Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Nee is maar 3 euro duurder geworden dan vorig jaar. Maar vorig jaar was de prijs wel 10 euro gestegen.

Aanwezig, camping riviera beach al geboekt met 30 maatjes!


Dat ken je wel vergeten, vriend van mij had ook geboekt en kreeg van de week een mail dat er vanwege een festival het hele park is opgekocht door de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ReMcOrE schreef:
ik ben ook 'bang' voor de andere sfeer op zondag, lijkt me duidelijk dat dit puur uit commercieel oogpunt is gedaan door Q. nog meer tickets verkopen want 2 dagen maximale bezetting van het terrein etc. :/

Je zou toch denken dat ze dan de weekendprijs niet een tientje omhoog zouden hoeven te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever losse zondag tickets erbij als nóg meer weekend kaarten verkopen.

Christus te paard wat is het toch druk op die camping, afgelopen jaar ging nergens meer over, vooral bij het naar binnen gaan.
Ik was een uur voor de opening al aanwezig en heel dat veld voor de ingang stond al vol.

De camping betreden nam dik anderhalf uur in beslag.

Nee, 2 jaar geleden was het nog heerlijk, toen alleen de velden na de brug benut werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat houdt dat preregister precies in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw dit jaar: pre-registreer en ontvang een persoonlijke pre-sale code om Defqon.1 Weekend Festival 2017 tickets te bestellen vóór de start van de officiële kaartverkoop.
Gebruik onderstaande link om jouw pre-registratie te voltooien. Dit kan uiterlijk tot vrijdag 27 februari 2017 (23:00). De pre-registratie sluit automatisch na dit tijdstip.
Met je persoonlijke pre-sale code kun je maximaal 4 Weekend Tickets, 2 Saturday Tickets of 2 Sunday Tickets bestellen.
Let op: er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor de pre-registratie verkoop. Zolang de voorraad strekt.

Staat gewoon op de site...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:10 
 
Hardtraxxer

Op de website staat dat er beide dagen 11 area's zijn. De zondag wordt dus echt een volwaardige dag. Red zal dan dus ook de hele dag open zijn wat opzich leuk is maar aan de andere kant waren die gezamenlijke drie laatste uurtjes ook wel gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
Wat houdt dat preregister precies in?


ULTIMO schreef:
Nieuw dit jaar: pre-registreer en ontvang een persoonlijke pre-sale code om Defqon.1 Weekend Festival 2017 tickets te bestellen vóór de start van de officiële kaartverkoop.
Gebruik onderstaande link om jouw pre-registratie te voltooien. Dit kan uiterlijk tot vrijdag 27 februari 2017 (23:00). De pre-registratie sluit automatisch na dit tijdstip.
Met je persoonlijke pre-sale code kun je maximaal 4 Weekend Tickets, 2 Saturday Tickets of 2 Sunday Tickets bestellen.
Let op: er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor de pre-registratie verkoop. Zolang de voorraad strekt.

Staat gewoon op de site...


Na de registratie ontvang je een mail, waarin staat dat je zaterdag 4 maart de mogelijkheid hebt om tickets aan te schaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
johnnie schreef:
Nee is maar 3 euro duurder geworden dan vorig jaar. Maar vorig jaar was de prijs wel 10 euro gestegen.

Aanwezig, camping riviera beach al geboekt met 30 maatjes!


Dat ken je wel vergeten, vriend van mij had ook geboekt en kreeg van de week een mail dat er vanwege een festival het hele park is opgekocht door de organisatie.

Q-dance die een camping afhuurt buiten het festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk weer een weekend aanwezig. Wel echt ruk die losse zondagkaarten, die ruimte overdag vorig jaar, heerlijk. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dit staat onder andere in de mail die je krijgt na pre-registratie:

Afbeelding
Staat duidelijk XV (15) bovenaan.
Ik verwacht dus eigenlijk wel dat ze iets bijzonders gaan doen vanwege de 15e editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
Op de website staat dat er beide dagen 11 area's zijn. De zondag wordt dus echt een volwaardige dag. Red zal dan dus ook de hele dag open zijn wat opzich leuk is maar aan de andere kant waren die gezamenlijke drie laatste uurtjes ook wel gaaf


Vorig jaar waren er ook 'gewoon' 10 areas. Dat er 9 daarvan om 19:45 al sloten en de 10e pas om 20:00 open ging, doet er voor het totale aantal niet toe.

Al is het wel aannemelijk dat de main nu wel de hele dag open is ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer op zondag zal inderdaad wel iets minder zijn dit jaar. De camping daarentegen zal wel minder druk zijn waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
De sfeer op zondag zal inderdaad wel iets minder zijn dit jaar. De camping daarentegen zal wel minder druk zijn waarschijnlijk.


Deze redenatie volg ik niet helemaal, je gaat er vanuit dat er nu minder weekend kaarten komen en/of verkocht worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ivey Jones schreef:
johnnie schreef:
Nee is maar 3 euro duurder geworden dan vorig jaar. Maar vorig jaar was de prijs wel 10 euro gestegen.

Aanwezig, camping riviera beach al geboekt met 30 maatjes!


Dat ken je wel vergeten, vriend van mij had ook geboekt en kreeg van de week een mail dat er vanwege een festival het hele park is opgekocht door de organisatie.

Q-dance die een camping afhuurt buiten het festival?

Die mail kreeg hij van Riviera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Helicaze schreef:
De sfeer op zondag zal inderdaad wel iets minder zijn dit jaar. De camping daarentegen zal wel minder druk zijn waarschijnlijk.


Deze redenatie volg ik niet helemaal, je gaat er vanuit dat er nu minder weekend kaarten komen en/of verkocht worden?

Ja, of denk ik nu raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 16:07 
 
Hardtraxxer

Heel praktisch vraagje die me meteen te binnen schoot xd Hoe zit het met de beveiliging op dat bungalowpark dan? Neem aan dat je daar niet door zo'n controle hoeft als op de camping, omdat je niet op Defqon terrein begeeft?

Niet dat daar m'n keuze van zou afhangen, maar vroeg het me gewoon af
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

Misschien is de comfort camping wel op Riviera :-)

Maar ik neem aan dat de campingplaatsen hetzelfde blijven als voorgaande jaren, dus dat zal niet rustiger worden. Zondag wordt de capaciteit uitgebreid met het zelfde aantal als Zaterdag met nu de Red de hele dag open waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal graag willen weten hoeveel zondag tickets er verkocht gaan worden (ook ten opzichte van zaterdag) en of de red de hele dag open is, of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

BakfietsBel schreef:
Ik zal graag willen weten hoeveel zondag tickets er verkocht gaan worden (ook ten opzichte van zaterdag) en of de red de hele dag open is, of niet.


Vorig jaar was het 60.000 op zaterdag en 30.000 weekend toch?
Wat mij betreft brengen ze de camping terug naar 20.000/25.000 en dan in totaal 55.000/60.000 man op de zaterdag en 40.000/45.000 op de zondag.
Zal me alleen niets verbazen als ze 't allemaal alleen maar groter willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Betreft zondag en de Red. Er staat in die mail bij zondag, your change to whiteness the legendary closing. Als ze de Red de hele dag open gaan gooien verdwijnt er voor mij al een groot deel van die magie. En daar bovenop al die frisse zondag hoofden dan. Ik vind het jammer die zondag tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 17:06 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Nieuw dit jaar: pre-registreer en ontvang een persoonlijke pre-sale code om Defqon.1 Weekend Festival 2017 tickets te bestellen vóór de start van de officiële kaartverkoop.
Gebruik onderstaande link om jouw pre-registratie te voltooien. Dit kan uiterlijk tot vrijdag 27 februari 2017 (23:00). De pre-registratie sluit automatisch na dit tijdstip.
Met je persoonlijke pre-sale code kun je maximaal 4 Weekend Tickets, 2 Saturday Tickets of 2 Sunday Tickets bestellen.
Let op: er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor de pre-registratie verkoop. Zolang de voorraad strekt.

Staat gewoon op de site...

Het vreemde is dat de vriendencamping en andere travel packages niet genoemd worden, terwijl je je ook hier voor kan voorinschrijven. Hoe zal dat dan zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 17:08 
 
Hardtraxxer

De zondag was altijd de beste dag vanwege de unieke sfeer. Als het straks net zo druk wordt als op zaterdag wordt dit wel een flinke tegenvaller. :thumbdown:
Benieuwd wat ze van plan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 17:26 
 
Hardtraxxer

Zonde dat ze op de zondag nu ook tickets gaan verkopen, maar vanuit organisatorisch oogpunt snap ik het ook wel want dat zijn wel gemiste inkomsten.

BakfietsBel schreef:
Afbeelding

Hoop dat ze het aantal zondagtickets dan op 10.000 houden (zal wel 15.000 zijn ivm de 15e editie), dan is het nog te behappen, anders wordt het bij de closing ceremony echt véél te druk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten