Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
raggamuffin schreef:
Thanks allemaal!

En de kluisjes staan buiten de GelreDome? Kun je heen en terug? of is het begin van de avond alles erin en op het einde pas terug


In principe het laatste wat je zegt, officieel kun je tussendoor niet naar je kluisjes (die staan in tenten buiten het stadion) heb wel eens gelezen dat mensen sporadisch wel eens even heen en weer mochten van bepaalde securitys, maar dat is normaal niet de bedoeling vgm!


Het is inderdaad niet de bedoeling om telkens heen en weer te lopen. Stel je haalt wat bij de Merchandise en je wilt het netjes houden in je locker kan je wel even heen en weer. Alleen je moet dan wel opnieuw gefouilleerd worden. Dat heb ik vaker gedaan maar dan wel wat later op de avond, zijn ze minder moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf diabetes type 1 en ik mocht ook gewoon netjes naar m'n kluisje toe vorige keer. Dat was ergens rond 01:30u toen ik mijn suikerwaarde even wilde testen.

Ik had (gelukkig) wel door dat alle ogen van de beveiligers op mij gericht wagen op dat moment. Want ze gaan je idd opnieuw fouilleren wat wel logisch is natuurlijk. Maar ze zijn dat minder moeilijk inderdaad, maartoch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 05:48 
 
Hardtraxxer

Hoe kan het dat HardBass nog niet is uitverkocht? Of gebeurt dit altijd pas laat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het al laat uitverkocht en dat gaat dit jaar niet veel anders zijn denk ik met deze line-up :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Vorig jaar was het al laat uitverkocht en dat gaat dit jaar niet veel anders zijn denk ik met deze line-up :$


Ja, zodra er meer bekend is over het anthem, komt er paar daagjes daarna een melding van b2s dat het "bijna" is uitverkocht, wat natuurlijk niet zo is. En dan gaan mensen als nog snel een kaartje kopen.

En dan 3 à 4 dagen van te voren is het "opeens" uitverkocht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga pas sinds een jaar of 5 naar feesten dus weet niet hoe het 'vroeger was', maar verkochten feesten als Hard Bass altijd pas zo laat uit? Of is het dat de ticketverkoop niet goed loopt?

Anyhow: ik ben aanwezig en heb er zin in! De line-up vind ik juist prima voor deze avond. Enige wat ik minder vind is Brennan Heart Live. Tenzij het een blademasterz set wordt, maar die kans acht ik klein. Aan de andere kant is de liveset van het tweede team, team green dit jaar dus, de afgelopen twee jaar een relatief oudere act geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ik ga pas sinds een jaar of 5 naar feesten dus weet niet hoe het 'vroeger was', maar verkochten feesten als Hard Bass altijd pas zo laat uit? Of is het dat de ticketverkoop niet goed loopt?

Anyhow: ik ben aanwezig en heb er zin in! De line-up vind ik juist prima voor deze avond. Enige wat ik minder vind is Brennan Heart Live. Tenzij het een blademasterz set wordt, maar die kans acht ik klein. Aan de andere kant is de liveset van het tweede team, team green dit jaar dus, de afgelopen twee jaar een relatief oudere act geweest.


Er waren jaren dat Hard Bass op de dag zelf nog uitverkocht. Denk dat met het groeiende aanbod aan feesten het publiek toch ook iets kritischer wordt op welke feestjes ze bezoeken.

Ik heb hier in ieder geval wel veel zin in, mooie verdeling tussen euforisch en raw (als we ff in hokjes denken) waar het vorig jaar in het tweede team toch al wat harder was. Goede verandering ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik heb hier in ieder geval wel veel zin in, mooie verdeling tussen euforisch en raw (als we ff in hokjes denken) waar het vorig jaar in het tweede team toch al wat harder was. Goede verandering ^^


Ik vind dit persoonlijk een mindere verandering. Tuurlijk, je spreekt meer mensen aan, maar de line-up is niet echt 'een geheel'. Nu bestaat de line-up meer uit twee delen. Als je dan kijkt naar bijvoorbeeld de line-up van 2010 waar Crypsis nog in het eerste team draaide :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elke keer als ik naar de line-up kijk dan denk ik van oh dit kan eigenlijk gewoon heel leuk worden. Oude/nieuwe NC, BM en Wildstyles/P1 tracks, hopen op de nieuwe Blademasterz platen van Brennan Heart. Daarna Phuture Noize met zijn nieuwe album, Adaro die wellicht enkele platen van Myst erop gooit en DP met Live Like Legends. Team Red met E-force en zijn aankomende album, Warface met zijn laatste producties en eventueel wat Delete tracks en gewoon dom beuken bij Rebelion. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er trouwens wel een Anthem? Is dit bevestigd? Of is er een kans dat we tot een week voor hard bass lopen te stressen omdat er geen anthem is en dat ie uiteindelijk ook niet komt xd

Dat was trouwens super kut, doe mij maar weer het 2014 stijltje.. 1 DJ, 4 anthems ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Komt er trouwens wel een Anthem? Is dit bevestigd? Of is er een kans dat we tot een week voor hard bass lopen te stressen omdat er geen anthem is en dat ie uiteindelijk ook niet komt


NightFly013 schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Komt er trouwens wel een Anthem? Is dit bevestigd? Of is er een kans dat we tot een week voor hard bass lopen te stressen omdat er geen anthem is en dat ie uiteindelijk ook niet komt xd

Dat was trouwens super kut, doe mij maar weer het 2014 stijltje.. 1 DJ, 4 anthems ^^


Zie hierboven......en voor het geval je ook dat nog niet had gelezen. Dit is de B-Front setup/studio ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Jeroen23 schreef:
Komt er trouwens wel een Anthem? Is dit bevestigd? Of is er een kans dat we tot een week voor hard bass lopen te stressen omdat er geen anthem is en dat ie uiteindelijk ook niet komt


NightFly013 schreef:
Afbeelding


Oh jeetje dat is me even ontgaan. Maargoed een piano

Wibi Soerjadi Anthem maker confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Jeroen23 schreef:
Komt er trouwens wel een Anthem? Is dit bevestigd? Of is er een kans dat we tot een week voor hard bass lopen te stressen omdat er geen anthem is en dat ie uiteindelijk ook niet komt xd

Dat was trouwens super kut, doe mij maar weer het 2014 stijltje.. 1 DJ, 4 anthems ^^


Zie hierboven......en voor het geval je ook dat nog niet had gelezen. Dit is de B-Front setup/studio ^^


Het kwijlen is begonnen, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

B-Freqz Anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
B-Freqz Anthem?

Ja echt logisch als Freqz er niet eens staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Houdt War Force hun tracks exclusief voor de live act of kunnen we wel een paar platen verwachten? Zou prettig zijn. Zeker ter compensatie van Rebelion album tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Houdt War Force hun tracks exclusief voor de live act of kunnen we wel een paar platen verwachten? Zou prettig zijn. Zeker ter compensatie van Rebelion album tracks.

Warface draaide laatst een aantal War Force platen op een feest waar ik was, dus ik denk dat wel wel wat War Force platen kunnen verwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface gaat sowieso nieuwe tracks draaien :thumbup:

https://www.youtube.com/watch?v=tBls3Xe96HI (6:30)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Houdt War Force hun tracks exclusief voor de live act of kunnen we wel een paar platen verwachten? Zou prettig zijn. Zeker ter compensatie van Rebelion album tracks.



Volgens mij komen in de sets van Warface regelmatig War Force platen voorbij ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen ze dat B-Front anthem niet even online gooien, kan wel even wat hype gebruiken, want momenteel is die nog 0 aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 01:43 
 
Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Warface gaat sowieso nieuwe tracks draaien :thumbup:


Dat is natuurlijk logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kan wel even wat hype gebruiken, want momenteel is die nog 0 aanwezig.


Zelfde hier. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kunnen ze dat B-Front anthem niet even online gooien, kan wel even wat hype gebruiken, want momenteel is die nog 0 aanwezig.

Ik ben wel hyped. Eerste feest van 2017. Alweer bijna 3 weken geen feest gehad en dan krijg ik toch vaak wel last van ontwenningsverschijnselen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Warface gaat sowieso nieuwe tracks draaien :thumbup:

https://www.youtube.com/watch?v=tBls3Xe96HI (6:30)


Die 2e kick. Rebelion much.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten