Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wij zijn vorig jaar die zondagmiddag alles al in de auto gaan steken. Na de endshow gewoon meteen in de auto gestapt en naar huis gereden. Je moet dan natuurlijk wel een bob hebben.


Nou ik zou graag bobben in dat geval. Veel liever die zondag in bed dan nog een keer op die camping. Alles aan die camping is gewoon chill en vet alleen om te slapen is het verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:53 
 
Hardtraxxer

Daarom lekker riviera beach :worship:
Koelkast, stroom, goeie boxen, droog, schone douches en wc,s.

Gemiddelde campingganger : "maar de defqon camping heeft toch een aparte sfeer"

Allebei gedaan, Riviera Beach is echt beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is wel zo dat hoe verder je van het festival af zit hoe rustiger het is. Maar ja je hebt altijd een paar er tussen, deze gasten waren ook zo'nbeetje de enige van heel camping 5 die zo hard muziek opzette. 2015 dus ook op 5 en was super rustig.

Iets van pluggen voor het slapen is lig een must voor mij als ik nog een weekend ga. Maarja echt zware bass kan je er niet uit filteren.


Ik heb nog een setje oordoppen liggen met -40dB :) Dan hoor je iig echt helemaal niks meer, trillingen van de bass kan je je wel over heen zetten dan. Had ze vorige jaar bij me en dat wat ik geslapen heb ging te minste zonder lawaai. Wij lagen ook op veld 5, zo goed als in de hoek bij het toiletgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Broken Balance schreef:
Het is wel zo dat hoe verder je van het festival af zit hoe rustiger het is. Maar ja je hebt altijd een paar er tussen, deze gasten waren ook zo'nbeetje de enige van heel camping 5 die zo hard muziek opzette. 2015 dus ook op 5 en was super rustig.

Iets van pluggen voor het slapen is lig een must voor mij als ik nog een weekend ga. Maarja echt zware bass kan je er niet uit filteren.


Ik heb nog een setje oordoppen liggen met -40dB :) Dan hoor je iig echt helemaal niks meer, trillingen van de bass kan je je wel over heen zetten dan. Had ze vorige jaar bij me en dat wat ik geslapen heb ging te minste zonder lawaai. Wij lagen ook op veld 5, zo goed als in de hoek bij het toiletgebouw.


Wij zaten praktisch gezien tegenover het toiletgebouw van 5.
Als je zeg maar vanaf de ingang naar 5 naar het toilet gebouw liep had je aan de linker kant een hek staat tot aan het toiletgebouw waarnaar er dus een veld kwam, wat tegenover het toiletgebouw zat. Op die hoek van die opening naar het veld daar zaten die gasten, de feesttent die er praktisch tegenaan stond waren wij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter luide Nederlanders naast je dan Fransen, Engelsen of Italianen. :thumbup: 2 jaar op veld 5 gebivakkeerd en dat beviel prima. Hoef ik ook niet al mijn spullen die helse trap over te slepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Beter luide Nederlanders naast je dan Fransen, Engelsen of Italianen. :thumbup: 2 jaar op veld 5 gebivakkeerd en dat beviel prima. Hoef ik ook niet al mijn spullen die helse trap over te slepen.


De loopbrug van afgelopen jaar met die schuine platen was wel echt een verademing ten opzichte van de jaren daarvoor. Niet in de rij gestaan en het was bij lange na niet zo zwaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Beter luide Nederlanders naast je dan Fransen, Engelsen of Italianen. :thumbup: 2 jaar op veld 5 gebivakkeerd en dat beviel prima. Hoef ik ook niet al mijn spullen die helse trap over te slepen.


Amen.

2015 bijna 1 uur gestaan voor de trap terwijl ik achteraf gewoon 5 op moest (kutrawmon).

Maar dit kwam wel in de buurt van Franse taferelen. Mede door de frenchcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Daarom lekker riviera beach :worship:
Koelkast, stroom, goeie boxen, droog, schone douches en wc,s.

Gemiddelde campingganger : "maar de defqon camping heeft toch een aparte sfeer"

Allebei gedaan, Riviera Beach is echt beter!


Precies dit, vorig jaar voor het eerst Riviera Beach en is prima bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 15:33 
 
Hardtraxxer

Ik ga denk ook voor riviera beach, geen geld en wel slaap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Wij zijn vorig jaar die zondagmiddag alles al in de auto gaan steken. Na de endshow gewoon meteen in de auto gestapt en naar huis gereden. Je moet dan natuurlijk wel een bob hebben.


Doen wij elk jaar, ideaal. Kost je een uurtje maar wel lekker thuis slapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:26 
 
Hardtraxxer

Deanster schreef:
Ik ga denk ook voor riviera beach, geen geld en wel slaap...

Dan ben je nu wel heel erg laat (aka te laat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Verrassend dat je dan wel naar Power Hour zou gaan. Ben er 10 minuten geweest in 2014 en vond het zo kut dat ik het geen kans meer heb gegeven afgelopen 2 jaar. :lol:

Power Hour, mag ik een emmer? :sick:

Wat is dat een verschrikking zeg! En het meest vervelende eraan is nog wel dat de rest van de dag die hele vloer bezaaid ligt met lekke opblaasmeuk waar je vervolgens over struikelt of op gaat staan als je aan het dansen bent, waardoor je je evenwicht verliest. Soms vraag ik me wel eens af of de mensen die dat bedenken zelf wel eens naar een feestje gaan en wat ze daar dan uitspoken? Want als rasechte "we staan geen seconde stil" partijganger kan ik daar dus echt niet bij...

Goed, zeikmodus weer uit. Ik ben te vinden bij Magenta, UV en Blue. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 20:23 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Joey schreef:
Verrassend dat je dan wel naar Power Hour zou gaan. Ben er 10 minuten geweest in 2014 en vond het zo kut dat ik het geen kans meer heb gegeven afgelopen 2 jaar. :lol:

Power Hour, mag ik een emmer? :sick:

Wat is dat een verschrikking zeg! En het meest vervelende eraan is nog wel dat de rest van de dag die hele vloer bezaaid ligt met lekke opblaasmeuk waar je vervolgens over struikelt of op gaat staan als je aan het dansen bent, waardoor je je evenwicht verliest. Soms vraag ik me wel eens af of de mensen die dat bedenken zelf wel eens naar een feestje gaan en wat ze daar dan uitspoken? Want als rasechte "we staan geen seconde stil" partijganger kan ik daar dus echt niet bij...

Goed, zeikmodus weer uit. Ik ben te vinden bij Magenta, UV en Blue. :thumbup:

Al is de plaat keuze toch altijd best goed te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:04 
 
Hardtraxxer

Weet iemand of je ook kan pre registreren voor friends camping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 01:10 
 
Hardtraxxer

Goku schreef:
Weet iemand of je ook kan pre registreren voor friends camping?

Max 4 kaarten dus lijkt me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar voor het eerst bij Defqon.1 geweest en wat heb ik me vermaakt. Ben de zaterdag gegaan. Ik vond Power Hour dus echt geweldig. Veel in de blue gestaan, beetje rond gelopen want ja, elk rondje is natuurlijk anders en wat ik dus vooral aan Power Hour fijn vind is dat als je de hele dag 'normale' muziek geluisterd hebt je even helemaal los kan gaan bij Power Hour.

Dit jaar twijfel ik om een weekend te gaan of gewoon de zaterdag te pakken. Hou er toch wel van om gewoon lekker te slapen en heb het gevoel dat dat op een camping bij Defqon.1 niet heel fijn is. Ik haal normaal gesproken hier in het mooie Heerde de weekendjes ook vaak door zonder slaap alleen sta ik dan niet een heel weekend te feesten. Dus ben dan vaak wel kapot of last van zere benen waardoor ik toch wel echt de rust nodig heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Vorig jaar voor het eerst bij Defqon.1 geweest en wat heb ik me vermaakt. Ben de zaterdag gegaan. Ik vond Power Hour dus echt geweldig. Veel in de blue gestaan, beetje rond gelopen want ja, elk rondje is natuurlijk anders en wat ik dus vooral aan Power Hour fijn vind is dat als je de hele dag 'normale' muziek geluisterd hebt je even helemaal los kan gaan bij Power Hour.

Dit jaar twijfel ik om een weekend te gaan of gewoon de zaterdag te pakken. Hou er toch wel van om gewoon lekker te slapen en heb het gevoel dat dat op een camping bij Defqon.1 niet heel fijn is. Ik haal normaal gesproken hier in het mooie Heerde de weekendjes ook vaak door zonder slaap alleen sta ik dan niet een heel weekend te feesten. Dus ben dan vaak wel kapot of last van zere benen waardoor ik toch wel echt de rust nodig heb.


Gewoon meer gebroekn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Vorig jaar voor het eerst bij Defqon.1 geweest en wat heb ik me vermaakt. Ben de zaterdag gegaan. Ik vond Power Hour dus echt geweldig. Veel in de blue gestaan, beetje rond gelopen want ja, elk rondje is natuurlijk anders en wat ik dus vooral aan Power Hour fijn vind is dat als je de hele dag 'normale' muziek geluisterd hebt je even helemaal los kan gaan bij Power Hour.

Dit jaar twijfel ik om een weekend te gaan of gewoon de zaterdag te pakken. Hou er toch wel van om gewoon lekker te slapen en heb het gevoel dat dat op een camping bij Defqon.1 niet heel fijn is. Ik haal normaal gesproken hier in het mooie Heerde de weekendjes ook vaak door zonder slaap alleen sta ik dan niet een heel weekend te feesten. Dus ben dan vaak wel kapot of last van zere benen waardoor ik toch wel echt de rust nodig heb.


Gewoon weekend gaan joh :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Vorig jaar voor het eerst bij Defqon.1 geweest en wat heb ik me vermaakt. Ben de zaterdag gegaan. Ik vond Power Hour dus echt geweldig. Veel in de blue gestaan, beetje rond gelopen want ja, elk rondje is natuurlijk anders en wat ik dus vooral aan Power Hour fijn vind is dat als je de hele dag 'normale' muziek geluisterd hebt je even helemaal los kan gaan bij Power Hour.

Dit jaar twijfel ik om een weekend te gaan of gewoon de zaterdag te pakken. Hou er toch wel van om gewoon lekker te slapen en heb het gevoel dat dat op een camping bij Defqon.1 niet heel fijn is. Ik haal normaal gesproken hier in het mooie Heerde de weekendjes ook vaak door zonder slaap alleen sta ik dan niet een heel weekend te feesten. Dus ben dan vaak wel kapot of last van zere benen waardoor ik toch wel echt de rust nodig heb.


Gewoon weekend gaan joh :yay:


Ja, ik ben wel heel benieuwd hoe het is. Alleen mijn vriendengroep met wie ik normaal ga die gaan zeker geen weekend. Kan nog wel met wat volk uit Lelystad mee. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen heb ik echt nooit moeite mee, als je moe bent val je toch wel in slaap. En ookal heb je plafonddienst, ff een paar uurtjes liggen in je tent, dan rust je ook wel redelijk uit al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Slapen heb ik echt nooit moeite mee, als je moe bent val je toch wel in slaap. En ookal heb je plafonddienst, ff een paar uurtjes liggen in je tent, dan rust je ook wel redelijk uit al.


Dat is ook hoe ik in mijn eigen dorp de weekenden beleef inderdaad. Gewoon liggen, 100 meter dom kiekn! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was zelf eerst van plan om met mijn vriendengroep, een vriendencamping te fixen. Toen zagen we dat het €35 duurder was als een 'normale' camping. :(
Vind dat het toch niet echt waard voor wat picknicktafels en nog wat stuff erbij erbij.
Of mis ik hier iets en krijg je er iets bij wat heel vet is ofzo? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Slapen heb ik echt nooit moeite mee, als je moe bent val je toch wel in slaap. En ookal heb je plafonddienst, ff een paar uurtjes liggen in je tent, dan rust je ook wel redelijk uit al.


Als ik weekend ga dit jaar dan sowieso slaapdoppen mee, neem niet weer een risico daarin :P

En ik stond even bij The Skribbeler en zijn vriendin (jahaa) vorig jaar die de vriendencamping hadden. Volgens mij is het een tentje met wat picknicktafels, een bbq en je site afgezet met lint. Maar het is nou niet dat mensen er met moeite overheen kunnen stappen.

Wij hadden zelf vorig jaar een tafel, partytent en een rits stoelen en gewoon een flink deel geclaimd met de groep. Zelfde effect zonder de 35 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Was zelf eerst van plan om met mijn vriendengroep, een vriendencamping te fixen. Toen zagen we dat het €35 duurder was als een 'normale' camping. :(
Vind dat het toch niet echt waard voor wat picknicktafels en nog wat stuff erbij erbij.
Of mis ik hier iets en krijg je er iets bij wat heel vet is ofzo? :whistle:

Ik zou niet meer anders willen dan de vriendencamping. De tafels zijn enorm chill, daar zetten wij altijd partytenten overheen. En je hebt een eigen plek maar toch wel het camping gevoel. Daarbij zit je standaard op veld 1. Binnen 5 minuten sta je bij je tent.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten