Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 21:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wegens wat omstandigheden zijn we eerder weggegaan (6 uur) maar ik heb een hele toffe dag gehad.
The Geminizers draaiden een erg vette early-tijdmachine set. Heerlijke tracks die je (bijna) nooit hoort!
Toen kwam The Machine.... Voorafgaand van zijn set nog even met hem staan praten, wat een toffe gast!
En die set. Poh... Wat belachelijk vet, ik als grote fanboy heb de hele set lang met een glimlach staan raggen, wat heerlijk!
Verder nog wat bier gedronken en geouwehoerd met Raven, Blear, Jordi en anderen.

Al met al een kort, maar toch erg leuk dagje gehad :D Nu maar hopen dat The Machine vaker geboekt wordt op een classic feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:

Al met al een kort, maar toch erg leuk dagje gehad :D Nu maar hopen dat The Machine vaker geboekt wordt op een classic feest.


Je hebt met hem staan praten, maar je hebt niet gevraagd of ie dat vaker wilt doen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Blear


Grondlegger van de Harder Styles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 23:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
The Venator schreef:

Al met al een kort, maar toch erg leuk dagje gehad :D Nu maar hopen dat The Machine vaker geboekt wordt op een classic feest.


Als je op had gelet tijdens de petitie weet je dat hij het wel wil doen maar er geen podium voor krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Unknown schreef:
The Venator schreef:

Al met al een kort, maar toch erg leuk dagje gehad :D Nu maar hopen dat The Machine vaker geboekt wordt op een classic feest.


Als je op had gelet tijdens de petitie weet je dat hij het wel wil doen maar er geen podium voor krijgt.


Opletten is niet mijn sterkste punt, concentratie problemen, ik hoop dat je me het kunt vergeven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machine classic set was fantastisch!! Wist meteen weer waarom ik fan van de man was :worship:

Was echt leuk vooraan met een groep andere liefhebbers die ook met een big smile stonden los te gaan, ongetwijfeld dat daar wat harde trekkers tussen zaten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Machine classic set was fantastisch!! Wist meteen weer waarom ik fan van de man was :worship:

Was echt leuk vooraan met een groep andere liefhebbers die ook met een big smile stonden los te gaan, ongetwijfeld dat daar wat harde trekkers tussen zaten! :thumbsup:


Als je iemand met een tshirt van the magic show hebt gezien was ik dat :P
Heb ook een leuk feest gehad, lekker weer, wel wat leuke setjes maar de eerste twee setjes van de dag werden door niemand overtroffen. Misschien wel de beste openingssetjes ooit door The Geminizers en daarna The Machine :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
The Venator schreef:
Blear


Grondlegger van de Harder Styles!

Bedenker van de reverse bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
Rickzel schreef:
Machine classic set was fantastisch!! Wist meteen weer waarom ik fan van de man was :worship:

Was echt leuk vooraan met een groep andere liefhebbers die ook met een big smile stonden los te gaan, ongetwijfeld dat daar wat harde trekkers tussen zaten! :thumbsup:


Als je iemand met een tshirt van the magic show hebt gezien was ik dat :P
Heb ook een leuk feest gehad, lekker weer, wel wat leuke setjes maar de eerste twee setjes van de dag werden door niemand overtroffen. Misschien wel de beste openingssetjes ooit door The Geminizers en daarna The Machine :bomb:


Haha ik met petje en ananas shirt :lol: Mijn groep had echt bagger timing en alle plas pauzes werden tijdens the Machine gedaan, grotendeels in mn eentje gestaan, maar niet minder om genoten! Wat klonken die kicks belachelijk lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:54 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Machine classic set was fantastisch!! Wist meteen weer waarom ik fan van de man was :worship:

Was echt leuk vooraan met een groep andere liefhebbers die ook met een big smile stonden los te gaan, ongetwijfeld dat daar wat harde trekkers tussen zaten! :thumbsup:


Ook ik was 1 van die gasten die los stond te gaan als een klein kind.. Man man, wat genoten!
Ook super genoten van onze early set. Zo heerlijk om de oude rammers te draaien en te zien dat mensen het 1e uur op een feest al los gaan :worship:

Dit was onze tracklist:

1. Unknown - The Instructor (Hardstyle Mix)
2. Dj Zany - Thugs
3. Tat & Zat - Skeleton
4. The Raiders - Miss Kidman on a Cruise (Eyes Wide Style Mix)
5. Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
6. Southstylers - Pounding Senses
7. Dj Activator - From Dancefloor to Dancefloor
8. A-Lusion - Perfect It
9. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Original Mix)
10. Girls From Hardasia - A little Beat More (Beat Mix)
11. 2-Sidez - Afraid
12. Tatanka Project - Tripods Attack
13. Rephex meets Carnifex - Voice of Noize
14. Dj Duco - In Your Head
15. Hikona - Tango (Joshua Hiroshy Mix)
16. Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)
17. ZTX & Kingsman - Smokin N Pourin (Original Mix)
18. Donkey Rollers - Revolutions
19. Pavo & Zany - Orgasmo
20. Sam Punk & Thilo Markwort pres. Soundix - Fuck On Drugz
21. Zatox - Bad Time
22. JDX - Kick it in your face
23. Dj Duro - Cocaine MF
24. Max Force - Surrender
25. Deepack vs Luna - Kick this Mutha
26. Philippe Rochard - Bounce da Beat (Brennan's Zero2Nine Remix)
27. DHHD - Rush
28. Evanti - New Order
29. Geck-o - Smasher
30. Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (Controller Mix)
31. The Geminizers - F.H.M.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 13:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke openingsset ook :worship: We hebben het eerste kwartier gemist geloof ik, rest was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er schijnt dat iemand die in de bus zat waar ik normaal mee meegaat de banden van een kwibus heeft lek gestoken :huh: Nu gaat de kwibus naar dominator niet door en heb ik geen busplek meer mocht ik nog aan een kaart komen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke dag was dit! Super vermaakt, jammer wel dat we niet de hele Geminizers set hebben kunnen meemaken, want die tracklist, je-zus-chris-tus.. :drool: The machine, teringbaas :love: Nou veel meer hoef ik denk ik niet te zeggen, bier vloeide rijkelijk, errug mooi. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het vijfde jaar achter elkaar heen geweest en wederom genoten. :love:
Allereerst de beide stages, blijft me ieder jaar verrassen.

Heerlijk weer, heerlijke groep en heerlijke setjes.

Met Coone presents 10 years of Dirtyworkz en DNR live wel als hoogtepunten. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Er schijnt dat iemand die in de bus zat waar ik normaal mee meegaat de banden van een kwibus heeft lek gestoken :huh: Nu gaat de kwibus naar dominator niet door en heb ik geen busplek meer mocht ik nog aan een kaart komen :thumbdown:

Volgens mij zijn bussen en jij geen goede combinatie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Er schijnt dat iemand die in de bus zat waar ik normaal mee meegaat de banden van een kwibus heeft lek gestoken :huh: Nu gaat de kwibus naar dominator niet door en heb ik geen busplek meer mocht ik nog aan een kaart komen :thumbdown:

Misschien de prioriteit eerst bij het kaartje leggen en da pas de bus??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Lennard95 schreef:
Er schijnt dat iemand die in de bus zat waar ik normaal mee meegaat de banden van een kwibus heeft lek gestoken :huh: Nu gaat de kwibus naar dominator niet door en heb ik geen busplek meer mocht ik nog aan een kaart komen :thumbdown:

Volgens mij zijn bussen en jij geen goede combinatie xd


Ik was er niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 16:52 
 

Iemand nog bij Sylence en Cyber geweest en zo ja hoe was het en wat draaide ze zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie god man wat een lijst, Geminizers. Jezus kerel wat vet :D
Volgende keer erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Top dag gehad! ^^

Alleen tijdens The Geminizers en Machine in de raw geweest, daarna was het gewoon te warm daar. Dus veel op de mainstage gestaan waar over het algemeen lekker werd gedraaid.

Nog bedankt Rik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 23:58 
 
Hardtraxxer

Nou wil ik geen azijnzeiker zijn, heb er ook nog niemand over gehoord, maar vind € 2,85 per muntje toch redelijk fors.
Wat het feest betreft, Cyber & Sylence, Sound Rush >> leuke euforische setjes.
Verder eigenlijk veel in de RAW geweest, met tussendoor nog even B-Freqz meegepakt op de main.
Niet speciaal allemaal, maar door de vele bekenden toch zeer geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was die Happy Legends set dan? Iemand daar van genoten? Paar keer wat mee gekregen toen ik even de raw uit liep, maar wat een verschrikking was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoe was die Happy Legends set dan? Iemand daar van genoten? Paar keer wat mee gekregen toen ik even de raw uit liep, maar wat een verschrikking was dat :lol:


Met veel gezellige mensen om je heen was dit perfect imo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 03:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoe was die Happy Legends set dan? Iemand daar van genoten? Paar keer wat mee gekregen toen ik even de raw uit liep, maar wat een verschrikking was dat :lol:

Zoveelste standaard set met 100 kick-edits van oudere platen. Met als toppunt dat Steve, welgeteld binnen 10 minuten twee keer dezelfde plaat draaide :x Iets met n banaan ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 06:20 
 
Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Rickzel schreef:
Hoe was die Happy Legends set dan? Iemand daar van genoten? Paar keer wat mee gekregen toen ik even de raw uit liep, maar wat een verschrikking was dat :lol:


Met veel gezellige mensen om je heen was dit perfect imo haha.

Dit dus, heb er van genoten ^^
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten