Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knappe trailer voor een organisatie als Confusion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Knappe trailer voor een organisatie als Confusion!

Vind dat altijd wel dik in orde bij Confusion.
Ben bij Fatality(indoor) en Regain Point of no Return ook geweest.
Hopelijk zo'n sfeer als op deze feesten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Wat voor set ga je draaien? :)


Ik zie je reactie nu pas, sorry haha

Het is de bedoeling dat Roy en ik de hardere classics gaan draaien van de tijdmachine jaren. Verwacht alleen geen (in ieder geval weinig) standaard tracks zoals Shiverz en Fade To Black bijvoorbeeld :). Hoogstwaarschijnlijk wel een Back Again bijv.

27 Juni, 11 en 18 Juli zijn er 3 #BITcasts te horen van Psyched, D'cepticon en mij, die een beetje zullen weergeven wat mensen kunnen verwachten. Wil niet zeggen dat al die tracks ook daadwerkelijk gedraaid zullen worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Fluxion schreef:
Wat voor set ga je draaien? :)


Ik zie je reactie nu pas, sorry haha

Het is de bedoeling dat Roy en ik de hardere classics gaan draaien van de tijdmachine jaren. Verwacht alleen geen (in ieder geval weinig) standaard tracks zoals Shiverz en Fade To Black bijvoorbeeld :). Hoogstwaarschijnlijk wel een Back Again bijv.

27 Juni, 11 en 18 Juli zijn er 3 #BITcasts te horen van Psyched, D'cepticon en mij, die een beetje zullen weergeven wat mensen kunnen verwachten. Wil niet zeggen dat al die tracks ook daadwerkelijk gedraaid zullen worden :)


Vind jij het ook niet vreemd dat bij die contest gevraagd is naar een "raw" hardstyle set? :P Juist omdat jullie na de contest winnaar(s) draaien, had het mij logischer geleken om bij de req's neer te zetten dat het moet gaan om een openingsset. Zit nog te dubben of ik een poging waag namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Charon_NL schreef:
Fluxion schreef:
Wat voor set ga je draaien? :)


Ik zie je reactie nu pas, sorry haha

Het is de bedoeling dat Roy en ik de hardere classics gaan draaien van de tijdmachine jaren. Verwacht alleen geen (in ieder geval weinig) standaard tracks zoals Shiverz en Fade To Black bijvoorbeeld :). Hoogstwaarschijnlijk wel een Back Again bijv.

27 Juni, 11 en 18 Juli zijn er 3 #BITcasts te horen van Psyched, D'cepticon en mij, die een beetje zullen weergeven wat mensen kunnen verwachten. Wil niet zeggen dat al die tracks ook daadwerkelijk gedraaid zullen worden :)


Vind jij het ook niet vreemd dat bij die contest gevraagd is naar een "raw" hardstyle set? :P Juist omdat jullie na de contest winnaar(s) draaien, had het mij logischer geleken om bij de req's neer te zetten dat het moet gaan om een openingsset. Zit nog te dubben of ik een poging waag namelijk :P


Klopt, ik snap je. Aan de andere kant blijft opbouw (vind ik) van een stage/avond of wat dan ook zeer gebruikelijk, dus het lijkt me niks meer dan logisch dat er voor ons gewoon 'normaal' gedraaid word. Wij hebben ons ook aan de wetten van DJ wereld te houden in principe, zeker gezien als je weet wat of wie er direct na ons staat. Gaat er toch volgas voor ons gedraaid worden, hebben we alsnog best wel materiaal wat best gelijkwaardig is. Het is zelfs aan ons om een beetje in te dimmen en vervolgens weer verder op te bouwen (wat we hoogstwaarschijnlijk toch wel doen :p )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Charon_NL schreef:

Vind jij het ook niet vreemd dat bij die contest gevraagd is naar een "raw" hardstyle set? :P Juist omdat jullie na de contest winnaar(s) draaien, had het mij logischer geleken om bij de req's neer te zetten dat het moet gaan om een openingsset. Zit nog te dubben of ik een poging waag namelijk :P


Klopt, ik snap je. Aan de andere kant blijft opbouw (vind ik) van een stage/avond of wat dan ook zeer gebruikelijk, dus het lijkt me niks meer dan logisch dat er voor ons gewoon 'normaal' gedraaid word. Wij hebben ons ook aan de wetten van DJ wereld te houden in principe, zeker gezien als je weet wat of wie er direct na ons staat. Gaat er toch volgas voor ons gedraaid worden, hebben we alsnog best wel materiaal wat best gelijkwaardig is. Het is zelfs aan ons om een beetje in te dimmen en vervolgens weer verder op te bouwen (wat we hoogstwaarschijnlijk toch wel doen :p )


Oh ja absoluut, gaat mij er dan ook meer om dat ik als openingsact een totaal andere set in gedachten zou hebben dan wat ik nu zou "moeten" gaan insturen. Ik zie overal namelijk al inzendingen rondvliegen met malice, rooler, vazard en delete platen erin verwerkt, niet echt iets voor een openingsact :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de inzendingen nog niet gezien, dus het zal me benieuwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van de gemeente mogen ze uurtje langer door gaan. Laatste uur weer ingedeeld met Jack Of Sound vs Delete vs Regain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers die nog willen weten wat D'c en ik gaan draaien, dit 1 de eerste uit 3 specials :)

http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle/bitcast-056-charon-fatality-the-raw-outdoor-festival-special-27-06-16-t55948.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die mij wat informatie kan geven over de DJ contest? Ik zie ineens allemaal sets voorbij komen in het livesets gedeelte, maar kan helemaal niks op Facebook of de site van Fatality vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Iemand die mij wat informatie kan geven over de DJ contest? Ik zie ineens allemaal sets voorbij komen in het livesets gedeelte, maar kan helemaal niks op Facebook of de site van Fatality vinden.


Was t/m gister in te zenden, vanuit Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blear schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand die mij wat informatie kan geven over de DJ contest? Ik zie ineens allemaal sets voorbij komen in het livesets gedeelte, maar kan helemaal niks op Facebook of de site van Fatality vinden.


Was t/m gister in te zenden, vanuit Theracords.


Oh, kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel de best verborgen DJ Contest ooit xd Maakt niet uit want ik kan deze datum toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?


Dan klinkt het harder als je het leest en dat stemmetje in je hoofd flipt dan helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
LeDuif schreef:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?


Dan klinkt het harder als je het leest en dat stemmetje in je hoofd flipt dan helemaal



Oke, nice! Weer wat geleerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En je ziet duidelijk dat het dan over RAW gaat en dus defenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
En je ziet duidelijk dat het dan over RAW gaat en dus defenden.


Shirt uit neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Waarschijnlijk aanwezig met Joey.


Dit kan nog lastig worden aangezien we niet terug kunnen komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terwijl je met je scooter zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Terwijl je met je scooter zou gaan.


Betaal jij de benzine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top 5 in de DJ contest :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 20:39 
 

LeDuif schreef:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?

Sommigen toetsenborden (de mijne ook) zet RAW automatisch in hoofdletters als je het typed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Lennard95 schreef:
Waarschijnlijk aanwezig met Joey.


Dit kan nog lastig worden aangezien we niet terug kunnen komen xd


Te voet is even ver. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten