als locatie kun je van Q-dance verwachten dat we er een onvergetelijke dag van maken. Het afgelopen jaar heeft Q-dance al een aantal evenementen mogen organiseren in Australië en de sfeer is echt ongekend.

Met het organiseren van Defqon.1 in Australië brengt Q-dance een stukje Hollandse trots naar de andere kant van de wereld. Daar horen natuurlijk ook onze trouwe bezoekers bij!

De afgelopen weken komen er best wat vragen binnen bij de Q-dance infomail over of Q-dance een reis aanbiedt, of dat je in Nederland kaarten kunt kopen. Aangezien het de andere kant van de wereld is, zul je er vast een reis aan vast willen knopen en daar is geen standaard pakket voor samen te stellen. Q-dance biedt dus geen standaard reis aan, maar gaat je wel helpen met het samenstellen van je partytrip.

Je kunt via Ticketonline vanaf nu een entreekaartje kopen, je krijgt dan de volgende extra’s:
- Vervoer vanaf Sydney (centrum) heen en terug samen met de andere Dutchies, Q-dance crew en DJ’s uit Nederland.
- Toegang tot het VIP deck
- Een speciaal Defqon.1 T-shirt als aandenken

Ook stuur je een mail naar [email protected], dan wordt alles met betrekking tot de reis tot in de puntjes voor je geregeld. Je accommodatie in Sydney wordt afgestemd op het vervoer naar het festival.

Voor meer info over Defqon.1 Australië check Q-dance.com.au.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 21:25 
 

“Let op: Deze entreetickets zijn alleen bedoeld voor bezoekers in het bezit van een Nederlands paspoort. Je zult dit moeten tonen bij het inwisselen van je ticket voor de extra’s. Over de extra’s wordt tzt vanzelf contact met je opgenomen na het aanschaffen van Ticketonline kaarten.”

De website is inmiddels aangepast.

Het gaat om 250 Dutch Vip Tickets.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten