Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 15:35 
 
Donateur

Elementz Festival 05-09-2009 Line-Up

Soms, heel soms, staat er een organisatie op die met iets baanbrekends op de proppen komt. Empire Events is zo’n organisatie. Op 5 september aanstaande zal de Rietplas in Emmen namelijk het decor vormen voor een weergaloos outdoor beukspektakel. Meer dan negen uur lang zal de anders zo vredige en rustige Emmense plas in het teken staan van alleen de allerbeste hardstyle en hardcore. Om als beginnende organisatie een statement te maken, zijn er een zestal ‘top of the bill’ dj’s uitgenodigd die niet zullen nalaten om te doen waar ze het beste in zijn, namelijk: knallen! Wie dat zijn? Lees snel verder:

Deepack
Al jaren staan deze twee goedlachse heren aan de top van de mondiale hardstyle scene. Er is geen zichzelf respecterend dance-festival of club die Deepack de laatste jaren niet minimaal één keer op de line-up heeft gezet! Hoe kan het ook anders met kneiters van hardstyle hits als bijvoorbeeld ‘Here’s Johnny’, ‘The Prophecy’ en ‘Mayday Dream’. Eigenlijk is het overbodig deze twee rasentertainers nog verder te introduceren. Misschien wat oubollig maar toch zeer treffend kun je eigenlijk zeggen: ‘Het is geen feest als Deepack niet is geweest!’

Zany
Eveneens een rasechte hardstyle ‘veteraan’. Maar dan wel een veteraan die nog lang niet is uitgeblust. Integendeel, zijn uitpuilende draaiagenda laat zien dat hij wekelijks alleen de allerbeste evenementen en clubs aandoet. Raoul van Grinsven, alias Zany, is dan ook ongekend getalenteerd in wat hij doet. Vriend en vijand zijn het over eens dat hij tot de absolute wereldtop behoort wanneer het gaat om het produceren van de betere hardstyle. Empire Events is dan ook trots om Zany te verwelkomen op Elementz Festival!

Noisecontrollers
Deze ‘New kids on the block’ vormen de derde hardstyle headliner op 5 september aanstaande. Kenners weten dat deze jongens als geen ander hun eigen stijl hebben weten te creëren, zowel live, als in de studio. Ook op de allereerste editie van Elementz Festival zullen deze hardstyle fanatiekelingen vol gas gaan geven!

Rico
Eén van de residents van de megadiscotheek Zak zal zijn indoor stek op 5 september inruilen voor een plekkie achter de wheels of steel op Elementz Festival. Ook hier zal hij alleen de allerbeste klappers uit zijn platentas toveren!

Twisted
Deze dj deed al menig festival binnen onze landsgrenzen aan. Op 5 september zal hij Emmen haarfijn laten zien waarom hij een talent is waar je zeker rekening mee moet houden…

Tommyknocker
Afsluiten doe je in stijl, iets wat je rustig aan de Italiaan Tommyknocker kan overlaten! Hij zal de Rietplas op het absolute hoogtepunt overweldigen met een goed gedoseerd portie hardcore. Vertrouw erop dat hij er alles aan gaat doen om jouw laatste restje energie er uit te persen. Daar kun je van op aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2009 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeeej, in Emmen een hardstyle feest. En ook nog de Rietplas, geweldig. Dat we dat hier in ons kleine Emmen nog mee kunnen maken. Woon zelf met mijn huisje aan de rietplas (hele grote plas). Als het de locatie is waar ook een andere festival werd gehouden is het maar een kilometertje voor mij en kan ik in mijn achtertuin meegenieten. Helaas is het 18+, dus nodig gewoon wat vrienden uit en in de tuin gaan zitten en meegenieten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2009 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Jeeeeej, in Emmen een hardstyle feest. En ook nog de Rietplas, geweldig. Dat we dat hier in ons kleine Emmen nog mee kunnen maken. Woon zelf met mijn huisje aan de rietplas (hele grote plas). Als het de locatie is waar ook een andere festival werd gehouden is het maar een kilometertje voor mij en kan ik in mijn achtertuin meegenieten. Helaas is het 18+, dus nodig gewoon wat vrienden uit en in de tuin gaan zitten en meegenieten. :thumbsup:

je kunt altijd proberen binnen te komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

ik weet niet hoe duur het is, maar ik zou het andres ook proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf 15 dus dat wordt lastig. Voorverkoop is 22,50 en deurverkoop is 27,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

22.50 valt wel mee, als je groter als 1.85 bent, je idee vervalst, en niet irritant doet dan wordt het jou feesje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben 1.80 en tja, ik lijk niet echt 18, ook niet 13 ofzo, maar 18 is wat teveel. En heb geen zin om me ID te vervalsen en ik weet ook niet hoe dat moet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zullen het maar niet over illigale praktijken hebben hiero,,, maar ja komen vast nog wel feestjes voor je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nice lineup :oh:
Dikke party :)
16 of 18 +... als t 16 is ken ik wel ff goeken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18+ helaas, anders had ik het ook wel geprobeerd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 13:23 
 
Hardtraxx Newbie

zekkers ben iik van de partij

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klote weer in Emmen hier, ben benieuwd hoeveel mensen er vanmiddag gaan. Had gisteravond nog even gekeken hoe ver ze al waren met opbouwen. Maar ze waren nog niet helemaal klaar, werd nog druk getimmerd aan het podium..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Klote weer in Emmen hier, ben benieuwd hoeveel mensen er vanmiddag gaan. Had gisteravond nog even gekeken hoe ver ze al waren met opbouwen. Maar ze waren nog niet helemaal klaar, werd nog druk getimmerd aan het podium..


en hoe staat het er nu voor? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer terug. Was zeker wel vet. Was er vanaf half 7 toen NC begonnen te draaien. Begonnen lekker met een mix van Ride With Uz, toen One Blade (NC Rmx) en daarna heb ik het niet meer bijgehouden,haha. Toen Zany kwam even weg gegaan, patatje halen. Toen terug en was het donker, dikke lasershow en het was echt vet. Toen nog stukje meegepakt van Tommyknocker, maar half uurtje voor het einde (nu) naar huis gegaan..

EDIT: We kwamen Zany ook nog tegen, hij liep gewoon van het parkeerterrein naar de hoofdingang. Wij zo: Zanyyy! Hij stak zijn hand op, haha. Vond ik wel mooi.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten