Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar vanavond. Op Main Concern na, doet de line-up me niet zo heel veel eigenlijk. Wat meer ouwehoeren waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
RTM93 schreef:
Heerlijk al die ticket boeren als boris met ontelbare kaarten voor 84eu komt er niet vanaf

Haha ja of wat te denken van "Bill prive" die heeft bij elkaar opgeteld nog 61 kaarten te koop xd
Jammer voor je handel joh :lol:


Die bill is alleen wel eigenaar van zo'n franse busorganisatie, dit zijn gewoon busplekken die hij niet gevuld kreeg

Maar pijnlijk is het wel ja, beetje te hoog ingeschat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen in Amsterdam.
Straks te herkennen aan een zwart hemd, zilveren stropdas en een wit masker ergens in de buurt van mn hoofd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 19:30 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
Astronaut schreef:
Hoe lang duurt het om van zaal 1 naar zaal 2 en van zaal 2 naar zaal 3 te komen?

Als je de pendelbus pakt ben je binnen 10 a 15 minuten in zaal 2. Ik zou sowieso niet met eigen vervoer gaan, weinig parkeergelegenheid bij zalen 2 & 3

:lol: :lol: :lol:


Bustickets zijn binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 19:30 
 
Hardtraxxer

Wel benieuwd naar Andy SVGE eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

15 euro voor tickets. gekkenwerk hahahah!

Tis natuurlijk een gokje maar op deze manier kan je wel goedkoop er zijn. Helaas is het te ver weg voor mij om te gaan voor de laatste keer main concern maar 15eu is natuurlijk niks vergeleken met de aanschaf prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Sonny gaat huilend het nieuwjaar in met 108 kaarten voor 45eu te koop. zie je toch even 6000€ verdampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst razendsnel uitverkopen en nu bijna 700 tickets nog te koop op ticketswap met de goedkoopste kaarten rond €14. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lichtgrijze spijkerbroek met Qlimax t-shirt en ben te vinden bij Main Concern (linksvoor?), spreek me aan als je me ziet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 02:35 
 
Hardtraxx Veteran

#1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
#1?

Gravity
Bron: Q-Dance snapchat

Edit: Mocht er nog enige twijfel zijn dat Andy Svge Waverider is. Op Q-Dance's snapchat zie je dat hij het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 04:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freaqshow top 10:

10 naar 1

Bm - dragonblood
Gfh- no mercy
Atmozfears - what about us
Bront - lost
Atmozfears - keep me awake
Coone - rise of the celestials
Feaquencerz - menace (dsturb rmx)
Frequencerz - gods
Frequencerz - die hards only
Nr1 :Andy svg - gravity

Geen dark moon maar wel die hards only!!?? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 06:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dark moon was #12.

Verder geen grote verrassing op 1. Wel paar in de top 10 zoals g4h.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werden dus kaartjes voor 6 euro aangeboden he :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was aan het werk gisteren, belt mijn vriendin (jajajaaa daar is ze weer) me ineens op "Hey zullen we naar Freaqshow gaan? Ik heb 2 kaartjes gekocht van 23 euro p/s"

Oke is goed maar dan gaan we wel laat. Oke is goed we komen pas om half 4 daar aan, hoezo decadent :lol:


Was leuk doei.

Ohja Main Concern was wel mega genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feestje. Enkel de sets van Cyber en Zatox vielen tegen en het feit dat verschillende tracks meerdere malen gedraaid zijn (Hard Driver - Welcome 3x, Paradox 2x en Heathens 2x). Al met al erg goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel nieuwe platen die ook ouder aanvoelde, met reverse bass een paar. Daarnaast draaide hij reawaking, en volgens mij nog 1 ander nummer dat nier van hemzelf is. Nieuwe nummers klonken heel gaaf en ik vind zijn My Way remix en Slave of the Darkness heel dik. Daarnaast geen gravity gedraaid dus was wel duidelijk dat hij op 1 stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja, wat zal ik er van zeggen. Ik had mijn Oud&Nieuw niet op een andere manier willen vieren en heb me met vlagen ook zeker vermaakt, maar muzikaal gezien was deze editie echt één groot drama. Line-up vond ik niet eens zo slecht, maar er waren teveel schommelingen binnen de setjes, weinig tot geen drive, veel raw-tracks op de meest rare momenten in de set. Dieptepunten: The Prophet die om 22:15 uur al Sub Sonik erin knalt en Zatox die om 04:00 uur een hardcore-track draait, om vervolgens nog weer een kwartier langzamere bagger te draaien. ANDY SVGE viel me erg tegen, zat maar weinig drive in zijn set en had soms rare trackkeuzes.. Hoogtepunten waren JNXD, Demi Kanon en Tartaros in area 2 (jammer dat je daar bij Tartaros ingeblikt stond). Hoogtepunt in area 1 was Deetox die me positief heeft verrast met een aangenaam lekkere set die wél drive had. Warface en Frequencerz die de welbekende plaatjes draaiden (en volgens mij wat nieuwe tracks). Prima set, maar mixwerk was dit keer wel ondermaats. Meestal weten zowel Warface als Frequencerz behoorlijk wat drive in hun sets te krijgen, maar dat viel me nu erg tegen.

Publiek was over het algemeen vrij tam, veel dagjesmensen voor m'n gevoel. Zal deels ook wel komen door hoe er gedraaid werd. Ik voelde me met vlagen net een kermisattractie als ik los ging :') Wel veel leuke mensen ontmoet en met veel onbekenden een praatje gemaakt terwijl ik daar normaal gesproken nooit zo'n behoefte aan heb.

Kon er door de grote schommelingen en gebrek aan logische opbouw ook erg slecht inkomen. Daarnaast vond ik die "kooien" op de vloer ook een teringslecht idee. Daardoor onstonden werkelijk waar overal wandelpaden en stond het publiek in een soort V-vorm wat voor een hele aparte sfeer zorgde.

En wat is die vloer in de Ziggo toch kut. Je kunt rond een uur of twee al niet meer lekker dansen omdat die vloer een schaatsbaan is geworden. Met elke pas die je zet ben je bang dat je op je bek ging.

Ohja, je kon ook memory spelen met tracks. Denk dat ik een stuk of tien/vijftien tracks sowieso twee keer gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over het algemeen gewoon een top nacht gehad. Had ontzettend uitgekeken naar ANDY SVGE, maar zijn set viel mij zeer tegen. Heb alleen wel even genoten van Beat The Darkness :)

Verder zoals hierboven al vermeld vond ik de trackkeuze van een aantal artiesten ondermaats. Viel me ook op dat wanneer er net een beetje drive kwam aanzetten, dat er ineens weer een pauze viel. Super irritant. Dat een aantal tracks meerdere keren gedraaid zijn maakt mij dan weer niet uit, zolang het maar de goede tracks zijn :lol: .
Deetox vond ik erg sterk. Denk zelfs de beste set van de nacht.
Ontzettend uitgekeken naar Frequencerz die The Unknown zouden draaien. Helaas leek het wel alsof ik de enige was die zo'n zin had in deze track. Tamme boel zeg af en toe..

In tegenstelling tot de HMH was het (bij mij in de buurt iig) geen schaatsbaan.
Vond zaal 2 overigens wel loei heet. Ben na 5 minuten dan ook al weg gegaan bij Jason Payne, jammer maar helaas.

Al met al echt een super nacht gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad, vond t podium een btje mwah en om 12u geen vuurwerk :(
Pas even erna tijdens de set van CodeBlack kwam er wat vuurwerk.

Rebourne draaide wel lekker
Prophet soms helaas wel wat te rauwe platen in t begin
Andy Svge: mwah vlees nog vis, had er meer van verwacht. Op 1 nieuwe track van hem na, die klonk weer heerlijk :$
Code Black niets op aan te merken, draaide ook Let there be light van Audiotricz :love:
Bass Modulators: heerlijke set, ook Let there be light gedraaid en Spirit of Hardstyle :love:
Cyber: super heerlijke set, net als op Euphoria (L) ben echt fan van hem
Zatox >.< wat een figuur. nadat die (eindelijk) klaar was gaat die nog irritant met een fles drank bij BH rond hangen. Stage manager had em al een paar x weg gestuurd zag ik maar hij bleef maar terugkomen haha.
Btje de interessante persoon uithangen. Doe me een lol en ga met pensioen.

BH, beter hadden ze zatox erna gezet. Ik had op de nwe Blademasterz tracks gehoopt :( dit was weer zo'n net niet setje helaas

Het geluid stomd wel loeihard hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vooral gezellige avond gehad. Heb me prima vermaakt met veel bekenden. Muzikaal was het gewoon niet helemaal mijn ding, maar hier ging ik van te voren al wel een beetje vanuit.

Vooral ontzettend genoten van Main Concern. Aan het einde toen Nick nog even een woordje deed, had ik de tranen wel in mn ogen staan. :cry:
Hoogtepunten van de set waren voor mij WTF, Last Resort, Seeker Of Fire & Infected. Wat knalde deze nummers er lekker op zeg.
Ook voor het eerst EVP live gehoord. Meters kippenvel als die gated kick erin komt zeg :drool:

Ook the skribbler met zijn beruchte vriendin ontmoet, dat maakte mijn avond compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zatox >.< wat een figuur. nadat die (eindelijk) klaar was gaat die nog irritant met een fles drank bij BH rond hangen. Stage manager had em al een paar x weg gestuurd zag ik maar hij bleef maar terugkomen haha.
Btje de interessante persoon uithangen. Doe me een lol en ga met pensioen



Kan iemand alsjeblieft Q overhalen om die clown niet meer op mainstages te zetten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 20:11 
 
Hardtraxxer

Derde keer freaqshow, muzikaal gezien de minste editie in mijn ogen (heb dan ook alleen bij de mainstage gestaan).

Setjes mistte veel drive, zoals eerder al werd gezegd, er waren veel wisselingen. Ik weet niet maar voor mij persoonlijk was het sowieso wel een apart feest, anders dan normaal, waar ik normaal de hele avond eigenlijk geen seconde stil sta, ben ik nu af en toe even terug naar de VIP gelopen, ff gezeten, ouwehoeren etc. Maar niets mis mee, was ook wel eens leuk, en we hebben altijd een leuke groep.

Aankleding was weer prima, geluid was prima, alleen laatste half uur een overkill aan bass??, temperatuur was prima, en de drukte was naar mijn mening ook goed te doen, nu sta ik altijd naast de trap die naar de tribune leidt (rechts als je voor de stage staat), waar meestal wel ruimte is, maar dit maal vanaf 02:00 had je echt een zee van ruimte.

Rebourne, deetox, BM en codeblack draaide wel leuk, zatox was echt prut, de rest mwah, niks bijzonders imo, vooral warface en freqz stelde een beetje teleur omdat ik bij die set juist wel veel drive verwachte maar dat viel helaas tegen.

Dan het publiek, in 1 woord, tam. De halve zaal leek wel de hele avond stil te staan, niet dat het me veel boeit maar het is toch leuker als iedereen om je heen ook los gaat, nu stond het volk om me heen vrijwel de hele tijd stil.

Al met al wel prima vermaakt, hoop nieuwe duitse vrienden gemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik was aan het werk gisteren, belt mijn vriendin (jajajaaa daar is ze weer) me ineens op "Hey zullen we naar Freaqshow gaan? Ik heb 2 kaartjes gekocht van 23 euro p/s"

Oke is goed maar dan gaan we wel laat. Oke is goed we komen pas om half 4 daar aan, hoezo decadent :lol:


Was leuk doei.

Ohja Main Concern was wel mega genieten.

Was wel grappig dat we elkaar weer zagen na De Tijdmachine! :)



Aankleding was best vet en die kooien (?) waren handig voor de kleinere mensen die normaal niet over het publiek heen kunnen kijken (heb ik me laten vertellen ;)). Rebourne, Code Black en The Vision wat bij betreft de sets van de nacht! :) Sfeer is iets wat ik eigenlijk bij bijna elk feest merk waar ik de laatste tijd bij ben, het is het net niet. In ieder geval niet meer zoals 'vroeger'. Was wel bij een leuke groep (al waren we soms verdeeld over verschillende area's haha).

Hieronder trouwens even een stukje wat ik ook op Partyflock heb gezet:

Ik heb even in de derde area gestaan waar Lip DJ op dat moment stond. Hoorde al verschillende verhalen over hem dus ik wilde even zelf mijn oordeel geven.

Het leek wel alsof ik in een uitzending van RTL Late Night zat, waarbij een DJ op aan het treden is en de ongemakkelijkheid er vanaf spat. Alleen waren het ditmaal niet de gasten uit het publiek, maar buitenlanders die zo van de kaart waren dat alle bewegingen er grappig uitzagen. Nou ja grappig... (Niet dat ik geweldige moves heb, maar dat terzijde 8) ) Dan heb je nog de 'danseressen' achter de DJ booth die even ongemakkelijk aan het bewegen zijn... En dan heb je nog Lip DJ die op een verkeerd knopje drukt en wanneer de MC hem verbaasd aankijkt, hij doet alsof het helemaal vanzelf is gegaan. En de mixfouten. Die kerel kreeg het niet eens voor elkaar om te beatmatchen... Wát een drama zeg. :x

Af en toe een mixfoutje moet kunnen, maar wat deze man wist neer te zetten... Man man man. Ik heb het opgegeven.

Boek deze man aub niet meer totdat hij het dj'en onder de knie heeft, want dit kan écht niet. :/
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten