Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2017 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met dat Rebourne en Deetox de beste setjes draaiden in de main, daarnaast ontzettend staan genieten van Main Concern (waar ik daarnaast Yannickvk en Zamble heb mogen ontmoeten :cool:!), oordoppen voor de heren uitgedaan omdat ik ze voor het laatst op volle decibellen wilde horen, beetje tinnitus was het zeker waard!

Daarnaast vond ik het vervelend dat je de stage niet kon zien vanaf die tribune omdat die kooien er volledig voorstonden, maar vond juist als je in het midden ging staan van de zaal de show wel super gaaf!

Geluid was overal wel prima maar vond het laatste uur wel een zware bass overkill in de zaal waardoor ik eigenlijk alleen nog maar de bass hoorde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
daarnaast ontzettend staan genieten van Main Concern (waar ik daarnaast Yannickvk en Zamble heb mogen ontmoeten :cool:!), oordoppen voor de heren uitgedaan omdat ik ze voor het laatst op volle decibellen wilde horen, beetje tinnitus was het zeker waard!

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
waar ik daarnaast Yannickvk en Zamble heb mogen ontmoeten :cool:!)


Held. Wat is de wereld toch ook klein. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het maar een matig feest, sfeer was slecht. De set van BM was wel erg lekker :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Ik vond het maar een matig feest, sfeer was slecht. De set van BM was wel erg lekker :loving: :worship:

Die set viel mij, op Imaginary na, ook alles mee. Laatste drie uurtjes kwam ik er pas echt lekker in en de set van BH heeft daar zeker een positieve invloed op gehad. Kwam door de goede set van Rebourne wel meteen in de stemming en had er echt zin in, maar The Prophet heeft het voor mij gewoon volledig doodgeslagen door zo vroeg op de avond al zoveel raw te draaien. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BH!=BM :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh fuck. Nog niet helemaal bijgekomen geloof ik :lol:
Vond de liefde voor BH van een Hardtraxxer al behoorlijk verdacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:10 
 
Hardtraxxer

Keek erg uit naar cyber midden op de avond. Groot fan van hem, maar wat draaide hij de boel dood na bass modulators.... Verder had ik het gevoel dag elke dj willekeurig in zijn set een raw track moest draaien, erg raar. Zelfs djs die je dat nooit ziet doen deden hier in mee. Ook even naar zaal drie geweest voor de vision, maar mijn huiskamer heeft nog beter geluid dan die zaal, erg zonde en moest ik weer terug naar zatox. Aantal dubbele tracks sloeg weer nergens op, beetje afstemming moet mogelijk zijn.

Dan nog wat pluspunten, anders wordt het weer zo dip dag.
+ verassend goede sets: BM en deetox (vooral paralyzed)
+ goede sfeer waar ik stond
+ gravity

Extra slecht:
-- BH, zo random set
-- cyber, wat is er met je
----------- zatox en die dave revan, waarom? Waarom zo lang?
--------------- glazen water wtf ziggodome
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Oh fuck. Nog niet helemaal bijgekomen geloof ik :lol:
Vond de liefde voor BH van een Hardtraxxer al behoorlijk verdacht.


Eerder liefde voor Blademasterz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed feest gehad. Paar hardtraxxers ontmoet tijdens Main Concern, gekke moves werden gezet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
waar ik daarnaast Yannickvk en Zamble heb mogen ontmoeten :cool:!)


Held. Wat is de wereld toch ook klein. :D


JEE :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Goed feest gehad. Paar hardtraxxers ontmoet tijdens Main Concern, gekke moves werden gezet :thumbsup:


Kwam jij naar me toe met de vraag of ik een Hardtraxxer was omdat ik zo lomp stond te beuken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
kingxxl schreef:
Goed feest gehad. Paar hardtraxxers ontmoet tijdens Main Concern, gekke moves werden gezet :thumbsup:


Kwam jij naar me toe met de vraag of ik een Hardtraxxer was omdat ik zo lomp stond te beuken? :lol:


Yep. Iemand die de gekke Spoontech deuntjes uit z'n kop kent moest wel hardtraxxer zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was mijn allereerste keer Freaqshow en hij is goed bevallen.
Ik was rond 23:00 uur binnen en moest toen nog wel even flink inkomen. Andy Svge zette wel een leuke set neer vond ik.
Natuurlijk maximaal genoten van Beat the Darkness, de reversed uit My Way remix is ook erg genieten.
De setjes van Cyber en Bass Modulators waren echt genieten. Goede afwisseling in tracks.

Zaal twee was weer lekker warm en redelijk druk. Heb wel eens drukker meegemaakt. Jason Payne had een hoog mix tempo maar helaas weer een matige platen keuze.
En dan de allerlaatste keer Main Concern, wat heb ik hier belachelijk hard staan genieten zeg!
Alle mensen om me heen inclusief mezelf zien flippen bij tracks als WTF en Seeker of Fire.
Een waardige afsluiting gehad met een hoop mooie nummers.

Deetox zette een vette set neer alleen herkende maar weinig nummers. Heb ook maar weinig van haar beluisterd de laatste tijd. Freqz en Warface was een leuke afsluiting. EVP, Renegades en The Unknown waren volop genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Zamble schreef:
kingxxl schreef:
Goed feest gehad. Paar hardtraxxers ontmoet tijdens Main Concern, gekke moves werden gezet :thumbsup:


Kwam jij naar me toe met de vraag of ik een Hardtraxxer was omdat ik zo lomp stond te beuken? :lol:


Yep. Iemand die de gekke Spoontech deuntjes uit z'n kop kent moest wel hardtraxxer zijn


Haha, nice. Weet dat ik twee of drie nieuwe Hardtraxxers heb gezien, maar ben de HT namen vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Last minute hier toch nog heen geweest voor €8,- per ticket.
Waren om 02:00 binnen, nog net genoten van Bass Modulators dat ze The Paradox erop gooiden, later Deetox ook nog, vond ik helemaal niet erg.

Alleen maar in de mainzaal geweest, en tijdens Zatox op de tribune gezeten en wat gegeten.

Cyber en Deetox waren de leukste setjes

Brennan Heart draaide wel ontiegelijk veel van die popnummers in een Hardstyle jasje maargoed de dagjesmensen vinden het leuk, dus het creëert wel sfeer. Vind de sfeer gedurende heel het feest sws niet top.

Vond de zaal wel vet gedaan met die kooien erin, en lasers in iedere hoek van de zaal.

Volgend jaar dus mooi tot het einde weer wachten met tickets kopen als ik weer ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien wellicht niet de beste avond, maar toch ontzettend goed vermaakt hier :)
Rebourne was een prima setje om in te komen, vond de afwisseling bij The Prophet opzich niet heel erg.
Andy SVGE was vet, behoorlijke parels voorbij horen komen. Kon nadat hij Gravity tijdens de mid al wegdraaide wel al voorspellen dat dit de nummer 1 zou worden.
Na de top 10 ff naar de derde zaal gegaan voor Blackburn en Aeros, geluid daar was echt dramatisch, maar sfeer was er niet minder om, wat ging het los! Heeft waarschijnlijk ook wel te maken met de energie en het plezier die de heren zelf uitstralen, iets wat in de meer eurofische hardstyle toch nog wel eens ontbreekt.
Daarna terug naar de main voor Bass Modulators en Cyber (Let there be light en Spirit of Hardstyle hoogtepuntjes :loving: )
Na Cyber naar de tweede zaal gegaan voor Jason Payne en Main Concern. Jason Payne draaide eindelijk weer eens redelijk als vanouds, wat een tempo zat er in die set. Main Concern daarna was baas, blij dat ik ze nog een keer heb mogen meepakken. Ben tijdens MC ook aan iemand gaan vragen of ie Hardtraxxer was maar kan me niet meer herinneren wie het was :$
Deetox had daarna voor mij de set van de avond: tempo, heerlijke trackkeuze en dikke nieuwe tracks. Volgende keer graag gewoon een uur in plaats van 45 minuten, snoep die maar fijn van iemand als Zatox af ;)
Frequencerz en Warface was gewoon degelijk, veel platen die te verwachten waren gehoord, afgewisseld met een aantal tracks die ik niet verwacht had.

Mooie manier om het eerste jaar in te luiden. Leuke groep, nieuwe mensen leren kennen, feestje bouwen met iedereen. Dat dit qua gezelligheid maar een voorbode voor de rest van 2017 mag zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Zamble schreef:
kingxxl schreef:
Goed feest gehad. Paar hardtraxxers ontmoet tijdens Main Concern, gekke moves werden gezet :thumbsup:


Kwam jij naar me toe met de vraag of ik een Hardtraxxer was omdat ik zo lomp stond te beuken? :lol:


Yep. Iemand die de gekke Spoontech deuntjes uit z'n kop kent moest wel hardtraxxer zijn


Ricardo heeft skills maadt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist van Main Concern.

1. Noisia - Voodoo
2. Deformer - Extreme Deformity (N-Vitral Remix)
3. Project One - The Zero Hour
4. Digital Abuse - WTF
5. Main Concern - Game Over
6. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Follow Me
7. Vazard - Zimmersion
8. Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
9. Main Concern - Red Storm
10. Main Concern - Ultimate Reality
11. Main Concern - The Rush (D-Verze Remix)
12. Main Concern - Thug Cookies
13. Mind Dimension - Haters
14. Main Concern - Last Resort
15. Main Concern - Time Has Come
16. Main Concern - Dark Universe
17. Vazard - Seeker of Fire
18. Main Concern - Psychological Warfare
19. Human Resource - Dominator (Sei2ure Remix)
20. Dither - Drumming Song
21. Sei2ure - Massive on the Bass
22. I:Gor - All About That Tight L.I.O.N Outta Kielce (Main Concern Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zimmersion was alleen (helaas) wel de 2012 edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jason Payne op FB:

Citaat:
Many people have asked me about my tracklist at Freaqshow, so here it is! Hope my liveset will be online soon as well, will keep you updated!

Jason Payne @ Freaqshow 2016-2017

1. E-Force - Freakz At Night 2014
2. Delete - Genocide
3. Warface & Delete - The Truth
4. Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)
5. Bass Chaserz - Oh Yeah Boom
6. The Prophet - Caramba!
7. Bass Chaserz - Big Dick
8. Regain - About Me
9. Caine - Lets Get Pillz
10. Insidiouz - Chainsaw
11. Warface & Titan - Chainsaw (Delete Remix)
12. 3 The Hard Way - Strength. Domination. Power.
13. Ncrypta - The Helix
14. Radical Redemption & D-Sturb - Kill Me
15. Apexx & Jason Payne - Life's A Bitch
16. Warface & Regain - Wakin Up
17. Radical Redemption & Digital Punk - Coitus
18. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
18. Adaro & E-Force Ft. MC Nolz - Open The Gates (Public Enemies Remix)
19. Degos & Re-Done vs. Jason Payne - Stomping
20. Warface - Mashup 6.0
21. Requiem - Amore
22 .Jason Payne - Love For The Streets 2016
23. Insidiouz - Warchief
24. Skrillex & Rick Ross - Purple Lambo (Rebelion Remix)
25. Caine - Abomination
26. Apexx - Black Death
27. Apexx - Obey
28. Jason Payne - Venom (Rooler Remix)
29. Malice & Rooler - Aggressive Acts
30. Jason Payne - Brainless
31. 3 The Hard Way - Decibel
32. Genox - Inhuman
33. Rebelion - A-Bomb
34. Jason Payne - Doomsday
35. Rebelion & Delete - Mayday
36. Jason Payne - DIE!
37. Unkind - Fuck You
38. Minus Militia - Overdose
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:04 
 
Hardtraxxer

Weer een heerlijke editie hoor. Stage was ff wennen, maar was toch erg vet gedaan.
Kwam binnen bij the Prophet en zat het tempo er meteen in, mede daarom vond ik Andy Svge erg tegenvallen.
Hoogtepuntje toch wel de dikke afsluiter van Freq en Warface :bomb:
Op naar XQ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah wat was die stage een bij elkaar geraapt zooitje in verhouding met voorgaande jaren zeg. :lol:

Citaat:
Aankleding was weer prima, geluid was prima, alleen laatste half uur een overkill aan bass??, temperatuur was prima, en de drukte was naar mijn mening ook goed te doen, nu sta ik altijd naast de trap die naar de tribune leidt (rechts als je voor de stage staat), waar meestal wel ruimte is, maar dit maal vanaf 02:00 had je echt een zee van ruimte.

Dit ook inderdaad.

Voornamelijk op de main gestaan: gewoon een zaal met wat vage constructies, een haai twee koppige naaktkat en een schildpad aan het plafond. Een stage als een poppenkast met twee grote handen handen en ogen erboven. Een stel vage kooien met daaronder verhogingen.

Straalde direct af op het publiek: lekker van de kaart met wat hardstyle ergens op de achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een topfeest dus.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten