Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, heb gastenlijst via Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afwezig. Alleen voor Team Green ga ik geen kaartje halen.

Jammer want ze hadden hier veel meer uit kunnen halen. Minus Militia natuurlijk wel leuk, net zoals E-Force.
Rebelion ken ik niet goed genoeg.
Adaro en Digital Punk zijn niet meer zoals ze geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:50 
 
Hardtraxxer

Al die reacties op Facebook hoe dik deze line-up wel niet is, het doet pijn aan m'n ogen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Aanwezig, heb gastenlijst via Rebelion.


Zijn ze toch nog ergens goed voor. Moet je ook verplicht naar hun set luisteren nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Aanwezig, heb gastenlijst via Rebelion.

Doe je Gary en Ray een dikke kus van mij :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas te weinig goeie namen om hier zoveel geld voor te betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
urbandesigner schreef:
Aanwezig, heb gastenlijst via Rebelion.


Zijn ze toch nog ergens goed voor. Moet je ook verplicht naar hun set luisteren nu?


Hij moet verplicht Techno luisteren, al een tijdje volgens mij.

@Jellybean, de top comments gaan over Rebelion? (Niet positief)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno ownt alles.
Lekker strijden linksvooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:16 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
ThaBomba. schreef:
urbandesigner schreef:
Aanwezig, heb gastenlijst via Rebelion.


Zijn ze toch nog ergens goed voor. Moet je ook verplicht naar hun set luisteren nu?


Hij moet verplicht Techno luisteren, al een tijdje volgens mij.

@Jellybean, de top comments gaan over Rebelion? (Niet positief)


Uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees voornamelijk kritische commentaar onder de B2s fb post?
De kritiek op Rebelion krijgt 6x meer likes dan iemand die positief is over rebelion of de line up. Sowieso merk ik heel heel veel verdeeldheid..

Is niet echt positief voor de scène of eventueel sfeer in 2017 als dit de trend wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik lees voornamelijk kritische commentaar onder de B2s fb post?
De kritiek op Rebelion krijgt 6x meer likes dan iemand die positief is over rebelion of de line up. Sowieso merk ik heel heel veel verdeeldheid..

Is niet echt positief voor de scène of eventueel sfeer in 2017 als dit de trend wordt.

Dit inderdaad. Zal nooit meer zoals 2010 worden bijvoorbeeld....
Toen zat Crypsis in het eerste team trouwens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:26 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Is niet echt positief voor de scène of eventueel sfeer in 2017 als dit de trend wordt.

De scene is al te ver uit elkaar en dat gaat B2S wel merken in de kvk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik lees voornamelijk kritische commentaar onder de B2s fb post?
De kritiek op Rebelion krijgt 6x meer likes dan iemand die positief is over rebelion of de line up. Sowieso merk ik heel heel veel verdeeldheid..

Is niet echt positief voor de scène of eventueel sfeer in 2017 als dit de trend wordt.


Misschien niet positief voor de sfeer, maar ik zou het wel beter vinden als als mensen een keer wat kritischer worden op wat er tegenwoordig wordt uitgebracht voor zooi in de hardstyle scene. Misschien dat daardoor de muziek wel beter wordt en veel raw fanboys maakt dat toch niet uit. Die zijn vaak fan van een artiest en niet van de muziek lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de scene is inderdaad al best ver uit elkaar zoals hierboven al werd gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Line Up:

Team Blue:
- Da Tweekaz --> Geck-o
- Code Black --> Audiofreq
- Adrenalize
- Atmozfears LIVE

Team Green:
- Noisecontrollers
- Bass Modulators
- Wildstylez
- Brennan Heart LIVE --> Blademasterz LIVE

Team Yellow:
- Adaro --> Frequencerz/Ran-D
- Digital Punk --> Thera
- Phuture Noize ( :love: )
- B-Front LIVE

Team Red:
- Warface
- E-Force
- Rebelion --> Regain/Deetox
- Minus Militia LIVE --> Delete VIP


Vind het maar een slappe line-up op dit moment met weinig verrassingen. Ik zou bovenstaande veranderingen doorvoeren om het wat (imo) spannender te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:33 
 
Hardtraxxer

De tijd dat we ons druk maakte om de line up is bij onze vriendengroep al een aantal jaar verdwenen :yay: natuurlijk iedereen heeft favoriete dj's maar wij komen gewoon omte feesten. Alweer de 7e hardbass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
De tijd dat we ons druk maakte om de line up is bij onze vriendengroep al een aantal jaar verdwenen :yay: natuurlijk iedereen heeft favoriete dj's maar wij komen gewoon omte feesten. Alweer de 7e hardbass!


Hoefde ik mij maar geen zorgen te maken over de line-up. Helaas ben ik hardtraxxer :P :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:41 
 
Hardtraxxer

Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.


Kan het niet anders verwoorden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
ShatterDJ schreef:
Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.


Kan het niet anders verwoorden :worship:

Ja wij liggen wat dat betreft ook vaak op 1lijn.
Sluit me hierbij aan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen.


Ik ben het eens met je verhaal. Maar dan kom je weer uit bij geld he. Waarom zouden organisaties hypes laten voor wat het is en kiezen voor een line up met gevestigde artiesten uit de scene? Je hebt toch liever een vol huis met de hype Rebelion dan een halve zaal met bv een Adaro die al jaren geen niveau meer haalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 22:20 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
ShatterDJ schreef:
Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen.


Ik ben het eens met je verhaal. Maar dan kom je weer uit bij geld he. Waarom zouden organisaties hypes laten voor wat het is en kiezen voor een line up met gevestigde artiesten uit de scene? Je hebt toch liever een vol huis met de hype Rebelion dan een halve zaal met bv een Adaro die al jaren geen niveau meer haalt?

Tuurlijk snap ik dat, ik spreek alleen mijn hoop uit :innocent:

Ik ben jaloers op mensen die een smaak hebben van super euforisch tot super raw, maar ik moet het doen met mijn smaak voor classics (dat is alles voor mij :loving:), early en licht euforisch tot licht/redelijk raw xd

Ik weet dat er heel veel mensen (bijna) dezelfde smaak hebben en daarom zal ik mijn hoop blijven uitspreken ^^

Mijn liefde voor hardstyle is te groot om er afscheid van te nemen door de super euforische en super rauwe tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook eens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als euphoric liefhebber ga ik deze overslaan. Niet graag, want ben tot nu toe op alle edities geweest.
Maar de twee-deling wordt me nu wat te gortig en het verschil te groot tussen team 2 en 3 om hier zoveel geld voor neer te leggen.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten