Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanaf ongeveer half 3 aanwazig, echt heel veel zin in. Zou graag hyperdrive willen meepakken maar door die previews er toch een beetje van afgestapt, hoop wel dat een andere artiest the punishment draait :$

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er al iets bekend wat betreft de laatste area? Is deze ook overdekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Is er al iets bekend wat betreft de laatste area? Is deze ook overdekt?


Vandaag was de opbouw begonnen van de laatste tent als ik het goed heb.

EDIT: Weet toch niet of dit een tent is of open lucht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hardcore is open stage. kleintje , vergelijkbaar met classic van vorige jaar. Gaat ook de minste aandacht naar uit.

De meeste aandacht is gevestigd op de raw. en ze verwachten daar de grootste drukte. Toch is de main wederom de grootste tent. en de raw zou 50% groter zijn dan vorige jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het morgen goed weer is (lees: droog), zal ik wel ff een kijkje nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 07:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hardcore is open stage. kleintje , vergelijkbaar met classic van vorige jaar. Gaat ook de minste aandacht naar uit.


Hmm daar ga je dan ook niet voor je lol staan! Maar zullen vast wel poncho's enzo uitdelen. Misschien wordt het wel net zo legendarisch als Q-Base 2013! Stampen bij TiH in de stromende regen! We zullen zien, heb er erg veel zin in! Vooral de Classic set van meneer Oskam :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 08:22 
 

Dat is dan geen pretje hoor bij de hardcore.. Ook niet met poncho! Ik snap ook wel dat je zo last minute op een Koningsdag niet snel een tent vindt maar dit gaan de mensen die voor de hardcore komen niet leuk vinden denk ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ben nog niet echt fan van dat nieuwe ticketsysteem van Paylogic. We moesten dus bij het kopen van de tickets direct de persoonsgegevens invullen per ticket. Dit zou worden gecontroleerd tijdens het evenement.

Nu heb ik dus 4 tickets gehaald. 1 vriend gaat niet meer mee, en dus gaat een andere vriend mee op zijn ticket. Ik heb ook 1 ticket verkocht en dat is het ticket geweest met de naam van een persoon die wèl meegaat naar Hardfest. Alle namen kloppen dus niet op het ticket. Heb even gekeken naar wat nu de bedoeling is, staat dit op de website van Hardfest:

Het is niet langer mogelijk om een NAME CHANGE aan te vragen voor HARDFEST – Kingsday Chaos 2016. De verzoeken die reeds binnen zijn gekomen zullen spoedig verwerkt worden. De nieuwe e-tickets zullen altijd verstuurd worden naar de hoofdboeker.We hebben besloten om dit jaar nog flexibel te zijn met verkeerde namen op de tickets. Je kunt dus het terrein betreden met een geldig ticket wat niet op jouw naam staat.
Neem wel altijd je ID mee. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan je vraag via ons contactformulier op de website of stuur een berichtje via onze Facebookpagina.


Komt er dus op neer dat we volgend jaar ons strikt hieraan moeten houden. Bijna onmogelijk werk voor mij aangezien ik vrijwel altijd alle tickets voor iedereen uit onze groep haal. Er zullen altijd wel lui zijn die uiteindelijk niet mee gaan of dat iemand anders mee gaat i.p.v. een ander persoon. :/ :/


algemeen/stel-je-vraag-t821-12000.html#p1593676

Hieronder stukje over het personaliseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Dat is dan geen pretje hoor bij de hardcore.. Ook niet met poncho! Ik snap ook wel dat je zo last minute op een Koningsdag niet snel een tent vindt maar dit gaan de mensen die voor de hardcore komen niet leuk vinden denk ik :x


Misschien wel iets met geen 'extra' vergunning verleend voor die extra tent, is bij Kralingse Bos festival morgen ook. Uiteindelijk maar een vergunning voor 2 tenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 14:21 
 

chas1n schreef:
Kiloknaller schreef:
Dat is dan geen pretje hoor bij de hardcore.. Ook niet met poncho! Ik snap ook wel dat je zo last minute op een Koningsdag niet snel een tent vindt maar dit gaan de mensen die voor de hardcore komen niet leuk vinden denk ik :x


Misschien wel iets met geen 'extra' vergunning verleend voor die extra tent, is bij Kralingse Bos festival morgen ook. Uiteindelijk maar een vergunning voor 2 tenten.


Dat snap ik! Ik meld alleen dat het waarschijnlijk geen pretje gaat worden als je voor de hardcore komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Die raw tent lijkt het zelfde als vorige jaar.. Ik voorspel proppen helaas. Als het me dag maar niet verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Die raw tent lijkt het zelfde als vorige jaar.. Ik voorspel proppen helaas. Als het me dag maar niet verpest.


achterin ging altijd nog wel prima, nu wordt het echt gewoon kut bij die ingangen vrees ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broodje beenham! :$ :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 20:16 
 

Uit de final info: Stromend water is helaas niet beschikbaar op het terrein, wel kun je je handen schoonmaken door middel van desinfecterende zeep.

Is dat daar echt niet beschikbaar of is het gewoon een kutsmoes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt met bakken uit de lucht vallen maar verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 20:39 
 

Delt-A schreef:
Komt met bakken uit de lucht vallen maar verder :P


Touché xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Uit de final info: Stromend water is helaas niet beschikbaar op het terrein, wel kun je je handen schoonmaken door middel van desinfecterende zeep.

Is dat daar echt niet beschikbaar of is het gewoon een kutsmoes?

Kut smoes. Want toen jaren geleden op fantasy island ook geen stromend water was hadden we die zeep dingen ook al. En toen opeens kwam er een Fantasy en Freshtival waarbij er tropische temperaturen kwamen kijken en toen opeens kon er wel stromend water geregeld worden 'vanwege de hitte'.

Dit is typische AF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk af en toe een keer een buitje, verder lijkt het idd mee te vallen in Enschede.

13:05u weg, 13:30 op het terrein, dus laat maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Raw tent is kleiner dan vorige jaa :huh: als dat maar goed gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Raw tent is kleiner dan vorige jaa :huh: als dat maar goed gaat..

Dat meen je... Wat een aanfluiting. Ze communiceerden dat het groter was. Het beste van maken dan, wordt vast wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
RTM93 schreef:
Raw tent is kleiner dan vorige jaa :huh: als dat maar goed gaat..

Dat meen je... Wat een aanfluiting. Ze communiceerden dat het groter was. Het beste van maken dan, wordt vast wel leuk.

Moet je natuurlijk wel bij bedenken dat er minder kaarten zijn verkocht en dat ze zich aanpassen aan aantal mensen dat ze denken dat zal komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 14:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Er werd gecommuniceerd dat de Raw area werd vergroot, niet de tent.
De tent heeft een openkop (net als fantasy island unity) daardoor kunnen er veel meer mensen staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Raw is veel te klein.. Drukt wel een beetje de pret. Hopelijk tijdens delete dat het weer rustiger wordt maar ik hou me hart vast voor Radical afsluiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die mc op de main... Wat een aanfluiting zeg!! Zelfs tijdens de hardcore aan het eind probeerde hij er nog een hee hoo in de gooien.. :thumbdown:

Verder prima dag gehad. Setje van de dag toch wel weer B-Front. Verder waren de setjes van Noisecontrollers, Wildstylez, Bass Modulators (Defqon anthem :thumbsup: ) erg fijn. Ook het setje van Psyko Punkz vond ik trouwens prima te doen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten