Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:50 
 
Hardtraxxer

Ik krijg nog steeds meters kippenvel zodra ik Gravity hoor.. weet niet wat dat is :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Hongarije represent!! :lol: - ik vind het op de video vetter dan dat ik t in t echt vond! vreemd.

wat voor remix is dat aan het einde? zo rond 20:50.


Lijkt op een remix van Audiotricz - Inception, aan de kick te horen door Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:35 
 
Hardtraxxer

Was een mooi momentje tijdens Gravity :loving: Blijf het toch vreemd vinden dat er amper vuurwerk was om 12uur :/ Zal er iets misgegaan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
Was een mooi momentje tijdens Gravity :loving: Blijf het toch vreemd vinden dat er amper vuurwerk was om 12uur :/ Zal er iets misgegaan zijn?

Huh? Er was toch juist best wat vuurwerk? Meer dan vorig jaar leek het. Vooral in het midden aan dat ding met dat Q-dance logo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:45 
 
Hardtraxxer

Eigenlijk he... Ben ik benieuwd naar de getallen van hoe de top 10 tot stand is gekomen.. heb q-dance gevraagd of ze dit bekend kunnen maken - of staat dit al ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
ivo024 schreef:
Was een mooi momentje tijdens Gravity :loving: Blijf het toch vreemd vinden dat er amper vuurwerk was om 12uur :/ Zal er iets misgegaan zijn?

Huh? Er was toch juist best wat vuurwerk? Meer dan vorig jaar leek het. Vooral in het midden aan dat ding met dat Q-dance logo.


Was pas na hardstylepianist en niet direct om 00:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
ztiwef schreef:
Hongarije represent!! :lol: - ik vind het op de video vetter dan dat ik t in t echt vond! vreemd.

wat voor remix is dat aan het einde? zo rond 20:50.


Lijkt op een remix van Audiotricz - Inception, aan de kick te horen door Ran-D.

Lijkt me duidelijk van Ran-D idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch wel een lading kippenvel bij die countdown terwijl ik zelf nie eens ben gegaan :worship: :loving: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 03:15 
 
Hardtraxxer

Hoe kwam het dat de ticketprijzen op het einde zo laag waren?

Want ik ga wss voor het eerst naar HardBass met partyvervoer en meende dat de lage prijzen van Freaqshow kwamen doordat een busmaatschappij teveel ticket had gekocht?
Maar party-vervoer punt nl, koopt gewoon de kaartjes via HardBass via de officiele website, zolang deze nog in de verkoop zijn, als ik mijn busreis + entree ticket boek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Hoe kwam het dat de ticketprijzen op het einde zo laag waren?

Want ik ga wss voor het eerst naar HardBass met partyvervoer en meende dat de lage prijzen van Freaqshow kwamen doordat een busmaatschappij teveel ticket had gekocht?
Maar party-vervoer punt nl, koopt gewoon de kaartjes via HardBass via de officiele website, zolang deze nog in de verkoop zijn, als ik mijn busreis + entree ticket boek?


Gewoon veel te veel mensen hadden kaarten over (veranderde plannen, bewust teveel gekocht voor doorverkoop, etc), en toen werd men wanhopig dat ze hun tickets niet meer verkocht kregen, dus ging men zakken in prijs.

Een franse busmaatschappij had iets van 100 tickets op ticketswap staan ja, maar die alleen zorgde niet voor de lage prijzen. Deze maatschappij is overigens geen officieel partner, dus die koopt zelf eerst een x aantal kaarten, die ze dan zelf doorverkopen icm hun busreizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vroeger, toen hee hoo nog de gebruikelijke manier was om je buurman te begroeten die de mat aan het uitkloppen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

HSlovah schreef:
Hoe kwam het dat de ticketprijzen op het einde zo laag waren?

Want ik ga wss voor het eerst naar HardBass met partyvervoer en meende dat de lage prijzen van Freaqshow kwamen doordat een busmaatschappij teveel ticket had gekocht?
Maar party-vervoer punt nl, koopt gewoon de kaartjes via HardBass via de officiele website, zolang deze nog in de verkoop zijn, als ik mijn busreis + entree ticket boek?

Party vervoer had er alleen kaarten opgezet waarvan de kopers in de laatste week toch hebben afgezegd. Normaal krijg je kaarten bij pv op de donderdag ervoor en kan je ze zelf ook op TS zetten.
Ik vermoed dat mensen hun later betalen tickets niet hebben betaald. (aangezien je bij pv een later betalen optie hebt) maar die tickets dus al wel afgenomen waren van Q.

Wat freaqshow betreft. Het was al niet zo'n sterke line up en er twijfelden heel veel mensen al
Die mensen die twijfelen hebben toch maar een ticket gekocht voor het uitverkocht raakte met het idee, van we kijken wel op de laatste dag. Het is toch uitverkocht en we komen er toch wel vanaf.
Uiteindelijk bleek de groep twijfelaars zo dusdanig groot dat dit aanbod groter was dan de vraag.

Dan komt er ook nog eens bij dat dit feest heel gevoelig was voor zwarthandel. Iemand had meer als 109 kaarten aangeboden en ik heb er meer gezien met 2-30 tickets. In totaal werden op de laatste dag meer dan 700 kaarten aangeboden. Dit is toch al gauw 5-10% van het totaal aantal kaarten.

Al met al wilde niemand met niks achter blijven en gingen de prijzen stijl naar beneden.

Ik denk dat dit voor velen die zomaar een kaart kochten ook wel een leer moment is geweest. Ben ook heel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.

Mensen die bewust wachten tot ticket prijzen dalen op secundaire sites en anders gewoon simpelweg niet gaan, dit moet ook een teken zijn dat mensen de originele prijzen zat beginnen te worden.
Als deze groep groter en groter wordt en de grote feesten niet meer uitverkopen zal dat zeker een tik zijn voor organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:47 
 
Hardtraxxer

Nah... Antwoord van q-dance gekregen mbt inzage van de hoeveelheid votes op de top 10/100.

Een bijzonder kort antwoord op een best lange reactie, een motivatie was wellicht op zijn plaats geweest.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ze kunnen ook gewoon enorm sjoemelen met die top100, niemand die daar inzicht in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de nr1 zal echt nooit een dood en verderf over de top raw nummer worden, dat is toch niet echt geschikt als 12 uur moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk in elkaar gezette aftermovie weer, ziet er wel spectaculairder uit dan het het daadwerkelijk was ;) maar zeer leuk avond gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Norther66 schreef:
En de nr1 zal echt nooit een dood en verderf over de top raw nummer worden, dat is toch niet echt geschikt als 12 uur moment


Seven? :P


Dat was toen wel de nr 1 ja, maar om 00u was t toen Bass Modulators - Radiance die gedraaid werd. :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten