Ben nog niet echt fan van dat nieuwe ticketsysteem van Paylogic. We moesten dus bij het kopen van de tickets direct de persoonsgegevens invullen per ticket. Dit zou worden gecontroleerd tijdens het evenement.
Nu heb ik dus 4 tickets gehaald. 1 vriend gaat niet meer mee, en dus gaat een andere vriend mee op zijn ticket. Ik heb ook 1 ticket verkocht en dat is het ticket geweest met de naam van een persoon die wèl meegaat naar Hardfest. Alle namen kloppen dus niet op het ticket. Heb even gekeken naar wat nu de bedoeling is, staat dit op de website van Hardfest:
Het is niet langer mogelijk om een NAME CHANGE aan te vragen voor HARDFEST – Kingsday Chaos 2016. De verzoeken die reeds binnen zijn gekomen zullen spoedig verwerkt worden. De nieuwe e-tickets zullen altijd verstuurd worden naar de hoofdboeker.We hebben besloten om dit jaar nog flexibel te zijn met verkeerde namen op de tickets. Je kunt dus het terrein betreden met een geldig ticket wat niet op jouw naam staat.
Neem wel altijd je ID mee. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan je vraag via ons contactformulier op de website of stuur een berichtje via onze Facebookpagina.Komt er dus op neer dat we volgend jaar ons strikt hieraan moeten houden. Bijna onmogelijk werk voor mij aangezien ik vrijwel altijd alle tickets voor iedereen uit onze groep haal. Er zullen altijd wel lui zijn die uiteindelijk niet mee gaan of dat iemand anders mee gaat i.p.v. een ander persoon.