Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Die tipi's zijn niet te betalen :list:


Als iDeal plat ligt wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 05:07 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Vortraxx schreef:
Die tipi's zijn niet te betalen :list:


Als iDeal plat ligt wel ja

Dat maakt weinig uit voor de achterlijke prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 07:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo achterlijk? Als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik het best redelijk. Afgelopen 2 jaar een tipi gehad maar ik wil echt nooit meer wat anders. Misschien vind ik de prijs wel oke aangezien ik gewoon een full-time baan ben, het is voor studenten inderdaad niet te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoezo achterlijk? Als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik het best redelijk. Afgelopen 2 jaar een tipi gehad maar ik wil echt nooit meer wat anders. Misschien vind ik de prijs wel oke aangezien ik gewoon een full-time baan ben, het is voor studenten inderdaad niet te betalen.


Hoeveel kosten die dan en wat heb je extra dat je ''nooit meer wat anders wilt''?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hoop ruimte, elektriciteit in je tipi, je staat dicht bij de festivalingang en dat zal vast nog niet alles zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan ook al veldbedden klaar in die tipi's, dus geen gedoe met matjes of luchtbedden enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:18 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Hoezo achterlijk? Als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik het best redelijk. Afgelopen 2 jaar een tipi gehad maar ik wil echt nooit meer wat anders. Misschien vind ik de prijs wel oke aangezien ik gewoon een full-time baan ben, het is voor studenten inderdaad niet te betalen.

Kan het makkelijk betalen maar verspil mijn geld liever niet. Je kan makkelijk zonder die extra's.
Dicht bij de festival ingang: Stond vorig jaarmet mijn tent dichterbij dan veel tipi's
Stroom: enige wat ik kan bedenken is telefoon opladen. Powerbank mee en klaar als je zo nodig op je telefoon moet zittrn.
Veldbedden: oke wel chill maar niet voor die prijs.
Ruimte: als je je tenten goed neer zet heb je net zo veel/meer

Goed je hoeft niet met een tent enzo te zeulen maar ach
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Een hoop ruimte, elektriciteit in je tipi, je staat dicht bij de festivalingang en dat zal vast nog niet alles zijn.

Dit dus, een heel weekend koud bier is gewoon heilig. En met name dat je niet al die kutzooi moet slepen over die vertiefte schijtbrug. Bij aankomst kun je er nog om lachen, maar na een heel weekend naar de getver te zijn geweest is dat echt het laatste waar ik zin in heb. Gewoon je koffer inpakken en weglopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 16:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik de verhalen hoor van mensen die op 3 en 2 stonden ben ik blij met Camping 5 geweest vorig jaar.

Buren waren relaxed, we hadden ruimte zat, zaten vlakbij de douches en t ontbijt en telefoon opladers. Was redelijk rustig s'avonds en was binnen 5 min weer op de paarkeerplaats.

Enige nadeel is dus het stuk lopen naar het festival. Maarja, had ik er eigenlijk wel voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als ik de verhalen hoor van mensen die op 3 en 2 stonden ben ik blij met Camping 5 geweest vorig jaar.

Buren waren relaxed, we hadden ruimte zat, zaten vlakbij de douches en t ontbijt en telefoon opladers. Was redelijk rustig s'avonds en was binnen 5 min weer op de paarkeerplaats.

Enige nadeel is dus het stuk lopen naar het festival. Maarja, had ik er eigenlijk wel voor over.


Prima vermaakt op veld dichtste bij de ingang. Maar 1 nacht gedoe gehad met de buren, verder geen last en voldoende geslapen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Enige nadeel is dus het stuk lopen naar het festival. Maarja, had ik er eigenlijk wel voor over.


Vond het op zaterdag wel meevallen, toen je na de brug gewoon rechtdoor kwam / rechts, waar je uitkwam bij de indigo/uv, die route is gewoon goed te doen.

maar vrijdags en zondags was wel klote, via camping 4 naar 1 en dan naar de blue....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Wat kost een tipi voor 4 personen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:20 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Wat kost een tipi voor 4 personen? :P

2013 was het 325 pp dus in die buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus, per persoon? Wie geeft er nou zo belachelijk veel geld uit alleen maar voor een beetje meer comfort??
Vorig jaar gezellig op veld 5 gezeten, ondanks de smerige douches & regen in een lekke tent nergens ''last'' van gehad.

Dit jaar hebben ik en o.a. Johnnie 5 huisjes op camping Riviera Beach met in elk huisje een douche, koelkast, magnetron, bank en toilet voor maar 55 euro per persoon, en durf te wedden dat dat een stuk fijner is dan zon vooraf opgezette wigwam voor zo een belachelijke prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap best dat je niet zoveel uit kan geven voor een tipi als je 8 gram sos en 12 pillen wegsnoept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Snap best dat je niet zoveel uit kan geven voor een tipi als je 8 gram sos en 12 pillen wegsnoept.

Hier moest ik even om grinniken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:49 
 
Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Snap best dat je niet zoveel uit kan geven voor een tipi als je 8 gram sos en 12 pillen wegsnoept.

Je moet het (beiden) niet eens willen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potver
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:02 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hier moest ik even om grinniken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
corneelwr schreef:
Hier moest ik even om grinniken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
jezus, per persoon? Wie geeft er nou zo belachelijk veel geld uit alleen maar voor een beetje meer comfort??
Vorig jaar gezellig op veld 5 gezeten, ondanks de smerige douches & regen in een lekke tent nergens ''last'' van gehad.

Dit jaar hebben ik en o.a. Johnnie 5 huisjes op campingRiviera Beach met in elk huisje een douche, koelkast, magnetron, bank en toilet voor maar 55 euro per persoon, en durf te wedden dat dat een stuk fijner is dan zon vooraf opgezette wigwam voor zo een belachelijke prijs.


Precies dit, net als vorig jaar gewoon weer lekker hierheen. Binnenkort boeken :)

Je bent gek als je zoveel neerlegt voor een tipi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een lekker festival tentje, die travel packages zijn echt tering duur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn tipi's zo duur, dacht dat ze 180 pp waren ofzo :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten