Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 23:20 
 
Hardtraxx Addict

Kaartjes zijn al binnen, kan niet wachten om te gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag voor het eerst mijn "ik heb er zin in" momentje gehad. Kaartje ook al een tijdje binnen. Wordt hoe dan ook vast wel gezellig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HYPE HYPE HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:08 
 
Hardtraxxer

Heb er godverdomme veel zin in ook al heb ik gister mijn link voet ernstig gekneusd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stage van vorig jaar was wel 100x beter als dat van 2014 en 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hier best wel veel zin in zeg! Denk dat alleen MM een flinke afknapper kan gaan worden. In de overige teams staan genoeg leuke namen die die set interessant kunnen houden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:20 
 
Hardtraxxer

PvO Hardstyle schreef:
Heb hier best wel veel zin in zeg! Denk dat alleen MM een flinke afknapper kan gaan worden. In de overige teams staan genoeg leuke namen die die set interessant kunnen houden! :thumbsup:

Verwacht eigenlijk best veel van MM, vooral Radical redemption weet hoe hij een goeie feest moet bouwen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia zal wel weer een mooie show bouwen, alleen muzikaal is het waarschijnlijk 3x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vooral bang voor het publiek wat MM met zich meebrengt.. Hoop dat de ekte rawboys en -girls het op kunnen brengen om ook tijdens het euforische deel van de avond een feestje te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zelf niet naar Hard Bass, maar van de mensen in mijn omgeving die naar hard bass gaan weet ik dat het mensen zijn die normaal eigenlijk nooit naar dat soort feestjes gaan en ik weet ook dat het de type mensen zijn die alleen minus militia, radical redemption, warface etc kennen. Denk dat het dagjesvolk/rawfanboy gehalte aardig hoog zal zijn.., maar kan t ook fout hebben natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik ben vooral bang voor het publiek wat MM met zich meebrengt.


Voor die discussie verwijs ik je graag door naar het Qapital topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik ga zelf niet naar Hard Bass, maar van de mensen in mijn omgeving die naar hard bass gaan weet ik dat het mensen zijn die normaal eigenlijk nooit naar dat soort feestjes gaan en ik weet ook dat het de type mensen zijn die alleen minus militia, radical redemption, warface etc kennen. Denk dat het dagjesvolk/rawfanboy gehalte aardig hoog zal zijn.., maar kan t ook fout hebben natuurlijk.


Het is ook echt de omgekeerde wereld tegenwoordig xd . Open een random topic van een groot feest op HT van 3-5 jaar terug en er werd geklaagd over de dagjesmensen die alleen HHZ, BH en WS kennen en bij de raw van crypsis, adaro etc. alleen maar stil staan. Ohja en op nagenoeg elk feest was de raw ondervertegenwoordigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
TSFH schreef:
Ik ga zelf niet naar Hard Bass, maar van de mensen in mijn omgeving die naar hard bass gaan weet ik dat het mensen zijn die normaal eigenlijk nooit naar dat soort feestjes gaan en ik weet ook dat het de type mensen zijn die alleen minus militia, radical redemption, warface etc kennen. Denk dat het dagjesvolk/rawfanboy gehalte aardig hoog zal zijn.., maar kan t ook fout hebben natuurlijk.


Het is ook echt de omgekeerde wereld tegenwoordig xd . Open een random topic van een groot feest op HT van 3-5 jaar terug en er werd geklaagd over de dagjesmensen die alleen HHZ, BH en WS kennen en bij de raw van crypsis, adaro etc. alleen maar stil staan. Ohja en op nagenoeg elk feest was de raw ondervertegenwoordigd.


Haha letterlijk. Raw is ook de mainstream tegenwoordig he. Alhoewel op dit feest is het muzikaal wel gewoon in balans, alleen denk dat het overgrote gedeelte alleen komt voor de laatste twee teams, dus denk niet dat de sfeer heel erg goed is de eerste paar uur ofzo. Heel erg jammer dat er tegenwoordig zo'n groot verschil zit in de hardstyle en dat er weinig mensen zijn die van beide kanten kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

MM wordt waarschijnlijk een domper, omdat ze sowieso maar een kwartier hardstyle draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
MM wordt waarschijnlijk een domper, omdat ze sowieso maar een kwartier RAWSTYLE draaien.


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Alhoewel op dit feest is het muzikaal wel gewoon in balans, alleen denk dat het overgrote gedeelte alleen komt voor de laatste twee teams, dus denk niet dat de sfeer heel erg goed is de eerste paar uur ofzo.


Daar ben ik idd ook bang voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

LeDuif schreef:
Pipa schreef:
MM wordt waarschijnlijk een domper, omdat ze sowieso maar een kwartier RAWSTYLE draaien.


:list:

Sarcasme hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
LeDuif schreef:
Pipa schreef:
MM wordt waarschijnlijk een domper, omdat ze sowieso maar een kwartier RAWSTYLE draaien.


:list:

Sarcasme hoop ik.


Uiteraard! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik ga zelf niet naar Hard Bass, maar van de mensen in mijn omgeving die naar hard bass gaan weet ik dat het mensen zijn die normaal eigenlijk nooit naar dat soort feestjes gaan en ik weet ook dat het de type mensen zijn die alleen minus militia, radical redemption, warface etc kennen. Denk dat het dagjesvolk/rawfanboy gehalte aardig hoog zal zijn.., maar kan t ook fout hebben natuurlijk.

Nou en, je gaat toch met een leuke groep hoop ik?

Fantazoo schreef:
Ik ben vooral bang voor het publiek wat MM met zich meebrengt.. Hoop dat de ekte rawboys en -girls het op kunnen brengen om ook tijdens het euforische deel van de avond een feestje te bouwen.

Nou en, je gaat toch met een leuke groep hoop ik?

Snap dat niet echt, laat iemand lekker MiM fan zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:

Fantazoo schreef:
Ik ben vooral bang voor het publiek wat MM met zich meebrengt.. Hoop dat de ekte rawboys en -girls het op kunnen brengen om ook tijdens het euforische deel van de avond een feestje te bouwen.

Nou en, je gaat toch met een leuke groep hoop ik?

Snap dat niet echt, laat iemand lekker MiM fan zijn. :P


Ik ga me ook absoluut wel amuseren hoor, maar als iedereen nou gewoon de hele avond losgaat is de sfeer en algemene indruk daardoor ook gewoon nog net ietsje beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat gebeurt toch wel. Was op Q-Base ook even bij Rebelion, niet echt dat ik dat muziek kan noemen, maar die hele hangar ging van voor tot achter helemaal uit z'n plaat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
TSFH schreef:
Ik ga zelf niet naar Hard Bass, maar van de mensen in mijn omgeving die naar hard bass gaan weet ik dat het mensen zijn die normaal eigenlijk nooit naar dat soort feestjes gaan en ik weet ook dat het de type mensen zijn die alleen minus militia, radical redemption, warface etc kennen. Denk dat het dagjesvolk/rawfanboy gehalte aardig hoog zal zijn.., maar kan t ook fout hebben natuurlijk.


Het is ook echt de omgekeerde wereld tegenwoordig xd . Open een random topic van een groot feest op HT van 3-5 jaar terug en er werd geklaagd over de dagjesmensen die alleen HHZ, BH en WS kennen en bij de raw van crypsis, adaro etc. alleen maar stil staan. Ohja en op nagenoeg elk feest was de raw ondervertegenwoordigd.


Je slaat de spijker op zn kop :x

Raven schreef:
Maar dat gebeurt toch wel. Was op Q-Base ook even bij Rebelion, niet echt dat ik dat muziek kan noemen, maar die hele hangar ging van voor tot achter helemaal uit z'n plaat.


Vet toch? Topsfeer kan zoveel doen i.t.t. goede muziek en niemand die losgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:40 
 
Hardtraxxer

Haha marks, die zooi van rebellion zullen die mensen vast wel goeie muziek vinden anders gaan ze niet los. Ik zelf ook, LIVE (met hard zuiver geluid) klinkt het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens MM zit toch iedereen op de tribune nadat ze hun armen uit de kom hebben gekickrollt tijdens Rebelion!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind eigenlijk beide fronten (Euforisch en raw) gewoon dikke prima. Het heeft allebei z'n charmes en dat is precies de reden dat ik een Hardbass gewoon erg leuk vind om naartoe te gaan. Jammer dat voor velen het leuk vinden van raw gelijk het haten van euforisch betekent.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten