Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oi oi oi de onwetendheid.


bijna schattig dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zijn lachgaspatronen makkelijk mee te nemen als je op de camping staat?

Ik denk dat je hierbij gewoon een bepaald risico loopt. De ene keer kijken ze namelijk niet in je tassen, de andere keer halen ze letterlijk alles er uit en soms zitten ze maar een beetje tussen je tentstokken te graaien en mag je weer verder lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
bloemkool schreef:
Zijn lachgaspatronen makkelijk mee te nemen als je op de camping staat?

Ik denk dat je hierbij gewoon een bepaald risico loopt. De ene keer kijken ze namelijk niet in je tassen, de andere keer halen ze letterlijk alles er uit en soms zitten ze maar een beetje tussen je tentstokken te graaien en mag je weer verder lopen..


Dit serieus nog niet mee gemaakt, in 2 jaar defqon, sowieso afgelopen jaar keken ze oppervlakkig in me tas, en vroegen ze wat voor drank ik mee had en ik mocht doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Dit serieus nog niet mee gemaakt, in 2 jaar defqon, sowieso afgelopen jaar keken ze oppervlakkig in me tas, en vroegen ze wat voor drank ik mee had en ik mocht doorlopen.


Maar jij ziet er erg onschuldig uit Koen, ik denk dat ze bij Julian 3 speurhonden op de tas loslaten en de douane.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
yowan schreef:
bloemkool schreef:
Zijn lachgaspatronen makkelijk mee te nemen als je op de camping staat?

Ik denk dat je hierbij gewoon een bepaald risico loopt. De ene keer kijken ze namelijk niet in je tassen, de andere keer halen ze letterlijk alles er uit en soms zitten ze maar een beetje tussen je tentstokken te graaien en mag je weer verder lopen..


Dit serieus nog niet mee gemaakt, in 2 jaar defqon, sowieso afgelopen jaar keken ze oppervlakkig in me tas, en vroegen ze wat voor drank ik mee had en ik mocht doorlopen.


1e jaar hebben ze alleen mijn tas even open gemaakt. 2e jaar hebben ze alles gechecked.. 3e jaar ben ik niet eens gefouilleerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar alleen gefouilleerd en gevraagd of ik drank bij me had. Dat was t eigenlijk wel. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Almere-Strand hadden we "weken" van tevoren al het één en ander begraven (en dan maar hopen dat er niets op stond)...

...kan dat nu niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou eventueel best kunnen, maar dan moet je wel een beetje uit de buurt komen ;) Denk dat je inderdaad op dat terrein best wat kan begraven in de bosjes tussen de campingvelden. Mits het geen afgesloten terrein is... wat het wel is, nu ik er over nadenk (denk he, niet weet :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het evenementen terrein van walibi is idd prive terrein, in tegenstelling tot het strand van almere.

En er is ergens in mei ofzo, een of ander christrelijk evenement, waarvan het een en ander blijft staan voor de defqon camping (zoals bijv de brug). In die tussentijd zal er vast ook wel bewaking rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het evenementen terrein van walibi is idd prive terrein, in tegenstelling tot het strand van almere.

En er is ergens in mei ofzo, een of ander christrelijk evenement, waarvan het een en ander blijft staan voor de defqon camping (zoals bijv de brug). In die tussentijd zal er vast ook wel bewaking rondlopen.


Haha ja De Opwekking ofzo, ooit per ongeluk met de auto op het terrein gestaan omdat ik alleen even wou keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Haha ja De Opwekking ofzo, ooit per ongeluk met de auto op het terrein gestaan omdat ik alleen even wou keren.

Keren of bekeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Norther66 schreef:
Het evenementen terrein van walibi is idd prive terrein, in tegenstelling tot het strand van almere.

En er is ergens in mei ofzo, een of ander christrelijk evenement, waarvan het een en ander blijft staan voor de defqon camping (zoals bijv de brug). In die tussentijd zal er vast ook wel bewaking rondlopen.


Haha ja De Opwekking ofzo, ooit per ongeluk met de auto op het terrein gestaan omdat ik alleen even wou keren.

Benieuwd of ze daar dan ook Opwekkende middelen verkopen. Lijkt mij wel, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien leuke locatie voor preparty? kan je ook al plekje op de camping kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 23:21 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Norther66 schreef:
Wat ook het probleem was soms bij de black is dat iedereen aan de rand bleef staan, terwijl wanneer je wat doorloopt, met name wat meer links naar voren zeeën van ruimte had.


Idd! En dat speelt bijna altijd wel bij elke stage. Fftjes rondlopen om een goeie spot (qua geluid, drukte) te vinden is altijd een goed idee, waar je ook bent. Kost je een minuutje of 2 en kan toch wel veel uitmaken voor je feest.


Ik vind het altijd zo bloed irritant als je met grote groep mensen bent en je komt binnen en dan blijft iedereen stil staan aan de rand van de tent. Waar je meestal kut geluid heb en veel minder sfeer of beleving dan in het midden ergens. Eenmaal ergens gepositioneerd en je krijgt nooit meer de groep naar een goed plekje. Maarja ik lijk er altijd meer last van te hebben dan de rest van de groep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorrig jaar op campside 5 gezeten wat echt een stukje lopen was voordat je op het feest was. Zitten dit jaar ook aan een vrienden camping te denken. Maar weet iemand of je dan ook een plek krijgt op een campside dicht bij het feest? En of je er een beetje voordeel mee hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
Vorrig jaar op campside 5 gezeten wat echt een stukje lopen was voordat je op het feest was. Zitten dit jaar ook aan een vrienden camping te denken. Maar weet iemand of je dan ook een plek krijgt op een campside dicht bij het feest? En of je er een beetje voordeel mee hebt?

Dichtbij? Ja.
Voordeel? Hangt ervanaf, vorig jaar werd iedereen daar echt op elkaars lip gepropt had ik het idee. En als je er dan ook nog eens extra voor moet betalen..

Mijn tip: gewoon zorgen dat je er ongeveer bent als de camping opengaat en lekker een plekje op veld 1/2/3 kiezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel vrij gekregen voor de vrijdag maar niet voor de 27ste :cry: dus gelijk na de eindshow naar huis :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Wel vrij gekregen voor de vrijdag maar niet voor de 27ste :cry: dus gelijk na de eindshow naar huis :cry:


Ahh das zuur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Lennard95 schreef:
Wel vrij gekregen voor de vrijdag maar niet voor de 27ste :cry: dus gelijk na de eindshow naar huis :cry:


Ahh das zuur :/

Dat had ik vorig jaar ook. Wat was dat een taaie week daarna :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard de week erna maximaal uitslapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon die maandag om 09:00 examen gemaakt. Was na 10 minuten klaar en de rest was nog bij vraag 3. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Gewoon die maandag om 09:00 examen gemaakt. Was na 10 minuten klaar en de rest was nog bij vraag 3. :cool:

Dat is allemaal leuk en aardig maar wat was uiteindelijk je cijfer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waren vorig jaar uurtje voor opening van de poorten in de rij met al onze spullen en we stonden heerlijk vooraan op veld 2. Echt genieten was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel fijn een huisje geboekt vlak bij het festival terrein, € 45 p.p. voor heel het weekend, geen geld al zeg ik het zelf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Heel fijn een huisje geboekt vlak bij het festival terrein, € 45 p.p. voor heel het weekend, geen geld al zeg ik het zelf :thumbsup:

Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat kampeergevoel op de camping met alle weekendgangers is juist wat het zo vet maakt vind ik.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten