Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

12:00 - 13:00: Terminal & Vavaculo
12:00 - 00:00: MC: Ruffian
13:00 - 14:00: Pandorum
14:00 - 15:00: Destructive Tendencies Verenigd Koninkrijk
15:00 - 15:30: Live: Art of Fighters Italië
15:30 - 16:30: Nosferatu
16:30 - 17:30: Tieum Frankrijk
17:30 - 18:30: D-Passion & The Empire Spanje
18:30 - 19:00: Live: Neophyte
19:00 - 20:00: Amnesys Italië
20:00 - 21:00: Tha Playah
21:00 - 22:00: Ophidian
Live: N-Vitral
22:00 - 23:00: The Outside Agency
23:00 - 00:00: The Sickest Squad Italië

Dit was de main van vorig jaar, staat genoeg voor jou tussen dan toch? :P
Namen als TOA en Ophidian op een mainstage maakt dit festival juist zo special, al snap ik wel dat niet iedereen hier van houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uptempo stond ook genoeg op de Frenchcore & Terror stage. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:33 
 
Hardtraxxer

Vorig editie mainstage vind ik alleen DT, Nosferatu, Tieum en Tha Playah echt leuk.
En bij de terror/frenchcore Spitnoise en F.Noize.
Dat zouden dan de enige namen zijn waar ik naar uit zou kijken, de rest moet me dan maar verrassen.

Jammer dat ze toen geen millennium hadden! Hoop dit jaar wel weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk Industrial samen met Frenchcore en Uptempo op een area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En rawstyle en rawcore bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Steffnov schreef:
robin92 schreef:
Line up even afwachten, vorige jaren waren ze niet helemaal mijn smaak.


Als de line-ups van voorgaande jaren niet helemaal je ding waren, denk ik niet dat hardcore echt je ding is eigenlijk :P dan betwijfel ik of deze je wel gaat liggen



Haha zal hier wel een gevoelige snaar mee raken.. Maar het is mijn smaak gewoon niet ;) Zijn natuurlijk uitzonderingen...

Ik ben meer van de stevige mainstream, up tempo (niet te), en sommige frenchcore.


Welke namen vind je dan interessant op het gebied van die stijlen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Steffnov schreef:
robin92 schreef:
Line up even afwachten, vorige jaren waren ze niet helemaal mijn smaak.


Als de line-ups van voorgaande jaren niet helemaal je ding waren, denk ik niet dat hardcore echt je ding is eigenlijk :P dan betwijfel ik of deze je wel gaat liggen


Ik ben niet zo van de Industriële hardcore..
N-Vitral / Negative Audio / Bloodcage voor zover je het Industrial Hardcore kan noemen is voor mij de grens..
Lunatic & Miss Hysteria, TOA, Ophidian, Ruffneck, DJ Producer heb ik helemaal niks mee persoonlijk.
Zelfs Day-mar, D-passion, Promo (af en toeee) doen me weinig. En dit soort namen heb ik toch voorgaande jaren veel voorbij zien komen.
Haha zal hier wel een gevoelige snaar mee raken.. Maar het is mijn smaak gewoon niet ;) Zijn natuurlijk uitzonderingen...

Ik ben meer van de stevige mainstream, up tempo (niet te), en sommige frenchcore.


Haha, het is jouw goed recht hoor. Maar bij Hardshock weet je gewoon dat je alle stijlen van de hardcore voor je kiezen krijgt. Vermoed dat de millennium en early gesplitst worden, misschien is het dan meer jouw ding, en blijf een open mind houden. Misschien klikt het ooit nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
patrickjeb schreef:
Joey schreef:
100% Hardcore festival


Waarom werd dan überhaupt gevraagd of je Hardstyle of Hardcore wou op de site?


Beetje hypen



Gokje: Wellicht dat ze andere festivals ook verhuizen uit Zwolle naar Almere (denk aan Megabase bijvoorbeeld). Dan hebben ze meteen een mooi uitgesplitst mailbestand om dat te hypen. Of om gewoon de hardstyle evenementen te kunnen spammen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 03:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Gokje: Wellicht dat ze andere festivals ook verhuizen uit Zwolle naar Almere (denk aan Megabase bijvoorbeeld). Dan hebben ze meteen een mooi uitgesplitst mailbestand om dat te hypen. Of om gewoon de hardstyle evenementen te kunnen spammen :whistle:


Precies ze hebben nu duizenden mailadressen van mensen waarvan ze precies weten of ze van hardstyle, hardcore of beiden houden. Hoe slim is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg ook al whatsapp berichten over dit evenement, omdat ik 1 keer naar Megabase ben geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik krijg ook al whatsapp berichten over dit evenement, omdat ik 1 keer naar Megabase ben geweest..

Zelfs op whatsapp? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik krijg ook al whatsapp berichten over dit evenement, omdat ik 1 keer naar Megabase ben geweest..


Daar heb je je zelf voor opgegeven door '?? AAN' te Whatsappen naar hun nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt, je kon kaarten winnen voor Megabase, maar in Hardshock of merchandise heb ik geen interesse. En hoe je er weer af komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ja klopt, je kon kaarten winnen voor Megabase, maar in Hardshock of merchandise heb ik geen interesse. En hoe je er weer af komt?


High energy al eens een berichtje gestuurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Chroman schreef:
Ja klopt, je kon kaarten winnen voor Megabase, maar in Hardshock of merchandise heb ik geen interesse. En hoe je er weer af komt?


High energy al eens een berichtje gestuurd?

Nee, ik krijg nauwelijks van die berichten, toevallig laatst toen Hardshock werd aangekondigd. Verder geen last ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:19 
 
Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
robin92 schreef:
Haha zal hier wel een gevoelige snaar mee raken.. Maar het is mijn smaak gewoon niet ;) Zijn natuurlijk uitzonderingen...
Ik ben meer van de stevige mainstream, up tempo (niet te), en sommige frenchcore.


Welke namen vind je dan interessant op het gebied van die stijlen?


Rayden, Juanma, Miosa, Hellsystem/striker Dyprax, Angerfist, Furyan, T-Junction, Miss K8, The Melodyst, Dione, Unexist, Tieum, Bartoch, Punisher, Hardbouncer, DT, Partyraiser, Spitnoise, F.Noize, Vandal!sm, Cryogenic, Chrono, A-kriv, Radium, Le Bask.

Steffnov schreef:
Haha, het is jouw goed recht hoor. Maar bij Hardshock weet je gewoon dat je alle stijlen van de hardcore voor je kiezen krijgt. Vermoed dat de millennium en early gesplitst worden, misschien is het dan meer jouw ding, en blijf een open mind houden. Misschien klikt het ooit nog :)


Zou mooi zijn, vind Millenium hardcore heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Hardshock Festival

GRATIS ‪#‎HARDSHOCK‬ ‪#‎CARSTICKER‬ ➜ TAG&WIN!
Hardshock Festival heeft speciaal voor het vijfjarig bestaan een hele gave sticker-actie bedacht. Jij kan namelijk een super dikke sticker van Hardshock Festival op je auto krijgen. En weet je wat dat kost? Helemaal NIKS! En alsof dat nog niet genoeg is komt het Hardshock Sticker-Team ook nog eens naar jou toe om de stickers er op een professionele wijze op te plakken. Hoe cool is dat?!

TAG&WIN!
Heb jij vrienden die deze sticker ook super graag willen hebben? Tag deze vrienden dan NU onder dit bericht en maak ook nog eens kans op 2 tickets en een super gave Hardshock Festival goodiebag!

Stuur NU een mail naar [email protected] met daarin je voor- en achternaam, volledige adres en telefoonnummer waar je op bereikbaar bent. Vervolgens gaan we je aanvraag inplannen en krijg je van ons een bevestiging per mail wanneer alles goed ontvangen is. Vergeet niet mee te sturen wat voor een auto je hebt. Ook het kenteken van de auto is belangrijk.

Let op: Wij komen alléén langs wanneer jij van ons een bevestiging hebt gekregen en er een afspraak is gemaakt met jou persoonlijk.

Wij plakken de stickers op een professionele manier op je auto. Het veroorzaakt geen schade aan je auto en de stickers is eenvoudig weer te verwijderen.

Hardshock Festival – The 5th Statement
Zaterdag 16 april 2016
Almere Strand, Almere [NL]
6 Areas – 100+ artists
100% Hardcore & Harder!
www.hardshockfestival.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
De line-up. Waarschijnlijk aanwezig voor de industrial/crossbreed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion staat er.
Gelukkig toch een hardstyle stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:14 
 

Zo dan! Erg vette line-up :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een willekeurige comment die ik net zag onder de fb post:
Citaat:
Had een betere line up verwacht zou nu alleen maar voor sjammienators gaan ...


:lol: :lol: :lol:

patrickjeb schreef:
Endymion staat er.
Gelukkig toch een hardstyle stage.

:lol:
Na die millennium set met Nosferatu op Defqon ben ik zeker wel in voor weer een millennium set van ze. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Industrial en Crossbreed namen :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardshock altijd een zekerheidje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Enzyme X, Sequence, Peaky Pounder vs Rude Awakening ( :love:) en Endymion verwacht ik sowieso en Millennium area. Gooi Meccano Twins vs D-Passion en Manu Le Malin er ook maar bij. Sowieso, wat een line-up :love: 3e jaar op rij aanwezig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten