Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een kut zooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Wat wordt dan gezien als een "goede plek"? ^^


Wat versta jij onder een goede plek? Veld 1 is het beste in mijn optiek, maar daar sta je alleen met een travel package of op de vriendencamping. Verder veld 2 en 3: de afstand tot het festivalterrein is dan ten minste een beetje chill.

Alle velden zijn uiteindelijk wel prima, probeer alleen bij de wc's/douches weg te blijven en ook de hoeken van looppaden te vermijden. 's nachts is het 1 grote walking dead praktijk (zombie's kiezen de kortste route >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
ElTigre schreef:
Wat wordt dan gezien als een "goede plek"? ^^


Wat versta jij onder een goede plek? Veld 1 is het beste in mijn optiek, maar daar sta je alleen met een travel package of op de vriendencamping. Verder veld 2 en 3: de afstand tot het festivalterrein is dan ten minste een beetje chill.

Alle velden zijn uiteindelijk wel prima, probeer alleen bij de wc's/douches weg te blijven en ook de hoeken van looppaden te vermijden. 's nachts is het 1 grote walking dead praktijk (zombie's kiezen de kortste route >.< )


Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel enigszins vergelijkbaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:


Laatste tip dan: probeer daar wel om 1u te zijn. Heb je iig een goeie plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanbass schreef:
ElTigre schreef:
Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:


Laatste tip dan: probeer daar wel om 1u te zijn. Heb je iig een goeie plek!


Niet eens met wat Rowan zei over niet bij de toiletten staan, stond er vorig jaar tegenover, echt top :thumbsup:

Je kan goed zien of het druk is met douchen, niet te druk qua mensen en poepen op een schoon toilet is goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Dat is wel enigszins vergelijkbaar. xd


Toch wel hè, erg benieuwd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Seneeq schreef:
Zo, dat is snel gegaan. Ze zouden toch niet de capaciteit van de camping hebben verkleind tbv zondagkaarten ofzo?


Zou wel erg chill zijn, drukte altijd op die camping en strijden om een goede plek.

Vriendencamping :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Wat wordt dan gezien als een "goede plek"? ^^

Zolang jij met je vrienden bij elkaar ligt en geen vervelende buren hebt, heb jij een goede plek. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Rowanbass schreef:
ElTigre schreef:
Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:


Laatste tip dan: probeer daar wel om 1u te zijn. Heb je iig een goeie plek!


Niet eens met wat Rowan zei over niet bij de toiletten staan, stond er vorig jaar tegenover, echt top :thumbsup:

Je kan goed zien of het druk is met douchen, niet te druk qua mensen en poepen op een schoon toilet is goud!

Hadden wij ook! Precies de schone Dixie eruit pikken en rustige douche moment pakken. En sochtends die ellende lange rij met ontbijt vermakelijk bestuderen. Overigens is tegenover wel veilig maar er direct naast niet. Ivm stank en kans op water riool overlast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 02:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ergens denk ik en hoop ik dat Headhunterz nog een half uurtje nieuwe platen komt draaien op The gathering :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 08:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Zijn er nog HT'ers die ervaring met hebben met de Riviera Beach Camping? Ben wel benieuwd of dat een beetje sfeervol is gedurende het weekend.


Een jaar of twee geleden zaten wij tijdens het Defqon.1 weekeinde bij Riviera Beach in zo'n beach Chalet, maar als ik mij goed kan herinneren zat er bij de boekingsgegevens een formulier met parkregels dat het een echte familiecamping betreft, geen jongerencamping, en absoluut geen "herrie" gemaakt mag worden. Niet in de nacht, maar ook niet overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 08:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Ergens denk ik en hoop ik dat Headhunterz nog een half uurtje nieuwe platen komt draaien op The gathering :drool:


Op de camping!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:

Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:


Appelhof>Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig


Couldn't agree more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 15:18 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig

Yes, de vrijdag is vooral gezellig, iedereen heeft er ontzettend veel zin in! De zondag heeft dan weer het ultieme samenhorigheidsgevoel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Pipa schreef:
Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig

Yes, de vrijdag is vooral gezellig, iedereen heeft er ontzettend veel zin in! De zondag heeft dan weer het ultieme samenhorigheidsgevoel (L)

Zondag zal nu wel anders zijn met die losse zondag tickets :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 16:50 
 
Hardtraxxer

[+_+] schreef:
Ilse_S schreef:
Pipa schreef:
Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig

Yes, de vrijdag is vooral gezellig, iedereen heeft er ontzettend veel zin in! De zondag heeft dan weer het ultieme samenhorigheidsgevoel (L)

Zondag zal nu wel anders zijn met die losse zondag tickets :/

Ik ben er ontzettend bang voor :/ . Die sterke zondag line-up is ook niet zomaar zegt mijn gevoel, als in een bewuste zet van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aantal zondagkaarten zal echt minimaal zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 19:31 
 
Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
Aantal zondagkaarten zal echt minimaal zijn :)

Als het minimaal was geweest was het nu allang uitverkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het verschil uiteindelijk niet tot nauwlijks te merken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Mees-89 schreef:
Aantal zondagkaarten zal echt minimaal zijn :)

Als het minimaal was geweest was het nu allang uitverkocht xd


Haha het is echt zo. Ze mikken niet op een massale verkoop om verschillende redenen. Trust me ^^
Verschil zou amper te merken zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, het is niet uitverkocht omdat zondagen gewoon in in trek zijn bij het grote publiek. Het maakt in principe niet uit of de line-up dan veel beter is dan de zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 14:40 
 
Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
ShatterDJ schreef:
Mees-89 schreef:
Aantal zondagkaarten zal echt minimaal zijn :)

Als het minimaal was geweest was het nu allang uitverkocht xd


Haha het is echt zo. Ze mikken niet op een massale verkoop om verschillende redenen. Trust me ^^
Verschil zou amper te merken zijn

Dan ben ik wel benieuwd waarom jij dit zo goed weet
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten