Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 21:46 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 21:51 
 
Hardtraxxer

Wat is de laatste track? Wil thuis ook graag meeblèruh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 22:33 
 
Hardtraxxer

HSlovah schreef:
Wat is de laatste track? Wil thuis ook graag meeblèruh


gratis-tracks-hs/luminite-macarena-deathmatch-t56389.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 22:59 
 
Hardtraxx Elite

Muzikaal gezien een lekker avondje uit, temperatuur was ook prima en het geluid stond ook lekker. Maar waar ik dus al voor vreesde, zo ziek veel mondkapjes, mis drummers, kort gezegd, wat een pauperaanhang heeft Gearbox, ook al ben ik zelf groot fan, zo ga ik me niet gedragen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:54 
 
Hardtraxxer



Om te janken was het... En tering niet normaal veel mondkapjes. Moet je de recap maar eens checken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit :huh:

Dit inderdaad xd. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
ErikZ schreef:
Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit :huh:

Dit inderdaad xd. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is :)


Nee dit is dan weer niet waar, er is overal een maximum van 4 mondkapjes per 1000 bezoekers op elk feest, dat is algeheel bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
ErikZ schreef:
Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit :huh:

Dit inderdaad xd. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is :)


Ja lekker vdk alles misdrummen omdat je geen enkel nummer kent want ze lijken allemaal op elkaar.

Lekker niveautje heur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
ErikZ schreef:
Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit :huh:

Dit inderdaad xd. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is :)


Ja lekker vdk alles misdrummen omdat je geen enkel nummer kent want ze lijken allemaal op elkaar.

Lekker niveautje heur.


Alsjeblieft man. Waar maak je je druk om? Wat een slechte conclusie. Man man man..

Als je deze muziek leuk vind en je vind het lekker om hierop de kicks 'proberen' mee te slaan. Laat ze lekker? Moet zeggen dat ik dit wel heerlijke deuntjes vind om lekker los op te gaan. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ze dat willen doen prima, maar ik vind het er behoorlijk kinderachtig uit zien.

Zo zullen zat mensen ons ook wel raar vinden omdat we hard losgaan op bepaalde artiesten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten