Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dusss vriendjespolitiek waarschijnlijk?? Waardeloos is dat :/

Doen zelf ook regelmatig mee met contests, niks frustrerender dan een winnaar zien en 0,0 snappen waarom dat gekozen is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dusss vriendjespolitiek waarschijnlijk?? Waardeloos is dat :/

Doen zelf ook regelmatig mee met contests, niks frustrerender dan een winnaar zien en 0,0 snappen waarom dat gekozen is >.<


Het is nog niet eens zo dat ik gefrustreerd ben, hebben het zelf ook al wel zien aankomen. Een bepaalde MC dacht in een positie te staan om de persoon waarmee ik onze contest inzending heb gemaakt te kunnen afschieten en iets te zeggen in de trant van "had je de contest al gewonnen ja? ;)".

Maar het kansloos gehalte in de scene blijkt wel weer, of het nu vriendjespolitiek is of niet. jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik wil hier eigenlijk helemaal niet op reageren, maar tegen beter weten in ga ik het toch doen, omdat ik het jammer vind dat zulk goed nieuws voor mij word afgezeken om iets wat niet eens klopt.

De naam van de upload was correct en is aangepast na het ontvangen van de uitslag.
De orginele set naam is te zien in een post op mijn pagina waarin ik om support vroeg.
Ik heb dus niet met deze set naam deel genomen aan de contest.
Dat jullie mijn mix niet tof vinden? Dat mag helemaal, maar zorg dat de feiten kloppen, want ik heb aan alle voorwaarde voldaan waar de organisatie om vroeg.

Hoop dat iedereen alsnog met een knaller 2017 ingaat en een hele fijne feestdagen

MelvinFR schreef:


Fatality Events schreef:
► Er zullen GÉÉN stemronden plaatsvinden over je inzending. De sets worden beoordeeld (50% van beoordeling) op mix-technieken, tracklist, mash-ups, edits, eigen tracks enzovoort. Dit wordt gedaan door een vakkundige jury.

► De overige 50% van de beoordeling betreffen:

- Je motivatie en inzet om te laten zien hoe graag jij op Fatality NYE wilt draaien. Hoe je dit doet is natuurlijk helemaal aan jezelf, verras ons! (25% van de beoordeling)

- Aantal plays op je mix (12,5% van de beoordeling)

- Aantal likes, reacties en shares op je post van je deelname (12,5% van de beoordeling)


Voorbeeldje, deze beste man heeft 122 plays op zijn mix met 6 likes. Dat is al 25% van de beoordelingscriteria. 50% wordt beoordeeld door een 'vakkundige jury'. Als die jury zo 'vakkundig' was zouden ze toch op z'n minst moeten horen dat deze mix niet beter in elkaar zit dan andere inzendingen.

===



Fatality Events schreef:
Upload je mix op Soundcloud, Mixcloud of YouTube en deel deze openbaar op je artiestenpagina van Facebook (of persoonlijke pagina als je deze niet hebt). De mix noem je:

Fatality NYE | “artiestennaam”


Dacht dat een voorwaarde was om je mix zo te noemen? Lekker makkelijk views binnenharken met zo'n tracktitel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Syra schreef:
Ik wil hier eigenlijk helemaal niet op reageren, maar tegen beter weten in ga ik het toch doen, omdat ik het jammer vind dat zulk goed nieuws voor mij word afgezeken om iets wat niet eens klopt.

De naam van de upload was correct en is aangepast na het ontvangen van de uitslag.
De orginele set naam is te zien in een post op mijn pagina waarin ik om support vroeg.
Ik heb dus niet met deze set naam deel genomen aan de contest.
Dat jullie mijn mix niet tof vinden? Dat mag helemaal, maar zorg dat de feiten kloppen, want ik heb aan alle voorwaarde voldaan waar de organisatie om vroeg.

Hoop dat iedereen alsnog met een knaller 2017 ingaat en een hele fijne feestdagen

MelvinFR schreef:


Fatality Events schreef:
► Er zullen GÉÉN stemronden plaatsvinden over je inzending. De sets worden beoordeeld (50% van beoordeling) op mix-technieken, tracklist, mash-ups, edits, eigen tracks enzovoort. Dit wordt gedaan door een vakkundige jury.

► De overige 50% van de beoordeling betreffen:

- Je motivatie en inzet om te laten zien hoe graag jij op Fatality NYE wilt draaien. Hoe je dit doet is natuurlijk helemaal aan jezelf, verras ons! (25% van de beoordeling)

- Aantal plays op je mix (12,5% van de beoordeling)

- Aantal likes, reacties en shares op je post van je deelname (12,5% van de beoordeling)


Voorbeeldje, deze beste man heeft 122 plays op zijn mix met 6 likes. Dat is al 25% van de beoordelingscriteria. 50% wordt beoordeeld door een 'vakkundige jury'. Als die jury zo 'vakkundig' was zouden ze toch op z'n minst moeten horen dat deze mix niet beter in elkaar zit dan andere inzendingen.

===



Fatality Events schreef:
Upload je mix op Soundcloud, Mixcloud of YouTube en deel deze openbaar op je artiestenpagina van Facebook (of persoonlijke pagina als je deze niet hebt). De mix noem je:

Fatality NYE | “artiestennaam”


Dacht dat een voorwaarde was om je mix zo te noemen? Lekker makkelijk views binnenharken met zo'n tracktitel.


Het grootste punt ligt hierbij ook helemaal niet bij de naam van jouw mix. Geloof ik zo zonder iets op te moeten zoeken. Gaat mij wel om de beoordelingscriteria, welke blijkbaar niet zijn toegepast. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is euporaw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syra schreef:
Ik wil hier eigenlijk helemaal niet op reageren, maar tegen beter weten in ga ik het toch doen, omdat ik het jammer vind dat zulk goed nieuws voor mij word afgezeken om iets wat niet eens klopt.

De naam van de upload was correct en is aangepast na het ontvangen van de uitslag.
De orginele set naam is te zien in een post op mijn pagina waarin ik om support vroeg.
Ik heb dus niet met deze set naam deel genomen aan de contest.
Dat jullie mijn mix niet tof vinden? Dat mag helemaal, maar zorg dat de feiten kloppen, want ik heb aan alle voorwaarde voldaan waar de organisatie om vroeg.

Hoop dat iedereen alsnog met een knaller 2017 ingaat en een hele fijne feestdagen


Ahh oké, ondanks dat ik dit niet had kunnen weten neem ik mijn woorden terug. Neemt niet weg dat voor een groot deel van de winnaars alsnog niet alle beoordelingscriteria worden nageleefd. Maar daar kun jij persoonlijk niet zo veel aan doen. Het is ook meer een ding naar de organisatie niet richting de deelnemers.

In ieder geval succes bij je boeking! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar wat is euporaw nou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial Raw, XXXtreme Raw niet vergeten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben ook nog euforische earlyindustrial rawcore style :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Als mensen nou eens stoppen met alles in een hokje te stoppen, zou ook een hoop schelen. Euphoraw, kom op zeg :thumbdown:

En die mix? Is er niemand die een betere mix had? Dat geloof ik amper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet per se tegen hokjes. Kijk naar de hardcore, daar heb je er ook veel en ze zijn terecht.
Maar in de hardstyle zijn er nog niet in die maten hokjes op dit moment, die worden geforceerd bedacht en de namen zijn ook niet bepaald sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

die gearbox time-table 30-35-40-45 min setjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit feest is echt de grootste grap ooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zet deze organisatie zichzelf alweer gigantisch voor schut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha die timetable bij gearbox. 30 min / 35 min / 40 min & 45 min setjes :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahah wat belachelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Pff die timetable :lol: Zeker hier niet te vinden, prima plek time-out voor een feestje, maar niet met nieuwjaar. Zo'n feestjes met deze artiesten kan ik nog vaak genoeg bezoeken, nu duik ik liever een kroegje in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet gewoon alleen maar b2b's doen als je die hoeveelheid artiesten boekt. 15 namen, 9 uur... Is toch een veel betere optie. Dit slaat helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd wat is dit dan? :lol: :lol: :/

Ik zit nu wel te twijfelen om te gaan eigenlijk. Zeker ook door de kut locatie en 16+, maarja heb geen idee wat ik anders zou moeten doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik zit nu wel te twijfelen om te gaan eigenlijk. Zeker ook door de kut locatie en 16+, maarja heb geen idee wat ik anders zou moeten doen..


Lokale kroeg in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:02 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Gvd wat is dit dan? :lol: :lol: :/

Ik zit nu wel te twijfelen om te gaan eigenlijk. Zeker ook door de kut locatie en 16+, maarja heb geen idee wat ik anders zou moeten doen..


Ga met vrienden lekker bij iemand thuis pilzen en vervolgens met degenen die willen in de buurt nog ergens een kroegje/feestje als je wilt.. Doen wij al jaren, bevalt goed. :thumbsup: De keren dat ik op voorhand had besloten dat ik ergens naar toe zou gaan gingen gepaard met tegenvallende verwachtingen. Als je het op bovenstaande manier aanpakt heb je geen verwachtingen en kan het dus alleen maar meevallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 jaar naar Freaqshow geweest dus dacht nu een keertje iets anders. xd

Ach ja, bier zuipen en de raw verdedigen dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was toch wel een leuk feestje dit! Muzikaal niet super, maar de sfeer was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb me super vermaakt hier. Veel in zaal 2 doorgebracht vanwege warmte en drukte in zaal 1.
Dachten eerst dat we een uur moesten aanschuiven met zo een lange rij voor de deur maar we waren na een kwariertje binnen. Ging allemaal heel vlot.

Sfeer zat overal wel goed, bij Malice ging het dak er af. Wat een heerlijk lomp gedoe is dat toch live :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten