Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time-Out - Gemert [NL]
22:00 - 07:00 uur / Age: 16+

Na 3 hele dikke Indoor edities in Nijmegen en een onvergetelijk Outdoor Festival in Oss is Fatality écht niet meer weg te denken uit de RAW hardstyle scene! Fatality is here and is here to stay en dat blijkt wel weer. Er komt namelijk een gigantisch dikke Fatality party aan tijdens Oud&Nieuw (31 dec) met opnieuw de beste en vetste RAW artiesten van nu. En in tegenstelling tot de normale clubavonden gaan wij deze avond door tot 07.00 uur in de ochtend. Check hieronder de complete line-up, tag je vrienden en scoor je tickets NU!

Line up:

Radical Redemption // Frequencerz // Adaro // Digital Punk // Ran-D // E-Force // Jack of Sound // Thera // B-Front // Deetox // Crypsis // Sub Sonik // Act of Rage // Sub Zero Project // The Pitcher // Requiem // Endymion // Kronos // Bass Chaserz // Artifact // Luna // Mythic // Blackout // Rebelion // Unresolved // Malice // Rooler // Adventum // Ncrypta // The Avengerz // Luminite // Outlaw // Re-Mind // Amentis // Mickeyg // Hypix // Chemical Soldiers // AV18 // MC Nolz // The Syntax MC // MC Focus // MC Invalid

Scoor je tickets NU voor €32,50 (ex. fee) op www.fatality-event.com of bij een van de 450 Primera winkels en zorg dat jij samen met je vrienden aanwezig bent bij 'The Biggest RAW NYE' party!

Fatality - The Biggest RAW NYE
Time-Out - Gemert [NL]
Zaterdag 31 december 2016 / 22:00-07:00
Minimumleeftijd: 16+
www.fatality-event.com

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Als ik wat volk mee krijg naar deze ballentent sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 13:18 
 

Gewaagde datum maar wie weet een goeie gok! Voor mij een nee ivm andere plannen op NYE, locatie vind ik niks en ook niet mijn line-up! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"the biggest raw NYE", ligt dat aan mij of bekt dat voor geen meter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit spreekt me wel aan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de locatie is dit geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Door de locatie is dit geen optie.

Voor mij idem. Tenzij ik in de buurt kan crashen in een hotel of motel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er mis met deze locatie dan? Ben er zelf nog nooit geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm, druk door kleine zalen en slecht OV in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje droevig dat er een hele DJ-contest wordt opgezet en dat een hoop deelnemers hier (veel) moeite in hebben gestoken en dat dan alsnog die area bijna geheel wordt opgevuld met vriendjes van de organisatie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Beetje droevig dat er een hele DJ-contest wordt opgezet en dat een hoop deelnemers hier (veel) moeite in hebben gestoken en dat dan alsnog die area bijna geheel wordt opgevuld met vriendjes van de organisatie. >.<

Dit ja. Erg triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hotel erbij geboekt. Word men eerste keer Time Out :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensjes hierheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Gaan er nog mensjes hierheen?


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie line-up! Kaartjes zijn binnen.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

91% sold out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Beetje droevig dat er een hele DJ-contest wordt opgezet en dat een hoop deelnemers hier (veel) moeite in hebben gestoken en dat dan alsnog die area bijna geheel wordt opgevuld met vriendjes van de organisatie. >.<


Ja is dat zo in dit geval?
Ik vind dat zo triest he! Er wordt over het algemeen niet gekeken naar de kwaliteit van een dj mix.
Geef de jongens een kans die er erg hard voor werken ook al is dat lastig beoordelen vantevoren..

En dan tijdens het evenement zien dat het absurde pannekoeken zijn die niet eens kunnen mixen :s. Vaak genoeg meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Gaan er nog mensjes hierheen?

Yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hahahahahha, is dit een grap? Wat een ongelofelijke boutorganisatie zeg, bizar. Maken zich echt totaal ongeloofwaardig, voor hoever ze dit nog waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb mijn mening ook wel klaar nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom precies :$ ken die namen niet? Qonvicted wel eens van gehord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, er waren een aantal voorwaarden + er waren beoordelingscriteria zoals plays, likes, shares etc.

3 van die namen komen samen aan 400 plays.
Niet om de jaloersheid zelf uit te hangen, leuk voor de winnaars, maar dit gaat mij dus absoluut weerhouden om nogmaals met deze organisatie in zee te willen gaan. Kansloze beoordeling op deze manier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Fatality Events schreef:
► Er zullen GÉÉN stemronden plaatsvinden over je inzending. De sets worden beoordeeld (50% van beoordeling) op mix-technieken, tracklist, mash-ups, edits, eigen tracks enzovoort. Dit wordt gedaan door een vakkundige jury.

► De overige 50% van de beoordeling betreffen:

- Je motivatie en inzet om te laten zien hoe graag jij op Fatality NYE wilt draaien. Hoe je dit doet is natuurlijk helemaal aan jezelf, verras ons! (25% van de beoordeling)

- Aantal plays op je mix (12,5% van de beoordeling)

- Aantal likes, reacties en shares op je post van je deelname (12,5% van de beoordeling)


Voorbeeldje, deze beste man heeft 122 plays op zijn mix met 6 likes. Dat is al 25% van de beoordelingscriteria. 50% wordt beoordeeld door een 'vakkundige jury'. Als die jury zo 'vakkundig' was zouden ze toch op z'n minst moeten horen dat deze mix niet beter in elkaar zit dan andere inzendingen.

===



Fatality Events schreef:
Upload je mix op Soundcloud, Mixcloud of YouTube en deel deze openbaar op je artiestenpagina van Facebook (of persoonlijke pagina als je deze niet hebt). De mix noem je:

Fatality NYE | “artiestennaam”


Dacht dat een voorwaarde was om je mix zo te noemen? Lekker makkelijk views binnenharken met zo'n tracktitel.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten