Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 16:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Line-up :drool:

Technoboy
Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers
Dana
Brennan Heart
Alpha2
Digital Punk & Profyler

Host: DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

lekkere line up!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft wel op de Frontpage gestaan, ik zet deze even naar feesten toe :).

edit:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/euphoria ... erdam.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 16:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik kan Headhunterz niet echt missen, daarvan heb ik mijn portie wel gehad op defqon 1. dus wat mij betreft kan de line-up haast niet beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is ook gewoon superdeluxe, alleen DBSTF vind ik persoonlijk minder. Hopelijk moeten niet niet zoals de laatste trend weer afsluiten, want daarvoor hebben we A2 en Digital Punk & Profyler wel.. Maar ik weet niet zeker of ik kan ivm Sziget Festival (7 dagen in Hongarije).

Het hangt er vanaf of we een citytrip doen of met een discotrein erheen gaan.. Ik ben persoonlijk voor de discotrein :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 00:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is toch in de buurt dus ben aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whoa geile ( :list: ) line up!

even denken, prijzen zijn niet hoog, maar ik ben nog geen 18 -.- en de volgende dag is ook al Dance Tour in apeldoorn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 17:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
whoa geile ( :list: ) line up!

even denken, prijzen zijn niet hoog, maar ik ben nog geen 18 -.- en de volgende dag is ook al Dance Tour in apeldoorn



nja ik ben ook nog geen 18 -.- maar bij q-dance controleren dat niet zo maarja dit is wel kleiner dus ik heb wel een kleine kans op een probleempje... ben 6 dagen later wel 18 xd maarja is dus maar ff afwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 11:39 
 
Hardtraxx Elite

Leuke trailer met dik nummer! Het is toch misschien Supermarket
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nummer klinkt iig dik & Wildstylez-achtig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kikvorsman schreef:
Ravenwood schreef:
whoa geile ( :list: ) line up!

even denken, prijzen zijn niet hoog, maar ik ben nog geen 18 -.- en de volgende dag is ook al Dance Tour in apeldoorn



nja ik ben ook nog geen 18 -.- maar bij q-dance controleren dat niet zo maarja dit is wel kleiner dus ik heb wel een kleine kans op een probleempje... ben 6 dagen later wel 18 xd maarja is dus maar ff afwachten...


Het feest is van B2S dus meer kans op controle! -.-
Ben toch al 18 :P

En Dorus en Freddy, het is Supermarket :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 19:38 
 
Hardtraxxer

Natuurlijk ben ik erbij, dag dat ik 18 wordt, dusja:)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 13:27 
 
Hardtraxxer

Ik wil zeker hier naar toe gaan.. maar ben 31 augustus 18 dus is het wel een risico en voor het eerst dat ik dan naar een b2s feest zou gaan dus zit nog te twijfelen xd Die line up is wel gruwelijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Technoboy
Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers

:love: :love: :love:

Dit is echt een té dope line-up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rest van de namen mogen er ook zijn. Gaat een prima dagje worden, eerst 's middags los gaan bij de B2S truck en 's avonds gewoon die lijn doortrekken. Hopen dat het showtje nog een beetje lekker gaat worden. Outland is verder een hele goeie locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 13:11 
 

3 keer Outland vanuit Leeuwarden!

20 euro voor deze line-up! :thumbsup:

Hoop dat het geluid net zo hard staat als bij 10 years of Technoboy A Preview in oktober 2008! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 13:12 
 

DFH schreef:
Ik wil zeker hier naar toe gaan.. maar ben 31 augustus 18 dus is het wel een risico en voor het eerst dat ik dan naar een b2s feest zou gaan dus zit nog te twijfelen xd Die line up is wel gruwelijk :love:

Niet doen.. de security is een stelletje klootzakken! Dit is niet om je te pesten.. maar om je eigen best wil.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 14:36 
 
Hardtraxx Elite

Dus als er een feest is van 18 jaar en ouder en iemand van de security laat iemand van 17 niet naar binnen, is hij een klootzak? :x
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zalige line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 17:02 
 
Hardtraxxer

de security is een stelletje klootzakken![/quote]
want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 11:29 
 

Just4Music schreef:
Dus als er een feest is van 18 jaar en ouder en iemand van de security laat iemand van 17 niet naar binnen, is hij een klootzak? :x
:')

Dat is niet wat ik zeg, misschien had ik het anders moeten verwoorden! ;)

De security staat daar (zoals de meeste outland gangers weten.. kijk onder andere bij Partyflock) bekend
met het in de zeik nemen van mensen die totaal niets verkeerd doen.. Ze zijn streng maar niet rechtvaardig!.. :yes:

En omdat ze zo streng zijn is het bij deze is het een waarschuwing dat er een kans is dat je gevraagd wordt voor een geldig legitimatie.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 17:19 
 
Hardtraxx Elite

oke, nu verwoord je het wat beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
oke, nu verwoord je het wat beter ;)


Inderdaad, ik buurt altijd gewoon wat met de security dan komt hel altijd wel goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, en dan nu mijn verhaaltje over Euphoria.

Ik kwam rond kwart voor 11 binnen, omdat we met de auto niet helemaal de goeie richting van de straat van de Outland genomen hadden.. Dus met een ommetje via Cappelle aan de IJsel naar binnen.

Digital Punk & Profyler: Die gasten houden ook geen gas terug haha! Er werd ongelofelijk hard gedraaid.. Afsluiter was The Preacher, ook Zany & Beholder - Euphoria kwam langs.. Als je die 2 platen hoort weet je wel hoe het ging ;).

Brennan Heart: Deze man.. Kan het gewoon.. NIET. Met zijn overgangen zat hij met grote regelmaat off-beat, zijn tracks sloegen niet aan en met een enkel hoogtepuntje was het niet een voldoende waard. Leuke tracks waren het Decibel Anthem van dit jaar, Veritas Edit (meerdere keren gehoord.. misschien komt hij uit?) en dat was het wel zo'n beetje. Hij draaide ook Headhunterz - Subsonic, de plaat sloeg aan, maar het kwam niet aan zijn verstand om hem op te laten staan, want hij mixte weer vroeg weg.
Verder veel draken van platen gehoord, lange, nutteloze breaks en een publiek dat om 10 voor 12 al gaar was..

Technoboy: Met een nieuwe fancy verlicht oorschelp-ding als koptelefoon ging mr. Technoboy van start. En wat een heerlijke set was het toch! De zaal lag nog uit te garen van Brennan Heart, maar met 2 of 3 platen wist hij de zaal weer helemaal tot leven te wekken, erg knap! Onder andere Rambo Is A Pussy gehoord, nieuwe Bruno Power en meer promo's die ik niet kende. Publiek ging HEEL hard los op Re-Generate It! Wat opviel is dat de nieuwe platen van Technoboy veel harder waren dan de platen die hij pas heeft uitgebracht (Psyko Ex als uitzondering, vette plaat is dat live!). Ook dat trage van Gigi'd Agostino kwam terug in een edit van Channel KGB's en uiteraard in de Rock Civilisation Remix.

Dana: Van te voren wist ik niet wat ik zou kunnen verwachten van "The Queen Of Hardstyle", maar god wat een set! Hele frisse en orginele platenkeuze, ondre andere Taaac! (Bisaid Mix), A Kay A (Straight On), Showtek - Black (heldenplaat) en Veritas Edit voor de tweede keer. Verder opvallend: ze draaide ook oudere platen, waaronder publieksfavoriet Motherfuck (Zany Remix). Mixwerk is zoals je het mag verwachten, fris en goed gedaan! Dana is eventjes afwezig geweest, maar ze komt keihard terug! Aanrader!

Daarna D-Block & S-Te-Fan: Overduidelijk veel albumtracks verwacht, maar toch openen met Oxygen (wel snel doorgemixt), erg leuk! Verder gewoon de verplichte nummertjes gehoord, waarbij aangetekent moet worden dat het allemaal al wat beter klonk dan die waardeloze set op In Qontrol. Toch was het nog steeds niet echt mijn ding, en ik vond het jammer dat ze Music Made Addict en Her Voice (Headhunterz Remix) nog een x van stal moesten halen. Wat zeker gezegd moet worden is dat deze heren het orgineelste mixwerk lieten horen! Je merkte dat ze lekker in hun vel zaten en dat kwam de mix ten goede.

Toen Wildstylez: Openen met het "anthem" van deze Euphoria: Supermarket. Lekkere track! Mix zat lekker in elkaar, lekker afwisselend in basslijnen en melodiën. Wel jammer van Tonight, maar die heb ik gelukkig alleen bij hem gehoord. Verder lekker kunnen stuiteren op Venom Remix, waarmee hij afsloot. Ook uiteraard de Revenge Of The Little Dick MF mashup gehoord, Numbers remix en aantal nieuwe plaatjes die ook erg lekker klonken!

Als 1 na laatste Noisecontrollers: Deze heren openden, zoals met elke set, met Shreek Attack (mashup). Ik schrok wel heel erg, want de overgang naar Delomelancum en daarna naar Revolution Is Here waren gedaan met de crossfader, zoals de set op The Oh! Tour.. Gelukkig hadden ze door dat het publiek liever een mix hoort dan een crossfader iets. Verder eigenlijk alle verplichte nummertjes gehoord, met als uitstekers Surge Of Power, Toneshifterz - Sahara (VET!) en hun afsluiter Samara. Overall een redelijke set, helaas wel erg standaard.

Afsluiters waren de Alpha Twins: Hiervan heb ik slechts 2 nummers meegemaakt, want de groep wou graag naar huis, en ik wil toch liever niet gaan lopen ;). Deze 2 nummers waren de opener Zany & Pavo - Big Fat Bass en Noisecontrollers - "Interview".. Als je dat hoort weet je het wel, keihard knallen dus! Klonk erg vet!

De lijst van top naar flop (de eerste en laatste set niet meegerekend):
Technoboy
Dana
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
(Een lege zaal zonder DJ..)
Brennan Heart
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten