Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Als je de gelredome pas al hebt vergeet niet ff die vol te gooien met je zuur verdiende euro's zodat je straks weer zo'n geel doorzichtig watertje kan halen. Scheelt ellendig lange wachtrij bij de automaten met mensen die er voor het eerst zijn. En er nog niks van snappen. Kan jij lekker direct je drankje halen en toekijken :thumbup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
RTM93 schreef:
Als je de gelredome pas al hebt vergeet niet ff die vol te gooien met je zuur verdiende euro's zodat je straks weer zo'n geel doorzichtig watertje kan halen. Scheelt ellendig lange wachtrij bij de automaten met mensen die er voor het eerst zijn. En er nog niks van snappen. Kan jij lekker direct je drankje halen en toekijken :thumbup: :beer:


Heeft iedereen echt zo veel last gehad van die wachtrijen op Qlimax ja? Al meerdere keren voor bij zien komen hier, maar zelf helemaal geen last van gehad. Hoogstens 5 minuutjes moeten wachten tot ik aan de beurt was :oh:


Bij de bar niet maar wel bij de automaten om je pasje op te waarderen, zeker 20 minuten staan wachten omdat doorgesnoven Antonio er niks van snapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Bastiaandp schreef:
RTM93 schreef:
Als je de gelredome pas al hebt vergeet niet ff die vol te gooien met je zuur verdiende euro's zodat je straks weer zo'n geel doorzichtig watertje kan halen. Scheelt ellendig lange wachtrij bij de automaten met mensen die er voor het eerst zijn. En er nog niks van snappen. Kan jij lekker direct je drankje halen en toekijken :thumbup: :beer:


Heeft iedereen echt zo veel last gehad van die wachtrijen op Qlimax ja? Al meerdere keren voor bij zien komen hier, maar zelf helemaal geen last van gehad. Hoogstens 5 minuutjes moeten wachten tot ik aan de beurt was :oh:


Bij de bar niet maar wel bij de automaten om je pasje op te waarderen, zeker 20 minuten staan wachten omdat doorgesnoven Antonio er niks van snapte

Vage François snapte er ook geen koekoek van. Ik heb in totaal 45 minuten gewacht in de vip area om mij pas te krijgen. Dacht tussen door na 10 minuten nog van, ff ergens anders kijken. Maar elders waren de rijen net zo lang. En toen weer in de vip 30min gewacht.. Als ik nou een drankje in me hand had, ala, maar alles ging vlug behalve de pas uitgifte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurde echt nog geen 10 minuten bij mij voordat ik die pas had, met het ouderwets munten halen stond ik vaak langer in de rij in dat stadion
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vrienden hadden genoeg vertrouwen om met mij mee de zaal in te lopen om daar die pas te halen, nog geen 5 minuten in de rij gestaan, terwijl mijn broer de openingshow heeft gemist omdat ze bij de ring in de rij stonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de eerste keer maar 5 minuten hoeven wachten, 2e keer gewoon een rondje door de ring gelopen en er was gewoon een oplaadapparaat vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de eerste keer had ik ook gelijk pasje + geld, maar ging om half 11 nog even tientje erbij knallen en toen duurde het een eeuwigheid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin stiekem toch een beetje nieuwsgierig te raken naar Atmozfears live. Ik verwacht wel een beetje dat hij er echt een act van gaat maken aangezien hij over het algemeen vrij veel eigen plaatjes draait.

En de miniscule kans dat ie Bella Nova ooit weer eens ter gehoren gaat brengen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 14:18 
 
Hardtraxxer

Kriebels beginnen toch wel een beetje te komen nu!
Duurt alleen nog eventjes voordat het zo ver is xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Kriebels beginnen toch wel een beetje te komen nu!
Duurt alleen nog eventjes voordat het zo ver is xd xd


Hier ook wel, alleen meestal krijg ik pas echt de kriebels als ik de eerste opbouw foto's voorbij zie komen. Zal dus aankomende maandag/dinsdag wel zijn. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik nou alleen nog niet heb begrepen en een gemiste kans vind, is dat ze dan kiezen voor een terugkeee van een populaire closing act, MM. Maar waarom er niet voor kiezen om bijvoorbeeld in yellow een b-freqz live set te plaatsen. Ik vond persoonlijk dat de set van b-freqz eerste keer live echt veel vetter was dan Mm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front live is tegenwoordig bijzonderderderder dan B-Freqz, ben allang blij dat ze hiervoor gekozen hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
B-Front live is tegenwoordig bijzonderderderderderderder dan B-Freqz, ben allang blij dat ze hiervoor gekozen hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 18:13 
 
Hardtraxx Addict

Hoe zit dat met de kaarten op ticketswap, want b2s geeft nu aan dat het bijna 'uitverkocht' is. Gaan de prijzen voor HB nog dalen of worden ze alleen maar hoger, omdat het dan uitverkocht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Hoe zit dat met de kaarten op ticketswap, want b2s geeft nu aan dat het bijna 'uitverkocht' is. Gaan de prijzen voor HB nog dalen of worden ze alleen maar hoger, omdat het dan uitverkocht is?

Dan gaan ze uiteraard stijgen. ;) Vraag en aanbod. alleen op de avond zelf zullen ze weer dalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Uitverkocht' ja, wordt het feest gehouden in The Dome ipv het Gelredome ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
'Uitverkocht' ja, wordt het feest gehouden in The Dome ipv het Gelredome ofzo

Dit is de pre-party inderdaad, het echte werk is natuurlijk in The Dome feesten/hard-after-bass-unofficial-afterparty-05-02-2017-the-dome-arnhem-t58056.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Hoe zit dat met de kaarten op ticketswap, want b2s geeft nu aan dat het bijna 'uitverkocht' is. Gaan de prijzen voor HB nog dalen of worden ze alleen maar hoger, omdat het dan uitverkocht is?

Marktwerking altijd lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Seb schreef:
Begin stiekem toch een beetje nieuwsgierig te raken naar Atmozfears live. Ik verwacht wel een beetje dat hij er echt een act van gaat maken aangezien hij over het algemeen vrij veel eigen plaatjes draait.

En de miniscule kans dat ie Bella Nova ooit weer eens ter gehoren gaat brengen. :loving:


Denk dat je van hem ook wel een (of meerdere) stevige (intro) edits/Hard Bass tools kan verwachten :drool: hoop ik iig op naast zn euforische platen natuurlijk. Kan bijna niet teleurstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben eerder benieuwd naar de platenkeuze van B-Front, aangezien hij enkele platen niet op Qlimax draaide en omdat zijn set daar eigenlijk ook gewoon een liveset van 45min was (enkel B-Front platen).

Hopen op iets in de trend van: intro met het anthem, World outside, The paradox, Beat the darkness, Mysterias, Beyond reality, Take it all, State of Perfection, EVP, Pandemonium.

Alleen hiervoor zal ik al naar HB gaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Undiscovered kan ook niet ontbreken op Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Undiscovered kan ook niet ontbreken op Hard Bass


Uiteraard. Vergeten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ik ben eerder benieuwd naar de platenkeuze van B-Front, aangezien hij enkele platen niet op Qlimax draaide en omdat zijn set daar eigenlijk ook gewoon een liveset van 45min was (enkel B-Front platen).

Hopen op iets in de trend van: intro met het anthem, World outside, The paradox, Beat the darkness, Mysterias, Beyond reality, Take it all, State of Perfection, EVP, Pandemonium.

Alleen hiervoor zal ik al naar HB gaan :worship:


The Paradox vervangen door Dream World
Take it All vervangen door Dark Moon

en ik ben blij :$

(paradox top track hoor, maar hij begint gewoon al te vervelen :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen The Paradox voor de tweede keer gedraaid werd op X-Qlusive, had ik ook wel even van ja nu is het wel mooi geweest.
Lijkt me trouwens ook leuk als B-Front wat oudere nummers aan bod laat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Toen The Paradox voor de tweede keer gedraaid werd op X-Qlusive, had ik ook wel even van ja nu is het wel mooi geweest.
Lijkt me trouwens ook leuk als B-Front wat oudere nummers aan bod laat komen.


Lol wat, twee keer dezelfde plaat op XQ? Of was dit in verschillende zalen?
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten