Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zijn tipi's zo duur, dacht dat ze 180 pp waren ofzo :lol:


Dat was idd een redelijke prijs geweest. Op decibel betaalde ik 320 voor een Jungalow, dat is pas comfort! Zo'n tipi is niks waard want de hele camping loopt langs je heen, de hele nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
RTM93 schreef:
Zijn tipi's zo duur, dacht dat ze 180 pp waren ofzo :lol:


Dat was idd een redelijke prijs geweest. Op decibel betaalde ik 320 voor een Jungalow, dat is pas comfort! Zo'n tipi is niks waard want de hele camping loopt langs je heen, de hele nacht


Alsof je in die Jungalow wel aan slapen deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Jeroen23 schreef:
RTM93 schreef:
Zijn tipi's zo duur, dacht dat ze 180 pp waren ofzo :lol:


Dat was idd een redelijke prijs geweest. Op decibel betaalde ik 320 voor een Jungalow, dat is pas comfort! Zo'n tipi is niks waard want de hele camping loopt langs je heen, de hele nacht


Alsof je in die Jungalow wel aan slapen deed.


Hoe kan je slapen als iemand de hele nacht in jouw Jungalow; Partyraiser @ Pre Party Decibel 2014 draait... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
want de hele camping loopt langs je heen, de hele nacht


Dat vind ik nou juist de charme, dat je er midden in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Citaat:
want de hele camping loopt langs je heen, de hele nacht


Dat vind ik nou juist de charme, dat je er midden in zit.

Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand €180,- betaalt voor een tipi, hij dit niet alleen voor extra comfort doet maar ook voor iets meer rust :P Verder ben ik het wel met je post eens, gewoon je tentje op de camping droppen en midden tussen alle afterparty's op de camping zitten heeft imo veel meer charme op zo'n weekendfestival :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Firetrap schreef:
Citaat:
want de hele camping loopt langs je heen, de hele nacht


Dat vind ik nou juist de charme, dat je er midden in zit.

Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand €180,- betaalt voor een tipi, hij dit niet alleen voor extra comfort doet maar ook voor iets meer rust :P Verder ben ik het wel met je post eens, gewoon je tentje op de camping droppen en midden tussen alle afterparty's op de camping zitten heeft imo veel meer charme op zo'n weekendfestival :D


Precies dat dus haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 15:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit jaar het plan om vriendencamping tickets te halen. Weet iemand of deze duurder zijn en moet één persoon dan de 20+ tickets kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Waalkade schreef:
Dit jaar het plan om vriendencamping tickets te halen. Weet iemand of deze duurder zijn en moet één persoon dan de 20+ tickets kopen?


Vorig jaar waren deze € 30 duurder per persoon dan een normale ticket omgerekend.

Qua betaling weet ik niet hoe het zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:

Dat vind ik nou juist de charme, dat je er midden in zit.
Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand €180,- betaalt voor een tipi, hij dit niet alleen voor extra comfort doet maar ook voor iets meer rust :P Verder ben ik het wel met je post eens, gewoon je tentje op de camping droppen en midden tussen alle afterparty's op de camping zitten heeft imo veel meer charme op zo'n weekendfestival :D

Precies dat dus haha :D


Inderdaad ! Heb even een clipje gëupload dat ik afgelopen editie gefilmd heb vlak naast onze tenten
Daar doe je het toch voor ?!
https://vimeo.com/151645207

ivm het filmpje:
Het begon met 4 mensen, (mensen vd speakers)
En telkens er iemand langsliep stopte die om even los te gaan, en uiteindelijk stond er 20-30 man die elkaar niet kenden . Lekker genieten van 'n afterparty & biertjes delen met mensen die je niet kent .

Zoals ik net zei, daar doe je het toch voor ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Waalkade schreef:
Dit jaar het plan om vriendencamping tickets te halen. Weet iemand of deze duurder zijn en moet één persoon dan de 20+ tickets kopen?

De tickets moesten in ieder geval vorig jaar door de zelfde persoon gehaald worden. En heb nog nooit zo'n vol stuk camping gezien. Die hele vrienden camping stond krap op elkaar. Ja het was afgezet met rood/wit lint maar weinig mensen die zich daar aan hielden volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Waalkade schreef:
Dit jaar het plan om vriendencamping tickets te halen. Weet iemand of deze duurder zijn en moet één persoon dan de 20+ tickets kopen?

De tickets moesten in ieder geval vorig jaar door de zelfde persoon gehaald worden. En heb nog nooit zo'n vol stuk camping gezien. Die hele vrienden camping stond krap op elkaar. Ja het was afgezet met rood/wit lint maar weinig mensen die zich daar aan hielden volgens mij :P


wij zittten ook te kijken voor die camping. Is dit echt de moeite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 17:04 
 
Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Miwer schreef:
Waalkade schreef:
Dit jaar het plan om vriendencamping tickets te halen. Weet iemand of deze duurder zijn en moet één persoon dan de 20+ tickets kopen?

De tickets moesten in ieder geval vorig jaar door de zelfde persoon gehaald worden. En heb nog nooit zo'n vol stuk camping gezien. Die hele vrienden camping stond krap op elkaar. Ja het was afgezet met rood/wit lint maar weinig mensen die zich daar aan hielden volgens mij :P


wij zittten ook te kijken voor die camping. Is dit echt de moeite?

Ik vind persoonlijk van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Fuzzylogic schreef:

Dat vind ik nou juist de charme, dat je er midden in zit.
Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand €180,- betaalt voor een tipi, hij dit niet alleen voor extra comfort doet maar ook voor iets meer rust :P Verder ben ik het wel met je post eens, gewoon je tentje op de camping droppen en midden tussen alle afterparty's op de camping zitten heeft imo veel meer charme op zo'n weekendfestival :D

Precies dat dus haha :D


Inderdaad ! Heb even een clipje gëupload dat ik afgelopen editie gefilmd heb vlak naast onze tenten
Daar doe je het toch voor ?!
https://vimeo.com/151645207

ivm het filmpje:
Het begon met 4 mensen, (mensen vd speakers)
En telkens er iemand langsliep stopte die om even los te gaan, en uiteindelijk stond er 20-30 man die elkaar niet kenden . Lekker genieten van 'n afterparty & biertjes delen met mensen die je niet kent .

Zoals ik net zei, daar doe je het toch voor ?!

Was dit aan het begin van camping 5 op zaterdagnacht/zondag ochtend? Volgens mij heb ik ook zoiets meegemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Miwer schreef:
Waalkade schreef:
Dit jaar het plan om vriendencamping tickets te halen. Weet iemand of deze duurder zijn en moet één persoon dan de 20+ tickets kopen?

De tickets moesten in ieder geval vorig jaar door de zelfde persoon gehaald worden. En heb nog nooit zo'n vol stuk camping gezien. Die hele vrienden camping stond krap op elkaar. Ja het was afgezet met rood/wit lint maar weinig mensen die zich daar aan hielden volgens mij :P


wij zittten ook te kijken voor die camping. Is dit echt de moeite?

Wij hebben dit vorig jaar gedaan en doen het dit jaar niet weer. Was echt te krap inderdaad.

Maar wellicht hebben ze dat dit jaar verbeterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar PLEASE de Black weer buiten of in een nog grotere tent.. weliswaar geen last van regen gehad o.i.d. maar het was VEEL en VEEL te druk in die tent, het hele weekend door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Dit jaar PLEASE de Black weer buiten of in een nog grotere tent.. weliswaar geen last van regen gehad o.i.d. maar het was VEEL en VEEL te druk in die tent, het hele weekend door.


Ben heel benieuwd met welke sets je dat bedoelt dan

De vrijdag was druk inderdaad en een paar keer de zaterdagnacht maar overdag op zaterdag/zondag kon je achteraan een kanon afschieten zonder iemand te raken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast de vrijdag heb ik de black alleen bij partyraiser echt vol gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
yowan schreef:
Dit jaar PLEASE de Black weer buiten of in een nog grotere tent.. weliswaar geen last van regen gehad o.i.d. maar het was VEEL en VEEL te druk in die tent, het hele weekend door.


Ben heel benieuwd met welke sets je dat bedoelt dan

De vrijdag was druk inderdaad en een paar keer de zaterdagnacht maar overdag op zaterdag/zondag kon je achteraan een kanon afschieten zonder iemand te raken


Dan denk ik dat ik gewoon op de verkeerde momenten naar de Black ben gegaan, inderdaad de vrijdag- en zaterdagnacht was absurd maar ook vaak zaterdag aan het einde van de middag tot 's avonds en zondag na 6en.. Dat het overdag dan vrij rustig was is wat mij betreft geen reden om het niet groter aan te pakken, je wilt gewoon waar je ook staat redelijk de ruimte hebben en dit is in mijn ogen niet vaak het geval geweest

Edit: nu Norther hetzelfde aangeeft denk ik dat we het voornamelijk ook wel kunnen wijten aan mijn mentale toestand het hele weekend.

Jullie vonden die tent wel prima dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het ook wel meevallen eerlijk gezegd. Ben er alleen op vrijdagavond geweest bij Nosferatu en Endymion en dat was eigenlijk wel prima :D . Moet je voor de grap eens naar de Blue gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Jullie vonden die tent wel prima dus?


Ik vond het prima voor de vrijdag en zondag, zaterdag sta ik toch bij de Yellow dus geen idee hoe druk het is op de zaterdag in de Black. Behalve toen met Partyraiser toen de tent zo vol was dat je er geeneens in kon komen, maar das een geval apart volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ook het probleem was soms bij de black is dat iedereen aan de rand bleef staan, terwijl wanneer je wat doorloopt, met name wat meer links naar voren zeeën van ruimte had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Wat ook het probleem was soms bij de black is dat iedereen aan de rand bleef staan, terwijl wanneer je wat doorloopt, met name wat meer links naar voren zeeën van ruimte had.


Idd! En dat speelt bijna altijd wel bij elke stage. Fftjes rondlopen om een goeie spot (qua geluid, drukte) te vinden is altijd een goed idee, waar je ook bent. Kost je een minuutje of 2 en kan toch wel veel uitmaken voor je feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Norther66 schreef:
Wat ook het probleem was soms bij de black is dat iedereen aan de rand bleef staan, terwijl wanneer je wat doorloopt, met name wat meer links naar voren zeeën van ruimte had.


Idd! En dat speelt bijna altijd wel bij elke stage. Fftjes rondlopen om een goeie spot (qua geluid, drukte) te vinden is altijd een goed idee, waar je ook bent. Kost je een minuutje of 2 en kan toch wel veel uitmaken voor je feest.

Hmm zal ook wel een van de redenen geweest dan dat ik dacht dat het tyfusdruk was, kan me ook nog momenten dat er buiten gewoon een zee van mensen stond bij de black.. In tegenstelling tot de Blue waar het aan de rand van de tent vaak gewoon rustig was en binnen vaak ook nog prima te doen (behalve bij Radical dan, jezus christus dat sloeg nergens op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vond het ook wel meevallen eerlijk gezegd. Ben er alleen op vrijdagavond geweest bij Nosferatu en Endymion en dat was eigenlijk wel prima :D . Moet je voor de grap eens naar de Blue gaan..


Idd, heb tijdens Nosferatu & Endymion wel genoeg ruimte gehad.
Maar ik liep soms wel eens langs de black tijdens de wat populairdere acts en toen leek het wel alsof het uitpuilde.
Ook was het tijdens Angerfist tievus druk. Maarja dat kan je verwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten