Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 22:50 
 
Hardtraxxer

Opperhoofd schreef:
Citaat:
Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.


Feitelijk spreekt dat zichzelf al tegen.

Wanneer iemand een expert is op een bepaald terrein is openstaan voor ideeën en opvattingen van anderen ook helemaal niet nodig. Die zijn dan toch onjuist. :aww:

Kan altijd best lachen om je immer tegendraadse meningen en opmerkingen, maar hier sla je toch echt de plank volledig mis, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Milán schreef:
Hoezo onzin?
Allereerst zou toch zoiets best gebeurd kunnen zijn? Daarnaast, ik kom hier met de intentie mijn hardstylepassie te delen met andere liefhebbers, waarom zou ik hier uberhaupt over willen liegen? Betreurenswaardige opmerking, but let's get back on-topic!


Je begint er zelf over.


Ja nogalwiedes, ik schrijf toch een verslag :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 15:23 
 

Snor schreef:
Opperhoofd schreef:
Citaat:
Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.


Feitelijk spreekt dat zichzelf al tegen.

Wanneer iemand een expert is op een bepaald terrein is openstaan voor ideeën en opvattingen van anderen ook helemaal niet nodig. Die zijn dan toch onjuist. :aww:

Kan altijd best lachen om je immer tegendraadse meningen en opmerkingen, maar hier sla je toch echt de plank volledig mis, sorry.


Dat heeft met jouw onvermogen tot begrijpend lezen te maken. Niet met mijn geplaatste reactie. :P

Maar laten we weer ONtopic gaan en dingen schrijven over dingen die niet gebeurd zijn zoals Milan dat graag doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Maar laten we weer ONtopic gaan en dingen schrijven over dingen die niet gebeurd zijn zoals Milan dat graag doet.


Kleuter... :aww:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten