Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.


Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Daveytl schreef:
Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.


Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd


Ik zag toen op Utrecht cs een zooi ervan terug komen :lol: Echt prachtig was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Daveytl schreef:
Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.


Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd


Altijd na het einde van een feest kan je je goed vermaken. De één zit er nog helemaal in en de ander is flink naar de klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P


Moet je ns naar een Amsterdams technofeestje gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of merk je pas hoe veel mensen wel niet gebruiken als je zelf gebruikt hebt? Dat idee had ik bij Noisia Invites :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P


Moet je ns naar een Amsterdams technofeestje gaan :P


Haha ik beloof al heel lang een groep vrienden om een keer mee te gaan... Dus ga het wss vanzelf een keer mee maken xd

@Klapstoel ja dat hoor je wel vaker :P als je het zelf een keer gedaan hebt zie je het ineenkeer overal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P


Moet je ns naar een Amsterdams technofeestje gaan :P


Haha ik beloof al heel lang een groep vrienden om een keer mee te gaan... Dus ga het wss vanzelf een keer mee maken xd

@Klapstoel ja dat hoor je wel vaker :P als je het zelf een keer gedaan hebt zie je het ineenkeer overal :lol:

Ben een paar keer bij Rotterdamse Rave geweest in de Factory010. Was echt goud, laatste 2 uur dikke schanz, en het 2e zaaltje was vinyl only met oude techno klappers. Zeker een aanrader ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja moet ook zeggen dat het me best wel vet lijkt, zie de aantrekkingskracht van die muziek ook absoluut wel. Een bepaalde groep vrienden van me zijn ook redelijk fanatieke techno-gangers, maar is er tot nu toe nog niet van gekomen om een keer mee te gaan.

Ik ga er eens wat meer werk van maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bied me ook aan. Vooral de hardere/duistere kant van Techno en natuurlijk Schranz vind ik echt vet.
En over het vdk-gehalte op feesten, ik merk het eigenlijk alleen als ik er echt op ga letten. Vond het op Hard Bass ook echt meevallen in vergelijking met de voorgaande twee edities. Lag er misschien ook aan waar we stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niets verslaat Q-Base om 06uur inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het anabolengehalte viel me ook alleszins mee dit jaar, mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Het anabolengehalte viel me ook alleszins mee dit jaar, mooi.

Mij ook, precies drie gezien achterin en die hielden gelukkig elkaar meer bezig dan anderen.

Wat het drugs verhaal betreft, ik weet nog wel dat bij de laatste xxlerator raw in de matrix ik en m'n vriendin apart werden genomen uit de rij werden gehaald en naar een achterkamer zijn gebracht. schoenen uit en echt heel nauwkeurig werd ik onderzocht, beiden hadden we niks bij ons dus vroegen we ze waarom wij eruit werden gehaald. En de reden was allerminst normaal te noemen. Ze vonden dat we in de omgeving van de matrix ons verdacht gedroegen want dat registreerde camera's en beveiligers die voor de deur stonden.
We kende de weg daar verder niet en bespraken wat zaken onder elkaar maar verdacht gedragen? Ben verder nooit ergens apart genomen en heb al helemaal nooit mijn schoenen uit hoeven te doen :lol: en het lijkt er altijd op dat de grote dealers altijd binnen komen en nooit problemen hebben :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ben verder nooit ergens apart genomen

Weet je dat wel zeker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ik onthoud mij van verder commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ooit in '10 eens bijna meegenomen op Free Festival omdat ik kauwgum uit mn broek stond te pulken. :lol:


HIERKOMEN EN INLEVEREN xd Never forget
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
desnoods op de grond gooien.

Dit moet je dus nooit doen. Twee jaar geleden op Dream Village zag ik dat twee gasten van de wc werden geplukt. De ene ging netjes mee, leverde zn spul in en kon rustig verder gaan. De ander gooide zn spul op de grond, werd in de houdgreep genomen en overgedragen aan de politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

En even later weer vrijgelaten door gebrek aan bewijs. Het enige verschil ís dat je het feest niet meer mee maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Niets verslaat Q-Base om 06uur inderdaad.


haha inderdaad. Dat is echt een gekkenhuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ligt het aan mij of merk je pas hoe veel mensen wel niet gebruiken als je zelf gebruikt hebt? Dat idee had ik bij Noisia Invites :P


Ik gebruik zelf niet, maar mijn ex wel. Sindsdien, als ik erop let, valt het me pas echt op. Daarvoor 2/3 jaar naar feesten geweest en is het me totaal ontgaan.
Heb dus geen idee om hoe iemand zich voelt, maar je ziet wel degelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:50 
 
Hardtraxxer

Na de Defqon afterparty op zaterdag ook aardig wat lijken, zal aardig in de buurt komen van Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Na de Defqon afterparty op zaterdag ook aardig wat lijken, zal aardig in de buurt komen van Q-Base.

De walk of shame op maandagochtend is ook fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zondagavond/maandagnacht op de defqon camping, lijkt net de zombie apocalypse :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:38 
 
Hardtraxxer

Wij noemen het 'The Walking Dead' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:41 
 
Artiest

Norther66 schreef:
De zondagavond/maandagnacht op de defqon camping, lijkt net de zombie apocalypse :lol:


Toen ik op decibel op de afterparty moest draaien zondag nacht leek het ook net
Deanster schreef:
'The Walking Dead'


:lol:
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten