Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hey Mensen!! Misschien wordt het wel gewoon mooi weer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hey Mensen!! Misschien wordt het wel gewoon mooi weer :oh:

Is dat niet een soort van ongeschreven regels tijdens Defqon: Standaard regen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
ErikZ schreef:
Hey Mensen!! Misschien wordt het wel gewoon mooi weer :oh:

Is dat niet een soort van ongeschreven regels tijdens Defqon: Standaard regen. :/


Zeker! Mijn eerste Defqon was in 2010 (helaas nooit die in Almere mee mogen maken) af en toe best lekker weertje gehad, maar denk toch wel 75% van de tijd redelijk ruk tot extreem ruk... :lol: 2010 als dieptepunt, dat was letterlijk van begin tot eind regen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je 2011 bedoelt Rickzel ;) 2010 was juist de laatste in Almere en het was toen prachtig weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:35 
 
Hardtraxxer

Ik verbaas me toch altijd dat mensen denken dat het altijd ruk was.
2011 idd hele dag regen.maar verder op een paar zware buien na gewoon goed weer.
Vorige jaar wel wat meer regen maar ook toen vooral goed weer. Ja de zon was er niet altijd maar dat maakt het niet meteen slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige bui vorig jaar die ik erg vond was op de zondag ochtend. Maar toen was het terrein toch nog niet open, dus heb er niet echt iets door gemist. Half uurtje ofzo in mn tent moeten zitten, maar dat is nou ook weer niet onoverkomelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Ik verbaas me toch altijd dat mensen denken dat het altijd ruk was.
2011 idd hele dag regen.maar verder op een paar zware buien na gewoon goed weer.
Vorige jaar wel wat meer regen maar ook toen vooral goed weer. Ja de zon was er niet altijd maar dat maakt het niet meteen slecht.

Ja idd. In 2016 vrijdag bijna de heledag, zaterdagavond en zondagmiddag was het prima als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Al met al valt het qua totale regenval nog wel mee, maar het is wel zo dat het echt elk jaar regent bij Defqon. Vorig jaar op de zaterdag geloof ik van 14.30 - 18.30. Lijkt me ook wel eens chill om gewoon 3 dagen lang ca. 20-25 graden met een zonnetje te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ik denk dat je 2011 bedoelt Rickzel ;) 2010 was juist de laatste in Almere en het was toen prachtig weer


Oh verrek, vgm niet de eerste keer dat ik die fout maak, maar idd je hebt gelijk, wou in 2010 graag naar Defqon maar konden geen kaarten fixen, toen maar 10 years of Q-dance als eerste hardstyle feestje gepakt, ook niet verkeerd.

maargoed, 2011 dus idd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trailer mag van mij wel online komen :) Precies 1 jaar geleden kwam de 2016 trailer online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
ErikZ schreef:
Hey Mensen!! Misschien wordt het wel gewoon mooi weer :oh:

Is dat niet een soort van ongeschreven regels tijdens Defqon: Standaard regen. :/

2014 was topweer volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ook niet, ook regelmatig regen, maar met name zondag in de middag wel erg lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:47 
 
Hardtraxxer

[+_+] schreef:
Pa-party-lover schreef:
Ik verbaas me toch altijd dat mensen denken dat het altijd ruk was.
2011 idd hele dag regen.maar verder op een paar zware buien na gewoon goed weer.
Vorige jaar wel wat meer regen maar ook toen vooral goed weer. Ja de zon was er niet altijd maar dat maakt het niet meteen slecht.

Ja idd. In 2016 vrijdag bijna de heledag, zaterdagavond en zondagmiddag was het prima als ik me niet vergis.

Vrijdag heb ik geen regen gezien :P

Bowlingbal schreef:
Trailer mag van mij wel online komen :) Precies 1 jaar geleden kwam de 2016 trailer online :P

Volgens defqon1.nl word deze week de datum voor de reguliere kaart verkoop bekend gemaakt. Zal dus ook wel de trailer bij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pa-party-lover schreef:
[+_+] schreef:
Pa-party-lover schreef:
Ik verbaas me toch altijd dat mensen denken dat het altijd ruk was.
2011 idd hele dag regen.maar verder op een paar zware buien na gewoon goed weer.
Vorige jaar wel wat meer regen maar ook toen vooral goed weer. Ja de zon was er niet altijd maar dat maakt het niet meteen slecht.

Ja idd. In 2016 vrijdag bijna de heledag, zaterdagavond en zondagmiddag was het prima als ik me niet vergis.

Vrijdag heb ik geen regen gezien :P


Hij zegt dan ook dat het op die momenten prima was (= geen regen) xd
edit: nvm ik ben zelf dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik twijfel nog steeds om een weekend of dag te gaan. Mijn vriendengroep is helemaal niet van de hardstyle/ hardcore waardoor ik altijd met één vriend feestjes pak. Daarnaast speelt mee dat de camping me wel gezellig lijkt maar qua comfort (douchen/ wc's etc.) lijkt het me niet heel chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:45 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Ik twijfel nog steeds om een weekend of dag te gaan. Mijn vriendengroep is helemaal niet van de hardstyle/ hardcore waardoor ik altijd met één vriend feestjes pak. Daarnaast speelt mee dat de camping me wel gezellig lijkt maar qua comfort (douchen/ wc's etc.) lijkt het me niet heel chill

wc's zijn goed. Het zijn gewoon normale wc's die bijna non-stop schoon worden gemaakt.
Douches zijn matig, maar een wasbak douche is net zo goed. Je zweet toch weer binnen 10 min
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik steek normaal gesproken alleen ff mn kop onder de kraan bij de wasbakken. Douchen doe ik thuis wel weer... En verder vooral niet te zuinig met deo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Douchen na het feest (dus 's nachts) is een aanrader. Heb altijd nog een schone/normale douche kunnen gebruiken (2x weekend Defqon geweest en douche elke nacht). Het is rond die tijd ook niet druk, in tegenstelling tot 's ochtends :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
[+_+] schreef:
Pa-party-lover schreef:
Ik verbaas me toch altijd dat mensen denken dat het altijd ruk was.
2011 idd hele dag regen.maar verder op een paar zware buien na gewoon goed weer.
Vorige jaar wel wat meer regen maar ook toen vooral goed weer. Ja de zon was er niet altijd maar dat maakt het niet meteen slecht.

Ja idd. In 2016 vrijdag bijna de heledag, zaterdagavond en zondagmiddag was het prima als ik me niet vergis.

Vrijdag heb ik geen regen gezien :P


Ik bedoelde dat we op die drie momenten goed weer hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 00:09 
 
Hardtraxxer

Ik lees verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 01:11 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Douchen na het feest (dus 's nachts) is een aanrader. Heb altijd nog een schone/normale douche kunnen gebruiken (2x weekend Defqon geweest en douche elke nacht). Het is rond die tijd ook niet druk, in tegenstelling tot 's ochtends :o


Dit inderdaad. Elk jaar nog gedaan en bevalt prima. Alle tijd om rustig te douchen :) . Qua temperatuur / waterstraal was 't ook elke keer aangenaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
corneelwr schreef:
Douchen na het feest (dus 's nachts) is een aanrader. Heb altijd nog een schone/normale douche kunnen gebruiken (2x weekend Defqon geweest en douche elke nacht). Het is rond die tijd ook niet druk, in tegenstelling tot 's ochtends :o


Dit inderdaad. Elk jaar nog gedaan en bevalt prima. Alle tijd om rustig te douchen :) . Qua temperatuur / waterstraal was 't ook elke keer aangenaam.


Én je hoeft geen muntje te betalen om te douche :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 09:40 
 
Hardtraxxer

s'Avonds douchen is inderdaad het beste. In de ochtend rond een uur of 10 a 11 staan er rijen dik waardoor je erg lang moet wachten. En als je veel van het festival wilt meemaken is het het beste om s'avonds te douchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de douches op Defqon altijd dikke prima eigenlijk. Vorig jaar stonden er op veld 5 zelfs regendouches. Elke keer 's nachts wezen douchen en dan was ik meteen aan de beurt + had ik gewoon heerlijk warm water. Ligt ook meteen iets frisser in je slaapzak nadat je een hele dag hebt staan zweten haha. En de wc's zijn, zoals eerder gezegd, ook altijd wel gewoon prima. Meurt alleen een beetje, vooral op de zondag en de maandag, als alle ellende eruit wordt gescheten :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ik vind de douches op Defqon altijd dikke prima eigenlijk. Vorig jaar stonden er op veld 5 zelfs regendouches. Elke keer 's nachts wezen douchen en dan was ik meteen aan de beurt + had ik gewoon heerlijk warm water. Ligt ook meteen iets frisser in je slaapzak nadat je een hele dag hebt staan zweten haha. En de wc's zijn, zoals eerder gezegd, ook altijd wel gewoon prima. Meurt alleen een beetje, vooral op de zondag en de maandag, als alle ellende eruit wordt gescheten :lol: :lol: .


Lekkerste wat er is: poepen om 11:00 op het festivalterrein op een brandschoon toilet, als eerste de wc-rol aanbreken!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten