Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de toekomst gaat dit wel komen denk ik. Neem nou Theracords, in 2015 stond slechts 1 TC artiest (Jason Payne) op Fantasy. Nou staat bijvoorbeeld ook Delete op een AF feest. Misschien dat er op Fantasy wel een van spoontech staat.

Dit is misschien niet zon hele beste vergelijking maar je snapt in ieder geval wat ik bedoel toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Kijken of er een bus naar toe gaat anders nog een ander feest zoeken met Koningsdag want ik ga dit jaar niet meer Katwijk in.


Partyvervoer rijdt als ik me niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me trouwens sterk dat alleen NC en WS een classic set gaan draaien. Hoop ook dat Psyko Punkz toch even terug de tijd in gaan, net als vorig jaar. Of in ieder geval deels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Lijkt me trouwens sterk dat alleen NC en WS een classic set gaan draaien. Hoop ook dat Psyko Punkz toch even terug de tijd in gaan, net als vorig jaar. Of in ieder geval deels.


Ligt ook deels aan de TT vermoed ik. Staan ze voor of na WS en NC dan zit het er misschien wel in. Vorig jaar stonden ze ook echt op de classics stage. Wel jammer dat die weg is overigens, maar zo vind ik het ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien hoe de aankondiging destijds is gegaan, denk ik dat we van de overige acts redelijk gevarieerde sets kunnen verwachten. Acts als Sound Rush en Bass Modulators draaien toch al vaak oudere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Lennard95 schreef:
Kijken of er een bus naar toe gaat anders nog een ander feest zoeken met Koningsdag want ik ga dit jaar niet meer Katwijk in.


Partyvervoer rijdt als ik me niet vergis


Ja maar of ze ook vanaf Leiden ofzo rijden, want Twente is met het ov niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gezien hoe de aankondiging destijds is gegaan, denk ik dat we van de overige acts redelijk gevarieerde sets kunnen verwachten. Acts als Sound Rush en Bass Modulators draaien toch al vaak oudere tracks.


Mee eens, heb vorig jaar ook genoten van BM in de main. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Angerfist, Unexist en Ophidian. Kijkje nemen denk ik maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
sonnebloem schreef:
Lennard95 schreef:
Kijken of er een bus naar toe gaat anders nog een ander feest zoeken met Koningsdag want ik ga dit jaar niet meer Katwijk in.


Partyvervoer rijdt als ik me niet vergis


Ja maar of ze ook vanaf Leiden ofzo rijden, want Twente is met het ov niet te doen.


Denk dat je alleen terug dan problemen hebt, half 12/half 1 gaat meestal de laatste en weet niet tot hoever die gaat haha. Voor de rest prima te doen, klein stukje lopen vanaf het station
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 14:09 
 
Hardtraxx Elite

Wat een heerlijke line-up, en dat op 10 minuten fietsen en voor 18 euro. Kan je niet laten gaan toch :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Lennard95 schreef:

Partyvervoer rijdt als ik me niet vergis


Ja maar of ze ook vanaf Leiden ofzo rijden, want Twente is met het ov niet te doen.


Denk dat je alleen terug dan problemen hebt, half 12/half 1 gaat meestal de laatste en weet niet tot hoever die gaat haha. Voor de rest prima te doen, klein stukje lopen vanaf het station[/quote]

Dat kan ook nog maar wel taxi terug vanaf Leiden :/ ik zie het wel anders kijk ik wel voor iets in Amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele sterke line-up, al zit dat bij Absolutely Fresh over het algemeen altijd wel goed.
Hopelijk naast de volledige classic sets van Wildstylez en Noisecontrollers ook veel oude tracks bij DBSTF, Psyko Punkz en Josh & Wesz!
Bass Modulators en Sound Rush doen dit sowieso wel, dus dan kan het niet anders dan heel vet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:51 
 
Hardtraxxer

Beste line-up zo he!!!
Jammer dat mijn maten na 3x Hardfest wat anders willen, dus waarschijnlijk wordt het BTB.
Zal toch echt proberen ze over te halen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe veel groter de raw area is. Vorig jaar was het zo ontzettend vol, dat was niet te doen. Ik hoop stiekem op een stage zonder tent :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
sonnebloem schreef:
Lennard95 schreef:

Partyvervoer rijdt als ik me niet vergis


Ja maar of ze ook vanaf Leiden ofzo rijden, want Twente is met het ov niet te doen.


Denk dat je alleen terug dan problemen hebt, half 12/half 1 gaat meestal de laatste en weet niet tot hoever die gaat haha. Voor de rest prima te doen, klein stukje lopen vanaf het station


Dat kan ook nog maar wel taxi terug vanaf Leiden :/ ik zie het wel anders kijk ik wel voor iets in Amsterdam[/quote]

Gaat een bus van Event Travel vanuit Katwijk

Hier kan je buskaartje halen

Vertrekt vanaf de grote parkeerplaats Noordduinsweg om 08.45 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
klapstoel schreef:
Ben benieuwd hoe veel groter de raw area is. Vorig jaar was het zo ontzettend vol, dat was niet te doen. Ik hoop stiekem op een stage zonder tent :yes:


Dat heb ik toch liever niet tijdens Hardfest.. heb toch in april liever wat zekerheid met zo'n tent. Vorig jaar vond ik het ook niet bepaald warm, was blij dat overal tenten stonden. Behalve bij de classics dan.


Dit dus. Tenten zijn ideaal in April
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Exterkate schreef:
klapstoel schreef:
Ben benieuwd hoe veel groter de raw area is. Vorig jaar was het zo ontzettend vol, dat was niet te doen. Ik hoop stiekem op een stage zonder tent :yes:


Dat heb ik toch liever niet tijdens Hardfest.. heb toch in april liever wat zekerheid met zo'n tent. Vorig jaar vond ik het ook niet bepaald warm, was blij dat overal tenten stonden. Behalve bij de classics dan.


Dit dus. Tenten zijn ideaal in April


Hmm ja, dat is wel logisch. Ben dan toch benieuwd hoe ze het gaan uitbreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:29 
 
Hardtraxxer

Wat doet Hyperdrive tussen de Raw line-up?! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tillie schreef:
Wat doet Hyperdrive tussen de Raw line-up?! :woot: :drool:


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:35 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
tillie schreef:
Wat doet Hyperdrive tussen de Raw line-up?! :woot: :drool:


Dit



oi! Ik leef onder een steen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen wildstylez classic set pak ik op de main mee. De rest gewoon dagje raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Begin er nu wel erg veel zin in te krijgen :slow: hopelijk is de TT beetje gunstig en dan vermaak ik me hier 27 april prima met;

Wildstylez (Classic set)
Noisecontrollers (Classic set)
Ran-D LIVE
Bass Modulators
Audiotricz
Sound Rush
B-Front
Energyzed
Josh & Wesz
Hyperdrive

Zoiets denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij zal het juist vooral main en bier worden, met uitstapjes naar Ophidian, Tha Playah en misschien nog een setje in de raw (Delete vs Caine of wat er ook gelijk met Psyko Punkz staat). En bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:35 
 
Hardtraxxer

Bij mij zal het de classic setjes van Wildstylez en Noisecontrollers worden, Phuture Noize en voor de de rest alleen maar de Unity stage ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk ook het meeste uit naar Caine (eindelijk) en delete (uiteraard). Gevolgd door wildstylez ( back to basics plx) en phuture noize live (shallow waters aub live voor het eerste horen) bovendien zijn alle PN tracks solide.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten