Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Je merkt dat altijd bij defqon al op die afterparty op de zaterdag, lopen dan ook alleen maar zombies rond. Na een feestje van 10/12 uur ben ik toch echt kapot, met of zonder drugs :lol: .


Maar defqon afterparty is wel vet, beetje rustig rondhupsen, beetje vreten en dan met de laatste krachten richting de tent lopen. Hing de afgelopen jaren wel een relaxed sfeertje door de hoge hoeveelheid zombies op dat moment xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Meh Marloose en Organized Chaos....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Meh Marloser en Unorganised Chaos....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
patrickjumpeen schreef:
Je merkt dat altijd bij defqon al op die afterparty op de zaterdag, lopen dan ook alleen maar zombies rond. Na een feestje van 10/12 uur ben ik toch echt kapot, met of zonder drugs :lol: .


Maar defqon afterparty is wel vet, beetje rustig rondhupsen, beetje vreten en dan met de laatste krachten richting de tent lopen. Hing de afgelopen jaren wel een relaxed sfeertje door de hoge hoeveelheid zombies op dat moment xd


Hahaa ik moet zeggen dat ik me ook wel prima heb vermaakt hoor xd Maar het contrast was wel groot met de zombies op de afterparty in vergelijking met de dag zelf zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Je merkt dat altijd bij defqon al op die afterparty op de zaterdag, lopen dan ook alleen maar zombies rond. Na een feestje van 10/12 uur ben ik toch echt kapot, met of zonder drugs :lol: .


Maar slapen kan je ook niet, dan kan je beter nog even naar mooie lichtjes staren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
patrickjumpeen schreef:
Je merkt dat altijd bij defqon al op die afterparty op de zaterdag, lopen dan ook alleen maar zombies rond. Na een feestje van 10/12 uur ben ik toch echt kapot, met of zonder drugs :lol: .


Maar slapen kan je ook niet, dan kan je beter nog even naar mooie lichtjes staren :lol:


Vrienden van mij waren afgelopen jaar met ADE ook naar een feestje, die zeiden al: als je achterom keek was het net The Walking Dead :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komen de foto's nog online? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Was leuk Ketaeend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 22:42 
 
Hardtraxx Newbie

Geen groot succes geweest.
Citaat:
Evenementencentrum The Dome aan de Luthersestraat heeft vandaag zijn faillissement aangevraagd. De uitgaansgelegenheid in het Korenkwartier heeft in april 2016 haar deuren geopend.

Opening
The Dome werd geopend in 2016. Toen vertelden de oprichters van het evenementencentrum dat zij een breed scala aan evenementen zouden organiseren, zoals feesten en concerten. Zij wilden naast nachtelijke evenementen ook andere optredens naar de stad te halen. Zo wilde de organisatie meer diversiteit geven aan het Korenkwartier. Dit mocht niet zo zijn voor deze ondernemers. De Arnhemse rechtbank heeft vandaag het faillissement uitgesproken.

Verdoemde plek
De plek aan de Luthersestraat lijkt verdoemd te zijn. Veel ondernemers hebben daar hun bedrijf ten onder zien gaan. Zo hebben The Level en Supreme voor de komst van The Dome er hun deuren moeten sluiten. Dit kwam toen door tegenvallende bezoekerscijfers en hoge huurkosten. Waarom het bedrijf zijn faillissement heeft moeten aanvragen, is nog onbekend.

Bron: Houvanarnhem.nl
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten