Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie luisteren tenminste beiden nog Hardstyle. Bij velen, waaronder mezelf, vindt broer/zus het alleen maar herrie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Jullie luisteren tenminste beiden nog Hardstyle. Bij velen, waaronder mezelf, vindt broer/zus het alleen maar herrie. xd


Ik heb een techno broertje, ik haak wel eens bij hem aan, en hij is wel eens hard bass mee geweest. Ook best prima hoor :)

Enige probleem is dat hij B-Front niks vind, maar heb het idee dat hij dat puur zegt om mij te fucken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar heb het idee dat hij dat puur zegt om mij te fucken


Dat is ook typisch iets voor yannickvdk ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuig, dat is het... :lol:

Klote jonge broertjes ook altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het gvd al zwaar genoeg om steeds te moeten strijden tegen een oudere broer oke :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap je Yannick, ik leef met je mee. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Haha mooi om te zien dat iedereen zo opleeft om een Spoontech-stage met bijbehorende goede line-up. Mij zul je er niet zien though, lekker uitstapjes maken van de main naar een B-Front, MYST of PN.

Je komt ook niet even een kijkje nemen? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Grim schreef:
Jullie luisteren tenminste beiden nog Hardstyle. Bij velen, waaronder mezelf, vindt broer/zus het alleen maar herrie. xd


Ik heb een techno broertje, ik haak wel eens bij hem aan, en hij is wel eens hard bass mee geweest. Ook best prima hoor :)

Enige probleem is dat hij B-Front niks vind, maar heb het idee dat hij dat puur zegt om mij te fucken

Vind jij B-Front wel vet dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben eerlijk gezegd gewoon niet goed bekend met een Mind Dimension, Hardstyle Mafia, Radiance, Digital Abuse of eigenlijk iedereen behalde Delete. Daarentegen weet ik dat ik me meer dan prima kan vermaken op een SZP, Ran-D, E-Force, Warface op de main en een B-Front, PN, MYST bij Nightbreed. Mocht er toevallig net iets overlappen kom ik wel even sfeerproeven haha, beloofd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ik ben eerlijk gezegd gewoon niet goed bekend met een Mind Dimension, Hardstyle Mafia, Radiance, Digital Abuse of eigenlijk iedereen behalde Delete. Daarentegen weet ik dat ik me meer dan prima kan vermaken op een SZP, Ran-D, E-Force, Warface op de main en een B-Front, PN, MYST bij Nightbreed. Mocht er toevallig net iets overlappen kom ik wel even sfeerproeven haha, beloofd!


Steven, verbreed je horizon en sta open voor andere stijlen hoeft nog geeneens Spoontech te zijn ofzo. Namen als Warface, Ran-D & E-Force kun je toch altijd overal wel zien. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^


Is ook niet gek lijkt mij, aangezien op Industrial feesten ook veel D&B gedraaid wordt en andersom. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Steven, verbreed je horizon en sta open voor andere stijlen hoeft nog geeneens Spoontech te zijn ofzo. Namen als Warface, Ran-D & E-Force kun je toch altijd overal wel zien. :(


Eens, er is zoveel meer dan dat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:
Steven, verbreed je horizon en sta open voor andere stijlen hoeft nog geeneens Spoontech te zijn ofzo. Namen als Warface, Ran-D & E-Force kun je toch altijd overal wel zien. :(


Eens, er is zoveel meer dan dat :cry:


Zoals Blutonium Boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We slepen die broer van je wel mee naar vazard, komt goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
We slepen die broer van je wel mee naar vazard, komt goed :cool:


Ben oprecht wel benieuwd hoe die dan zou vinden live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^


Heeft Angerfist Industrial platen? Of bedoel je dat hij weer spul van I:Gor ging draaien?

Maar ja als je beiden groot Drum & Bass fan bent dan zal Dark Step/Crossbreed natuurlijk snel aanslaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Mijn broer en ik zijn alletwee groot Drum&Bass fan, maar hij ook met mij mee geweest naar afgelopen Craft en Qlimax! Vetste van het hele feest vond hij de Industrial platen van Angerfist! ^^


Heeft Angerfist Industrial platen? Of bedoel je dat hij weer spul van I:Gor ging draaien?

Maar ja als je beiden groot Drum & Bass fan bent dan zal Dark Step/Crossbreed natuurlijk snel aanslaan :)


We hebben alle twee ons PRSPCT kaartje al binnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Abuse niet meer aanwezig? Staan er niet bij op: http://www.fatality-event.com/line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Digital Abuse niet meer aanwezig? Staan er niet bij op: http://www.fatality-event.com/line-up.

Melvin used Confusion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze staat er ook niet bij, maar als je op een van de foto's klikt staan ze er wel in die tekst onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij staat D-Verze er wel bij & Digital Abuse niet. Behalve als je op een foto klikt.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag toch hopen dat Digital Abuse er nog steeds staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Mag toch hopen dat Digital Abuse er nog steeds staat...

Hoop ik wel dat ze niet zo'n set neerzetten als op end of days...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bevestigd gekregen dat Digital Abuse hier gewoon zal optreden.

Sorry jongens, ik vermeld mijn bron niet geloven jullie mij nu nog wel?!??!!?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten