Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt dat het leuker is met liefhebbers, maar het feit dat je je zo stoort aan andere mensen omdat ze niet net als jij speciaal voor Main Concern kwamen vind k dan weer wat anders...

Ik zei niet dat ik me daar aan stoor, maargoed. In mijn vriendenkring zitten genoeg mensen die bijvoorbeeld Gearbox heel leuk vinden. Ik doelde meer op het feit dat je geen volle tent/zaal nodig hebt om het naar je zin te hebben.

Anyhow. We zullen zien naar de verdeling van het volk op dit festival. Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Hoop dat ik nog wat liefhebbers hier voor vind om mee te gaan, want line-up ziet er erg dik uit! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 10:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Autootje proberen te regelen en hierheen jakkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe meer zielen hoe meer vreugd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer waarschijnlijk met de auto naar Oss want de spoontech stage roept gewoon mijn naam om de hele dag daar te dansen. :yay:

Denk dat we die namen tegelijk niet ergens anders gaan zien dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als je met dat specifieke groepje ook in een volle zaal staat gaat het toch net zo hard los bij jullie als in een lege zaal. Dan sta ik zelf toch liever in een gevulde zaal, ook met mensen die niet specifiek voor die DJ komen dan met z'n tienen in een zaal, los ga je zelf toch wel. Is voor de DJ ook alleen maar mooier lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan moet dat specifieke groepje wel bij elkaar staan in die grote zaal en niet dat iedereen op een andere plek staat. Anders krijg je alsnog dat om je heen alleen maar mensen staan die niet losgaan, en dan sta ik toch liever maar met 10 keihard losgaande mensen in een klein zaaltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Liever zoals vroeger was alles beter. Goede sfeer in een drukke zaal, maar nog wel plek genoeg om los te gaan. En dan met 50 bekende linksvoor. Beter als dat wordt het niet toch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Liever zoals vroeger was alles beter. Goede sfeer in een drukke zaal, maar nog wel plek genoeg om los te gaan. En dan met 50 bekende linksvoor. Beter als dat wordt het niet toch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Liever zoals vroeger was alles beter. Goede sfeer in een drukke zaal, maar nog wel plek genoeg om los te gaan. En dan met 50 bekende linksvoor. Beter als dat wordt het niet toch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Dan moet dat specifieke groepje wel bij elkaar staan in die grote zaal en niet dat iedereen op een andere plek staat. Anders krijg je alsnog dat om je heen alleen maar mensen staan die niet losgaan, en dan sta ik toch liever maar met 10 keihard losgaande mensen in een klein zaaltje


Dat groepje wat toen in die zaal stond bij WAH waren volgens mij allemaal bekenden van elkaar, op een paar na natuurlijk. Dus groot kans dat die in een drukke zaal ook bij elkaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Naad schreef:
Dan moet dat specifieke groepje wel bij elkaar staan in die grote zaal en niet dat iedereen op een andere plek staat. Anders krijg je alsnog dat om je heen alleen maar mensen staan die niet losgaan, en dan sta ik toch liever maar met 10 keihard losgaande mensen in een klein zaaltje


Dat groepje wat toen in die zaal stond bij WAH waren volgens mij allemaal bekenden van elkaar, op een paar na natuurlijk. Dus groot kans dat die in een drukke zaal ook bij elkaar staan.


In dat geval heb je wel gelijk ja (lang leve linksvoor :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat ik vrienden mee weet te krijgen vanuit Groningen en anders maar alleen heen, dit mag ik niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Hopen dat ik vrienden mee weet te krijgen vanuit Groningen en anders maar alleen heen, dit mag ik niet missen.


Je bent welkom, linksvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is een bob gevonden dus da's mooi :D zoveel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als het goed is een bob gevonden dus da's mooi :D zoveel zin in!


Ik hoop dat jullie gelukkig worden samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Liever zoals vroeger was alles beter. Goede sfeer in een drukke zaal, maar nog wel plek genoeg om los te gaan. En dan met 50 bekende linksvoor. Beter als dat wordt het niet toch :worship:



Alleen super ruk dat ik hier niet bij kan zijn... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Trajanusch schreef:
Hopen dat ik vrienden mee weet te krijgen vanuit Groningen en anders maar alleen heen, dit mag ik niet missen.


Je bent welkom, linksvoor


Top! Zal het onthouden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
MeneerEend schreef:
Trajanusch schreef:
Hopen dat ik vrienden mee weet te krijgen vanuit Groningen en anders maar alleen heen, dit mag ik niet missen.


Je bent welkom, linksvoor


Top! Zal het onthouden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
MeneerEend schreef:
Liever zoals vroeger was alles beter. Goede sfeer in een drukke zaal, maar nog wel plek genoeg om los te gaan. En dan met 50 bekende linksvoor. Beter als dat wordt het niet toch :worship:

Dit! Komt met Fatality wel goed denk ik. Snoeigehalte ligt altijd vrij hoog onder de wat fanatiekere spoontech fans/HT'ers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha mooi om te zien dat iedereen zo opleeft om een Spoontech-stage met bijbehorende goede line-up. Mij zul je er niet zien though, lekker uitstapjes maken van de main naar een B-Front, MYST of PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
MYST


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Haha mooi om te zien dat iedereen zo opleeft om een Spoontech-stage met bijbehorende goede line-up. Mij zul je er niet zien though, lekker uitstapjes maken van de main naar een B-Front, MYST of PN.

Jij en je broertje hebben niet helemaal dezelfde smaak qua hardstyle. Hebben jullie daar thuis ook wel eens ruzie om? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Haha mooi om te zien dat iedereen zo opleeft om een Spoontech-stage met bijbehorende goede line-up. Mij zul je er niet zien though, lekker uitstapjes maken van de main naar een B-Front, MYST of PN.

Jij en je broertje hebben niet helemaal dezelfde smaak qua hardstyle. Hebben jullie daar thuis ook wel eens ruzie om? xd


Ik en mn zusje houden allebei van metal maar niet de zelfde soort. Wij vechten er ook niet om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Jij en je broertje hebben niet helemaal dezelfde smaak qua hardstyle. Hebben jullie daar thuis ook wel eens ruzie om? xd


Ruzie niet haha, maar om te zeggen dat er helemaal nooit meningsverschillen zijn is dan weer een enorme understatement. De smaakverschillen liggen idd best ver uit elkaar, maar gelukkig kan Yannick zich er nog toe aanzetten mee te gaan naar feesten als HB, XQ Ran-D, etc.. Qlimax is daarentegen een ander verhaal haha. Daar heb ik wel respect voor, mij zul je namelijk ook niet zien op een Bass Protocol o.i.d. Puur een kwestie van smaak haha :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten