Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De feels zijn strong bij deze foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan gewoon 2 jaar op rij zoon kut tent kopen die na de eerste dag al half lek/kapot is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
SL8492 schreef:
Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi


Tering, dat vind ik nou echt niet kunnen...

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Bij elk weekend festival nog regen gehad en altijd boven op de tent nog een zwart groot afdek zeil waarbij we het water tot ver van de tent konden laten lopen. Nooit last van een natte tent gehad. En fijne bijkomstigheid is dat de tent snachts ook echt donker is.

Aan het begin van het weekend keek iedereen ons raar aan maar halverwege was er al een die op zaterdagavond naar huis ging vanwege doorweekte tent. En op zondag ochtend was een tent van 2 meiden blank komen te staan. Alles was nat, make up, apparatuur, kleding, eten. Best zielig. Wel top mentaliteit want ze zijn eerst 3uur bezig geweest alles te drogen en uit te hangen en vervolgens lekker verder feesten. Ze gingen alleen wel direct na 23:00 huiswaarts want slapen was niet meer mogelijk in de doorweekte tent.

Tl; DR :
afdek zeil voor over de tent is ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 00:24 
 
Hardtraxxer

Een zeil op de bodem IN je tent en een zeil over je tent en er is niks aan de hand qua regen :thumbsup:

Heb zo'n pop-up tent en laat die zeilen gewoon in mn tent bij het opvouwen, hoef dus ook geen zeilen meer te kopen zolang die heel blijven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 02:05 
 
Hardtraxxer

Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog een ekte defqon tent en die doet het al 3 jaar goed.
Eerste jaar werd ik wakker in een plas water maar toen had k hem verkeerd opgezet.
Verder altijd droog in dat ding hoe hard 't ook regent buiten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )

Ik dus 2 jaar geleden op Defqon. Dacht ik ff slim bezig geweest te zijn, kom ik vrijdagnacht terug bij mijn tent en heb ik gewoon een gigantische vijver onder mn tent gekweekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Pa-party-lover schreef:
Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )

Ik dus 2 jaar geleden op Defqon. Dacht ik ff slim bezig geweest te zijn, kom ik vrijdagnacht terug bij mijn tent en heb ik gewoon een gigantische vijver onder mn tent gekweekt


Daarom over en onder :P

Tent die ik meeneem is zonder zeil al jaren waterdicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )


Ja, dit hadden vrienden van mij ook, lekker slim inderdaad. xd

Had zelf afgelopen jaar erger verwacht aangezien ik maar een tent van de action heb voor 15 euro. Maar op een heel klein stroompje water na nauwelijks water in de tent, en alleen een zeil eronder gelegd. Maar dit jaar geen Defqon ivm scriptieverdediging. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
dit jaar geen scriptie ivm rawverdediging. :cry:


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Maar dit jaar geen Defqon ivm scriptieverdediging. :cry:

Mijne valt vgm ook op de maandag of dinsdag na Defqon :/ maar we gaan hoe dan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 19:53 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Thommy schreef:
dit jaar geen scriptie ivm rawverdediging. :cry:


:cool:


:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

We wilden een huisje huren, maar die krengen zijn duur. Willen graag meer luxe, maar niet voor een te gekke prijs. Maar alle prijzen met uzv camping zijn ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 22:04 
 
Hardtraxx Newbie

Afgelopen jaar met de hele groep een legertent gehuurd. Ideaal met de regen, kon je gewoon met de hele groep in de tent liggen. Alleen was het nogal lastig met meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 04:48 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
We wilden een huisje huren, maar die krengen zijn duur. Willen graag meer luxe, maar niet voor een te gekke prijs. Maar alle prijzen met uzv camping zijn ziek

Beetje laat ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Was het misschien deze tent?

Afbeelding


Hahaha dat was zo mooi :lol: en een random tent opengooien liggen daar onze gejatte stoelen in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
[+_+] schreef:
Was zelf eerst van plan om met mijn vriendengroep, een vriendencamping te fixen. Toen zagen we dat het €35 duurder was als een 'normale' camping. :(
Vind dat het toch niet echt waard voor wat picknicktafels en nog wat stuff erbij erbij.
Of mis ik hier iets en krijg je er iets bij wat heel vet is ofzo? :whistle:

Ik zou niet meer anders willen dan de vriendencamping. De tafels zijn enorm chill, daar zetten wij altijd partytenten overheen. En je hebt een eigen plek maar toch wel het camping gevoel. Daarbij zit je standaard op veld 1. Binnen 5 minuten sta je bij je tent.

Vriendencamping is idd een stuk duurder dan de rest, maar je hebt als voordelen:
- de picknicktafels
- je staat gegarandeerd met je vrienden bij elkaar, ook als je niet allemaal tegelijk aankomt
- je staat op veld 1 (dus naast de festivalingang)
- je hoeft er niet vroeg te zijn voor die plek, want hij is gereserveerd

Al met al, voor o.a. Ricardo en mij een reden om niks anders meer te willen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 13:19 
 
Hardtraxxer

"Gebruik onderstaande link om jouw pre-registratie te voltooien. Dit kan uiterlijk tot vrijdag 27 februari 2017 (23:00). De pre-registratie sluit automatisch na dit tijdstip."

Of te wel ze bedoelen vandaag of vrijdag. Hoe dan ook zou ik het vandaag nog maar doen wil je zeker zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh ja zie m nu ook pas in mn inbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo is het maar net Dirk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:32 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Zamble schreef:
[+_+] schreef:
Was zelf eerst van plan om met mijn vriendengroep, een vriendencamping te fixen. Toen zagen we dat het €35 duurder was als een 'normale' camping. :(
Vind dat het toch niet echt waard voor wat picknicktafels en nog wat stuff erbij erbij.
Of mis ik hier iets en krijg je er iets bij wat heel vet is ofzo? :whistle:

Ik zou niet meer anders willen dan de vriendencamping. De tafels zijn enorm chill, daar zetten wij altijd partytenten overheen. En je hebt een eigen plek maar toch wel het camping gevoel. Daarbij zit je standaard op veld 1. Binnen 5 minuten sta je bij je tent.

Vriendencamping is idd een stuk duurder dan de rest, maar je hebt als voordelen:
- de picknicktafels
- je staat gegarandeerd met je vrienden bij elkaar, ook als je niet allemaal tegelijk aankomt
- je staat op veld 1 (dus naast de festivalingang)
- je hoeft er niet vroeg te zijn voor die plek, want hij is gereserveerd

Al met al, voor o.a. Ricardo en mij een reden om niks anders meer te willen ;)


Precies dit, de vriendencamping is echt die paar tientjes meer waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 22:39 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Pa-party-lover schreef:
Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )

Ik dus 2 jaar geleden op Defqon. Dacht ik ff slim bezig geweest te zijn, kom ik vrijdagnacht terug bij mijn tent en heb ik gewoon een gigantische vijver onder mn tent gekweekt

Ik ook 2 jaar geleden op Defqon :lol:
Ik leg 'm daarom tegenwoordig op de bodem IN mijn tent. Dan heb je gegarandeerd een droge bodem. Als je een zeil onder je tent doet kan er altijd nog water tussen je zeil en tent komen. Je kan nml je zeil net iets te ver of iets te kort onder je tent hebben. Daarom dus gewoon op de bodem IN je tent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn tent was 2 jaar terug lek. Het regende letterlijk in de tent. Heb het nog nooit zo koud gehad en echt geen oog dicht gedaan :lol:. Gelukkig maakt de muziek je dan wel weer vrolijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 08:59 
 
Hardtraxxer

Zo'n vrienden camping lijkt me met een groep idd wel ideaal, helaas gaan wij maar met 4 man dit jaar xd

Word voor mij de eerste keer defqon en op een camping (normaal huisje als we een weekend gaan). Zolang het terrein niet letterlijk overspoeld en je tent idd onder water staat heeft het wel z'n charme. Maar zoiets als een lekke tent zou ik goed beroerd van zijn :thumbdown:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten