Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ajoh alleen maar beter zonder frontliner -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ivey Jones schreef:
Rowanyt1309 schreef:
De zaterdag of de zondag gaan? Wie helpt mij?


Weekend :huh:

Mocht dat niet lukken dan zou ik de zondag kiezen.


Weekend word hem niet. Aan de hand van wat zou jij de zondag kiezen?


Vanwege de line-up en DefQon Legends natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Citaat:
Op Harderstate lees ik een of ander vaag onsamenhangend verhaal van meerdere reaguurders: Zijn vriendin (manager) zou een ruzie/conflict gehad hebben met Q-dance en daarom zou Q-dance hem boycotten.
Bron volgens die persoon op Harderstate: "Heb ik gehoord van een vriend die Barry heel goed kent"

Vaag verhaal en geen idee of er wat van klopt..
Moet in ieder geval iets aan de hand zijn en zou het bijzonder sneu vinden dat Q-dance hem boycot, maar er lijkt eigenlijk geen andere verklaring te zijn als die "Partyflock-lek" van de Legends echt is.
Ik snap ook werkelijk niet waarom je anders Frontliner hier geen deel van uit laat maken. Wat je ook van Frontliner mag vinden, deze man is absoluut een Defqon Legend.
Als je mannen als Bass Modulators, Ran-D en Frequencerz wél het Legend-label geeft (terecht want anthem) dan moet Frontliner dat ook krijgen.

Dit zou best eens kunnen, laatste keer dat ze hem geboekt hebben was 10 december en op de planning voor komend jaar is hij geen een keer geboekt. (terwijl dit veel hosts zijn van Q op andere festivals waar Frontliner normaliter 100% zou passen)



Mijn comment is alleen gebaseerd op wat ik gelezen heb op harderstate maar het lijkt mij steeds waarschijnlijker. Moet echt wel iets aan de hand zijn, die staat normaliter jaarlijks altijd op meerdere Q-dance feestjes/areas. Mocht het waar zijn dan laat dit nog maar weer eens zien welke machtspositie Q-dance heeft.

Iemand reageert later op mijn partyflock comment dat Noisecontrollers en D-Block & S-te-fan ook ooit een dergelijke boycot hebben meegemaakt. Hier weet ik helaas niets vanaf, iemand die dit bekend voorkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DBSTF zou ik niet weten, ik weet wel dat NC meermaals zelf nee heeft gezegd tegen grote Q-Dance feesten, maar uiteindelijk er toch heeft gestaan na overgehaald te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Presale code over, PB maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Presale code over, PB maar.


Welke dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ivey Jones schreef:
Presale code over, PB maar.


Welke dag?


Heb gekozen voor weekend. Weet niet of je uiteindelijk nog kan kiezen om wat anders te kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand hier toevallig meer over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Weet iemand hier toevallig meer over?


Bij de gewone sale kan je kiezen voor zaterdag of weekend. Zondag was alleen voor de pre-sale codes. En die stoppen om 23:00 vannacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke bedankt! Ga denk ik toch de zaterdag aangezien ik dit een leukere dag vind en er genoeg leuke artiesten komen. Vermaken doe ik me toch wel. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Weet iemand hier toevallig meer over?


Bij de gewone sale kan je kiezen voor zaterdag of weekend. Zondag was alleen voor de pre-sale codes. En die stoppen om 23:00 vannacht.


Dus even goed een soort van 'besloten' feestdag. Opzich wel beter. Kan me voorstellen dat juist op de zondag de sfeer erg goed is doordat het voor iedereen al de derde dag is (saamhorigheidsgevoel).

Edit: Heb even op de site gekeken en daar staat dit: A Sunday Ticket (25 June) grants access to the festival’s day programme on Sunday from 11:00 till 23:00. TICKET SALES START
MARCH 25, 2017 AT 13:00 (CET)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend aanwezig, met een groep van 20 op de friendscamping van Partyvervoer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Weet iemand hier toevallig meer over?


Bij de gewone sale kan je kiezen voor zaterdag of weekend. Zondag was alleen voor de pre-sale codes. En die stoppen om 23:00 vannacht.


Dus even goed een soort van 'besloten' feestdag. Opzich wel beter. Kan me voorstellen dat juist op de zondag de sfeer erg goed is doordat het voor iedereen al de derde dag is (saamhorigheidsgevoel).

Edit: Heb even op de site gekeken en daar staat dit: A Sunday Ticket (25 June) grants access to the festival’s day programme on Sunday from 11:00 till 23:00. TICKET SALES START
MARCH 25, 2017 AT 13:00 (CET)..


Dat betekend dat er losse zondag tickets te koop zijn.. Dan is maar de vraag hoeveel dat er zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik meende dat ergens stond dat deze exclusief voor pre-sale code houders waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Iemand tóch nog een code over voor een weekend ticket? Beetje laat ik weet het :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Iemand tóch nog een code over voor een weekend ticket? Beetje laat ik weet het :x .
Bied hem net aan, stuur maar pb :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:55 
 
Hardtraxxer

Iemand nog een pre-sale code beschikbaar voor mij? Willen een zaterdag ticket als cadeau kopen voor iemand alleen mijn presale code is al gebruikt -.-

Edit: heb er al eentje gekregen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Iemand nog een pre-sale code beschikbaar voor mij? Willen een zaterdag ticket als cadeau kopen voor iemand alleen mijn presale code is al gebruikt -.-


PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand 2 codes voor de zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel nog twee zaterdagtix over voor de reguliere prijs (via Ticketswap kost het fee :( dus liever zo) als iemand wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Medestampers, weten jullie hoe lang het meestal duurt voordat de weekendtickets uitverkocht raken? Moet tot woensdag ivm met salaris :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Medestampers, weten jullie hoe lang het meestal duurt voordat de weekendtickets uitverkocht raken? Moet tot woensdag ivm met salaris :P


Moet goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Wel nog twee zaterdagtix over voor de reguliere prijs (via Ticketswap kost het fee :( dus liever zo) als iemand wil.


Durf dat nooit zo goed op zo'n manier als je iemand niet kent. Zoek wel 2 tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Redman schreef:
Wel nog twee zaterdagtix over voor de reguliere prijs (via Ticketswap kost het fee :( dus liever zo) als iemand wil.


Durf dat nooit zo goed op zo'n manier als je iemand niet kent. Zoek wel 2 tickets.


Je kunt ook een privé verkoop doen via ticketswap, kost 3 euro transactiekosten maar dan weet je wel zeker dat het vertrouwd is. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Redman schreef:
Wel nog twee zaterdagtix over voor de reguliere prijs (via Ticketswap kost het fee :( dus liever zo) als iemand wil.


Durf dat nooit zo goed op zo'n manier als je iemand niet kent. Zoek wel 2 tickets.


Je kunt ook een privé verkoop doen via ticketswap, kost 3 euro transactiekosten maar dan weet je wel zeker dat het vertrouwd is. :innocent:


^^

Heb ik ook met Hard Bass geprobeerd en van meerde niks meer gehoord nadat ik dit aangaf dat dit kon.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten