Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Met de bus vanaf haaksbergen is echt een kut eind, ik ga mooi met de ootoo ^^


Wat voor speciale auto heb jij? Is het minder ver met de auto?

Wij regelen eigenlijk altijd zelf een bus (kom uit dezelfde regionen, wel een klote eind idd) vind het altijd wel gezellig, als we maar beetje op tijd aankomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

LeDuif schreef:
Met de bus vanaf haaksbergen is echt een kut eind, ik ga mooi met de ootoo ^^

Je bent langer onderweg maar de reis opzich is al een feest. Vooral in de beatbuzz of hardshock bus. En de terugreis staat altijd garant voor een waardige after.

Nee voor mij nooit meer een touringcar trouwens . Dan nog liever Bob met de auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel een beetje jaloers op mensen met een auto en rijbewijs. Zou dan graag zo goed als alle feesten willen bobben. Scheelt heel veel gekloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik ben wel een beetje jaloers op mensen met een auto en rijbewijs. Zou dan graag zo goed als alle feesten willen bobben. Scheelt heel veel gekloot.


Dit dus. Ga altijd nuchter naar feesten (drink wel eens een biertje maar niet veel ofzo) en heb totaal geen probleem met bobben. Dus voor mij is de auto ideaal, en voor de mensen die met me mee gaan/willen dus ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben juist helemaal klaar met de auto naar feesten te gaan :/ Puur vanwege het vermoeid moeten rijden, en in het donker rijden kan ik ook niet echt goed tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik ben juist helemaal klaar met de auto naar feesten te gaan :/ Puur vanwege het vermoeid moeten rijden, en in het donker rijden kan ik ook niet echt goed tegen


Heb heel veel 's nachts na het werk nog gereden bij m'n werk.
Ben het wel gewend om na 10 a 12 uur nog even 2 a 3 uurtjes te rijden, en vind het ook helemaal niet erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik ben juist helemaal klaar met de auto naar feesten te gaan :/ Puur vanwege het vermoeid moeten rijden, en in het donker rijden kan ik ook niet echt goed tegen

Laatste uurtjes even wat cola / red bull drinken. Niet te hard losgaan en genieten van de muziek. Zo red ik het meestal om dan alsnog terug te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Het heeft beiden z'n voor en tegens. Maar dat sfeertje in een bus net bekekende is voor mij wel een reden om vaker de bus te pakken.
Behalve als ze frenchcore op zetten. Dan wil ik op het dak zitten. Onder een viaduct door gaan. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Niet te hard losgaan


Kansloze opgave :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon wa puntjes pep naar binnen hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het heeft beiden z'n voor en tegens. Maar dat sfeertje in een bus net bekekende is voor mij wel een reden om vaker de bus te pakken.


Ja dit dus, wij hebben het geluk dat we eigenlijk altijd wel een bus kunnen vullen met bekenden uit de buurt, altijd gezellig! Wonen ook zo diep in de Achterhoek dat zo'n beetje alles (op Q-base na) minstens anderhalf uur rijden is, beetje gezelligheid kan dan geen kwaad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Furyan maakt het anthem. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: hoezo zou je hem kiezen voor een anthem? Dan ligt een Partyraiser nog meer voor de hand..

Ik heb mijn ticket nog kunnen kopen via EventTravel, helaas zat hier ook nog een busreis aan vast dus daar heb ik de goedkoopste van gepakt. Mocht je dus in een of ander gat genaamd Bladel wonen en je rijbewijs is ingetrokken/fietsband is lek, stuur mij even een PM dan kan je lekker met de bus gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessante keuze voor furyan, denk serieus wel dat daar iets moois uit kan komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
:lol: :lol: hoezo zou je hem kiezen voor een anthem? Dan ligt een Partyraiser nog meer voor de hand..

Ik heb mijn ticket nog kunnen kopen via EventTravel, helaas zat hier ook nog een busreis aan vast dus daar heb ik de goedkoopste van gepakt. Mocht je dus in een of ander gat genaamd Bladel wonen en je rijbewijs is ingetrokken/fietsband is lek, stuur mij even een PM dan kan je lekker met de bus gaan


Partyraiser heeft ooit aangegeven liever niet meer op de main te draaien, omdat ie dan niet z'n ding kan doen.
Vandaar dat ie de afgelopen twee jaar (uit m'n hoofd) al geen main meer staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, hij staat dit jaar anders wel mooi op de main samen met F Noize..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Nou, hij staat dit jaar anders wel mooi op de main samen met F Noize..


Sector 79 is niet de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Sector 79 is niet de main


Partyraiser is toch echt nog steeds onderdeel van Scarphase. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh dat wist ik niet, maar ik vind een liveact wel anders dan zijn solo act op de main en ik neem aan dat die uitspraak over partyraiser ging en niet zijn liveact('s)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
oh dat wist ik niet, maar ik vind een liveact wel anders dan zijn solo act op de main en ik neem aan dat die uitspraak over partyraiser ging en niet zijn liveact('s)

Scarphase is nog een stukkie extremer, dus dan zou het goor Partyraiser zelf al helemaal ongepast zijn op de main. Op harmony stond ie ook eind van de middag op de main. Hij zal daar echt geen problemen mee hebben denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog 1 (of 2) kaarten over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben verre van een hardcore kenner, maar dit is wel het minst vette anthem in jaren hee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is geen slecht anthem vind ik. Klinkt niet als een standaard plaatje. Niet zo goed als die van vorig jaar inderdaad, maar toch een prima anthem imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kut vocals van Elee zoals gewoonlijk met slappe Dominator Vocals in de mid maar erg sterke outro
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten