Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Dan maar kleine dingetjes tussen de onderbroeken verstoppen en hopen op het beste :thumbup:


Precies. Dit zou wel goed gaan. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik steek altijd een paar blikjes in mijn Quechua tent. Daar controleren ze nooit. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik steek altijd een paar flessen jenever in mijn handdoeken. Daar controleren ze nooit. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik steek altijd een paar blikjes in mijn Quechua tent. Daar controleren ze nooit. :cool:


Te hopen dat ze niet meelezen dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies. Voor je het weet sta je met je blije bakkes op Hardtraxx en word je er tussen uit gepikt op Defqon. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het al voor me dat ze daar bij de ingang die tent gaan uitklappen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik zie het al voor me dat ze daar bij de ingang die tent gaan uitklappen. xd

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan ze echt bij al die mensen doen ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.


Waar ze vooral streng op zijn is glaswerk.

Ik had 2 plastic flessen met vrij obvious sterke drank er in en 1 glazen fles wodka.

Die wodka moest ik afstaan of overgieten in een plastic fles, de rest mocht zo mee naar binnen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:38 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Dan maar kleine dingetjes tussen de onderbroeken verstoppen en hopen op het beste :thumbup:


Ook dan ben je niet veilig. Ze hebben hokjes en als je eruit wordt gepakt moet je helemaal naakt :(

Snap niet waarom ze dat doen, de meeste hebben toch wel iets bij dan is iemands hele weekend verpest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat? Naakt?

Dat lijkt me een beetje cru toch? Maat van ons werd er ook uitgepikt om even beter door de tassen te kijken. Heeft wel zijn slaapzak met spul er in naar ons moeten kicken ongezien omdat hij anders gepakt zou worden maar dit waren gewoon open hokjes die veel mensen konden zien. Dus als je dat dan moet doen lijkt het me een beetje erg niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik zelf niet, maar je ziet als beveiliger dan toch meteen of iemand iets op zak heeft voor eigen gebruik of met doel het te verkopen. Er zitten waarschijnlijk wel mensen tussen die zelf enorme hoeveelheden nuttigen. Waar trek je dan de grens tussen het door de vingers zien en de toegang weigeren. Je kiest er natuurlijk zelf voor, dus als dan jouw weekend verpest is, kan je maar één iemand de schuld geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
paperclip schreef:
Dan maar kleine dingetjes tussen de onderbroeken verstoppen en hopen op het beste :thumbup:


Ook dan ben je niet veilig. Ze hebben hokjes en als je eruit wordt gepakt moet je helemaal naakt :(

Snap niet waarom ze dat doen, de meeste hebben toch wel iets bij dan is iemands hele weekend verpest


Dit is zo'n broodje aap verhaal!! Meerdere vrienden zijn al mee gegaan naar zo'n hokje en wat ze daar doen is inderdaad wel je hele tas uitpakken en wat extra zoeken maar naakt is dikke onzin, alleen de politie zou dit mogen niet zulke beveiligers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me toch niet dat ze zomaar random mensen gaan pakken en die moeten zich maar eens even uitkleden? Als je opvallend rond gaat lopen of ze vermoeden dat je wat hebt kan het me voorstellen maar anders echt niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Het is heel willekeurig maar als je een buldekar hebt is de kans grootst dat je even apart mag alle tasjes en zo openen.
Vorige jaar werkte ik met een steekwagen en 4 van die klap mandjes voor me spullen op elkaar gestapeld (pro tip!!!) mocht wel weer naar dat hok waar ze extra goed zoeken. Kon alle mandjes leeghalen en ze hebben zelfs gevoeld aan de bandjes van de steekwagen. Helaas voor hen was ik niet de gene die alle sterke drank zou mee smokkelen. achter mij liep een kameraad met twee voetbaltassen gewoon door. Had op de bodem van de een een half krat bier(die van bavaria) en in de ander wat flessen drank in handdoeken gerold en kon zo door.

Je moet gewoon dus een beetje geluk ook erbij hebben. Maar als je wordt meegenomen en je hebt wat verstopt ben je het wel kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gebeurt er als ze een lading drank vinden dan? mag je dan serieus niet naar binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je sterke drank mixt met bijvoorbeeld cola, controleren ze dan ook de fles dat ze er aan gaan ruiken of wat dan ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Als je sterke drank mixt met bijvoorbeeld cola, controleren ze dan ook de fles dat ze er aan gaan ruiken of wat dan ook?

Ik denk het wel als die dop al open is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Officieel' moeten alle flessen nog verzegeld zijn.

Daar zijn overigens trucjes voor (zie youtube)

In principe kunnen ze het dus al in beslag nemen als het zegel verbroken is. Dan maakt het niet eens meer uit wat erin zit.

Dus dikke tip: https://www.youtube.com/watch?v=abosduPhns4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het stel je vraag topic is ergens anders hè jongens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Het stel je vraag topic is ergens anders hè jongens...


Boeiend, prima plek om het hier te vragen, andere onderwerpen komen hier verder toch niet langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Boeiend, prima plek om het hier te vragen, andere onderwerpen komen hier verder toch niet langs.


Zeker, maar al die vragen die al meermaals gesteld zijn en die gewoon gemakkelijk op te zoeken zijn zijn nou niet bepaald toevoegend imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:01 
 
Hardtraxxer

zijn hier drugs honden? een vriend van me is er namelijk allergisch voor
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten