Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Allereerst onze excuses, dat je een foutieve e-mail ontvangen omtrent de personalisatie van de tickets. Wij willen benadrukken dat niet gepersonaliseerde tickets niet geannuleerd zullen worden.


Je hebt tot vandaag 23:59 uur de tijd om de tickets te personaliseren.


Mocht het niet lukken de tickets voor dit tijdstip te personaliseren, dan zal de toegang uiteraard niet ontzegd worden. De organisatie heeft ons laten weten hier dit jaar nog flexibel mee om te gaan.


Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Heb je verdere vragen kunt je contact opnemen met Paylogic Customer Service via [email protected].
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is precies de meerwaarde van het personaliseren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wat is precies de meerwaarde van het personaliseren dan?


Dit is in het leven geroepen om zwart handel tegen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rick doelt er denk ik op dat het dit jaar nog geen consequenties heeft. Ze zullen het wel eerst willen testen, of kijken hoeveel mensen er aan mee doen als het niet verplicht is. Of ze willen mensen laten wennen eraan en hebben een extravage mail gestuurd voor wat extra ruchtbaarheid. Ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, ben benieuwd of je met ID kaart in de hand je kaartje moet laten zien of dat het gewoon zoals normaal gaat.

Snap dat ze ergens moeten beginnen, maar als er nu nog 'soepel' op gelet wordt, doe het dan meteen goed denk ik dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 21:05 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Precies, ben benieuwd of je met ID kaart in de hand je kaartje moet laten zien of dat het gewoon zoals normaal gaat.

Snap dat ze ergens moeten beginnen, maar als er nu nog 'soepel' op gelet wordt, doe het dan meteen goed denk ik dan :P

Ik kan je vertellen dat het gewoon net zoals normaal gaat :thumbup:
Was met Hardfest en Fantasy Island ook en was toen ook zelfde als normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft ons dit jaar nog niet echt veel mee gezeten, maar nu ziet het weer er zowaar eens gunstig uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat Artifact in een battle staat met Warface en D-Sturb. Vorig jaar stond hij nog lekker alleen rond dat tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Godver wordt last minute de hardshock bus teruggetrokken. Moet ik het doen met een dubbeldekker touringcar :thumbdown:
Ik had me er op verheugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

De dubbeldekker is niks mis mee gelukkig. Strak geluid ook wel. Rijden alleen nu pas weg uit Hengelo. Mis je gewoon 3u van het feest :(

Tot straks
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn jaarlijkse dagje hardcore, zin in :D Rijden wel pas om 12 uur weg, dus niet voor 2 uur binnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mijn jaarlijkse dagje hardcore, zin in :D Rijden wel pas om 12 uur weg, dus niet voor 2 uur binnen. :/

Ook zonde man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 21:35 
 
Hardtraxxer

Kon er helaas niet bij zijn vanwege geldgebrek/vrienden die niet mee wilden, dus dan maar thuis luisteren naar de livestream op hardcoreradio.nl

Is alleen wel irritant dat de stream aan het einde/begin van een set steeds ineens een stuk verder springt. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug thuis van m'n tweede Dominator. Ik vond het wel een geslaagd feest. Het weer was perfect. Delete is nog altijd een dikke eindbaas (Who I Really Am, Genocide, Black Death, ...). Vooral tijd doorgebracht bij de Main en de Raw, maar ook wel wat liggen rondlopen. Alleen vond ik het VEEL te druk. Jezus, wat liep er ook weer een massa zombies rond. De WC's waren best smerig bij de Raw en die doeken tussen de pisbakken lagen na een paar uur al tegen de grond. Nu kon je een praatje doen met je overbuurman-pisser. >.< Dit jaar was ik bob, wat wel zuigt. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nu kon je een praatje doen met je overbuurman-pisser. >.<


Klokgebouw taferelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die wc's waren echt schandalig idd, in die pisbakken liep het gewoon naar een gat, en dat gat stroomde gewoon weer op de grond, leek wel alsof er een zieke stortbui was geweest, allemaal modder, maar kwam gewoon door die liters pis >.<

Afgezien van dat wel een heel chill dagje gehad, lekker rond gelopen en overal mensen gekeken en alle stages even bezocht. Toch nog een klein uurtje bij de raw gestaan, maar verder grotendeels bij de main.

Vond het verder maar een beetje een tamme bedoeling bij de main, maar met m'n groep wel prima vermaakt en lekker biertjes gedronken in het zonnetje :D Het weer heeft deze dag echt gemaakt. Perfect festivalweertje.

Wat nog wel grappig was, iedereen keek elkaar echt aan van "wtf is dit" tijdens Scarphase, rare act of niet? Nietszeggende outfits. Had er nog nooit van gehoord, maar midden op die dag dat gigantische tempo verschil was wel echt apart. Zag er ook weinig mensen van genieten >.<

Verder zijn de sets me niet echt bij gebleven omdat ik gewoon 99% van de nummers niet ken, maar mijn jaarlijkse dagje hardcore beviel gewoon prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Die wc's waren echt schandalig idd, in die pisbakken liep het gewoon naar een gat, en dat gat stroomde gewoon weer op de grond, leek wel alsof er een zieke stortbui was geweest, allemaal modder, maar kwam gewoon door die liters pis >.<

Afgezien van dat wel een heel chill dagje gehad, lekker rond gelopen en overal mensen gekeken en alle stages even bezocht. Toch nog een klein uurtje bij de raw gestaan, maar verder grotendeels bij de main.

Vond het verder maar een beetje een tamme bedoeling bij de main, maar met m'n groep wel prima vermaakt en lekker biertjes gedronken in het zonnetje :D Het weer heeft deze dag echt gemaakt. Perfect festivalweertje.

Wat nog wel grappig was, iedereen keek elkaar echt aan van "wtf is dit" tijdens Scarphase, rare act of niet? Nietszeggende outfits. Had er nog nooit van gehoord, maar midden op die dag dat gigantische tempo verschil was wel echt apart. Zag er ook weinig mensen van genieten >.<

Verder zijn de sets me niet echt bij gebleven omdat ik gewoon 99% van de nummers niet ken, maar mijn jaarlijkse dagje hardcore beviel gewoon prima! :thumbsup:


For real ?
Heel veel mensen keken uit naar die act overigens. Samenstelling van Partyraiser en F-noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was wel een drama om weg te komen met de bus (ja ik heb hem zomaar gevonden) kwart voor 12 was iedereen terecht en om 1 uur reden we pas van het terrein af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@RTM waar wij stonden (links op de hoogte van geluid tent) ging echt niemand los, en voor zover ik kon zien eigenlijk ook niet. Zo was het de hele dag eigenlijk wel, maar tijdens Scarphase viel het me pas echt op. Kon er iig zelf helemaal niks mee :P

Vond het echt maar een nietszeggend half uur tyfusherrie >.< maargoed ieder z'n ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6837325/1556312a/ik_kan_een_trucje.html

Een maat van me had deze gefilmd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
@RTM waar wij stonden (links op de hoogte van geluid tent) ging echt niemand los, en voor zover ik kon zien eigenlijk ook niet. Zo was het de hele dag eigenlijk wel, maar tijdens Scarphase viel het me pas echt op. Kon er iig zelf helemaal niks mee :P

Vond het echt maar een nietszeggend half uur tyfusherrie >.< maargoed ieder z'n ding

Mee eens, ik stond vrij ver achteraan in het midden, en om me heen had ik wel veel partyraiser en f noize fans dus ging wel lekker los, maar ik zag ook heel groot gedeelte tam stil staan. Ben ook alleen dit half uur er geweest bij de MAIN. Rest vooral sector 79. Het was erg droevig te constateren dat toen ik langs de Raw liep et tempo aanzienlijk hoger was dan het tempo van de MAIN de paar keer dat ik langs beide ben gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de sfeer was daar ook 10 keer beter dan op de main, op PF zit iedereen ook weer te janken over de raw, maar de hele dag was het daar gewoon afgeladen en ging constant een groot deel van het publiek wel uit z'n plaat hoorde ik.

Grappig om te zien. Maargoed zoals ik zeg, heb me op de main prima vermaakt, ik hou wel van die typische mainstream hardcore, zo lang het niet zo debiel snel gaat allemaal :$ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op de main op wat millenium plaatjes, nieuw N-Vitral spul en het halfuurtje Scarphase alleen maar zaaddodende muziek gehoord. Bij Scarphase kwam het tenminste een beetje flink los vooraan. Iedereen achterin stond inderdaad (zoals heel de dag). Blijft toch bioscooppubliek op de mainstages van de grotere festivals helaas >.< Gelukkig was het bij de andere stages en zelfs op de raw wél lekker sfeervol. Dikke hulde voor Delete trouwens, wat een zieke set. Formula als tweede plaat op dat geluid :oh: :oh: leek wel of iemand me constant op me kop aan het meppen was met een aluminium honkbalknuppel. Heb ook heerlijk van het zonnetje genoten de hele dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 21:47 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ben ook alleen dit half uur er geweest bij de MAIN. Rest vooral sector 79

Heb je daar niet eens gezien :o
Ik ben daar bij TOA, Bloodcage, I:Gor en Unexist geweest, voor de rest bij de early/millennium :)

Rickzel schreef:
En de sfeer was daar ook 10 keer beter dan op de main, op PF zit iedereen ook weer te janken over de raw, maar de hele dag was het daar gewoon afgeladen en ging constant een groot deel van het publiek wel uit z'n plaat hoorde ik.

Nou zoveel gejank heb ik dit jaar op PF niet gezien over de raw :huh:
Voorgaande jaren was het veel erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 10:24 
 
Hardtraxx Elite

Wat een BAAS is Delete, Who I really Am van Vazard draaien. :love: :love:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten