Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Impact Outdoor
georganiseerd door Guss Music
zaterdag 16 mei 2009
12:00 - 23:00
Rijkerswoerdse Plassen
Arnhem

Muziekstijlen:
early hardstyle, hardstyle
Prijzen:
Voorverkoop: € 22 ,50
Early bird: € 17 ,50 (tot zondag 1 maart 2009 00:00)

Kaarten:
Verkrijgbaar bij Ticketonline ticketonline, op een speciale website, bij een aantal verkooppunten.

Verkooppunten:
* Free Recordshop

Minimumleeftijd:
18

LINEUP:

12:00 - 13:00: Spana
13:00 - 14:15: Bass Modulators
14:15 - 15:30: Dozer
15:30 - 17:00: Frontliner
17:00 - 18:30: Showtek
18:30 - 20:00: Zatox
20:00 - 21:30: Headhunterz
21:30 - 23:00: The Prophet
00:00 - 00:00: MC: Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 08:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooie prijs! En dozer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is zeker niet verkeerd!

Maar nog een outdoor ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

helaas kan ik niet aanwezig zijn, lijkt me wel vet...maar t is net een week voor mn eindexamens,,, helaas helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 12:10 
 
Donateur

Altijd zo ver :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wouter, niet zo mekkeren ;) Gewoon gaan en ik heb slaapplek genoeg haha! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 21:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

bump
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben er zaterdag bij hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anders ik wel :D
ZIN IN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
bump

Excuus Jor... had deze over het hoofd gezien :/

@ de rest... tot ZATERDAG :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja toch, tot dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zon buiten...!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt te lekker weer gewoon! :d
Wordt een mooie start van het festival seizoen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op buienradar.nl te zien komt er een klein beetje regen uit het zuid-westen de kant van arnhem op, maar dat maakt me geen ene flikker uit! Iedereen veel plezier zodadelijk, ik ga los, mijn laatste feestje voor mijn examen daarna alleen maar in de boeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn god, wat was dit een geweldige opening van het festivalseizoen!
De sfeer, het weer, de muziek, het geluid, de mensen, de dj's..
in 1 woord, GRUWELIJK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saimen schreef:
Mijn god, wat was dit een geweldige opening van het festivalseizoen!
De sfeer, het weer, de muziek, het geluid, de mensen, de dj's..
in 1 woord, GRUWELIJK!

Hoe draaide iedereen?? MINIMAAL een groot verslag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha sorry sorry! ;)
Ik kwam rond half 1 de bus uit lopen, en dat beviel goed omdat je het geluid al goed kon horen!
Eenmaal binnen was het te rustig! Spana was aan het draaien, nog nooit van gehoord maar hij draaide ontzettend lekker! :D gooide er wat bekende nummers doorheen, top! :thumbup:
Daarna Bass Modulators, ook lekker! Draaiden lekker hard ook, wat de sfeer er lekker in bracht naar mijn mening :)
Dozer vond ik niet heel bijzonder, maar misschien kwam dat omdat ik toen ging eten en een beetje aan het socializen was :P
Frontliner, WAT EEN SET!! Petje af voor deze man, heerlijk staan stampen! Flink wat goeie nummers gehoord, maar ook zijn eigen standaard nummers als Spacer, Warphole etc.
Showtek ben ik zelf niet zon fan van, vond hun set niet zo bijzonder.. Op het einde draaiden ze wel wat harder, dat was wel goed.
Zatox ook een lekker setje weg gezet, niet zoveel op aan te merken.
Ik was erg benieuwd wat HHZ zou gaan doen, aangezien zijn set op IQ ronduit tegenviel. Dit keer was het niet een standaard set en gooide hij nieuwe nummers erin en ook eens wat variatie, top dus!
Afsluiting van the Prophet was lekker knallen dat laatste 1,5 uur, niet veel hardcore wat dan weer jammer was, maar wel gedraaid zoals ik van hem gewend ben :)

Enige echte minpunt van de dag vond ik echt de nummers die onderhand elke dj draaide. Zo werd Attack Again iets van 5 a 6 keer gedraaid, Put some Grrace en A kay A. Daar tegenover stond dat er wel aardig wat nummers van de Noisecontrollers werden gedraaid.
Al met al vond ik het een erg geslaagd feest! :D
Nog een minpunt; geen kraan of iets bij de toiletten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 15:01 
 
Hardtraxxer

Ooh dit was echt zo ziek feest. Was er pas rond half 7, maar zat er gelijk goed in. Dikke bass vooraan (L) . Was gezellig simone, je moet me even die fotos mailen! Headhunterz klapte als eerste Scrap attack erop :D heerlijk om hem los te zien gaan. Toch leek het me zelf beter als Zatox na HHZ draaide maarja:D.
Inderdaad veel nieuwe nummers van Willem. The prophet was goed, jammer dat hij niet wat eerder begon met hardcore.

Minpuntje van the prophet: draait die op het laatst hardcore. Doet die nog 1 laatste nummer en dan draait die een hardstyle nummer (als ik het me nog goed herinner haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rico de foto's komen natuurlijk zo snel mogelijk jouw kant op! :)
En je herinnert het je nog goed, hij sloot af met een iets (maar dan ook echt iets) hardere versie van Spacer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jawel, lekker feest hoor!

Het was niet het allergrootste feest, aangezien het terrein maar voor de helft vol was, maar de sfeer was er niet minder om! Terrein was prima ingedeeld, jammer alleen dat er qua aankleding het niet echt bijzonder was ofzo. Er kwamen soms wel eens danseressen, maar die stelden echt geen f*ck voor. Waar ze bij Emporium echt los gingen, niet stampen of hakken, maar gewoon wel op de beat, kregen we nu 2 slappe danseressen die volgens mij zo uit de Weense wals competitie waren gestapt. Jammer. Wat eigenlijk ook wel slecht was, maar wel hartelijk om kon lachen waren de rookmachines. Als die aangingen, dan kwam daar een heleboel dikkke rook uit, die allesbehalve in het publiek kwam. Te mooi, ging dat ding aan, dan kwam de hele dj stage onder te staan, waardoor ik mij ook echt serieus ging opvragen of de desbetreffende dj zijn panel nog wel kon zien :D Maar om nog wel even positief te eindigen qua organistie: het geluid. In één woord, verbazingwekkendfuckinglekker!! :worship:

Ik kwam binnen vanaf de set bij Frontliner die met zijn eigen hitjes er ook al goed inknalde! Lache dat hij daarna nog op de terrein zelf kwam om te feest, kan ik altijd wel waarderen! Met showtek heb ik heel weinig, de gasten stonden echt te saai te draaien, echt niet normaal! Ze wisselde elkaar af en dan ging de ander weer het podium af, maar weinig het publiek opjutten, bij een qlimax even 2 keer met hun handen op en neer om dan vervolgens heel saai weer verder te draaien. Bah
Held van de avond vond ik toch echt Zatox! Echt, toen Freedom voorbij kwam ging echt iedereen van onze groep he-le-maal los, echt heel dik moment, voor de rest ook echt een superset!
Headhunterz liet natuurlijk weer al zijn toppers voorbij komen, van elk lied genoten. Geen originele set, maar wel weer lekker knallen!
Prophet niet meegemaakt omdat we toen al weg moesten naar iets anders.

Leuk feest als opwarmertje, een fantastische sfeer, perfect geluid, volgend jaar zeker weer! Oohja ik wil graag ook nog de buurtbewoners bedanken voor een goede ruil die ze hebben gemaakt. Zij allemaal een kutdag, ik een fantastische :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 19:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zodus iedereen die op de gastenlijst stond is binnen gekomen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben helaas niet gegaan... Doordat het zo kort van te vore was had ik helaas al afgesproken naar ander feest te gaan. Heb nog geprobeerd de rest mee te krijgen, maar niet gelukt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jazeker :D
Citaat:
Wat eigenlijk ook wel slecht was, maar wel hartelijk om kon lachen waren de rookmachines. Als die aangingen, dan kwam daar een heleboel dikkke rook uit, die allesbehalve in het publiek kwam. Te mooi, ging dat ding aan, dan kwam de hele dj stage onder te staan, waardoor ik mij ook echt serieus ging opvragen of de desbetreffende dj zijn panel nog wel kon zien :D


:D Inderdaad, heb daar ook erg om staan lachen! Die danseressen waren behoorlijk goedkoop ja, jammer weer..
Geluid was zeer zeker superrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ben na hhz na huis gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was een erg lekker feestje, ik was wat ziek, maar toch gegaan, was tenslotte maar 30 minuutjes van mijn huis. Was er al wel vroeg, Spana draaide lekker, Bass Modulators ook, Dozer begon met een leuke mashup van wat klassieke deuntjes, onder andere Ameno. Daarbij kwam dat ze daarna gewoon door het publiek liepen, leuk om te zien.

Verder was Frontliner uitermate goed bezig, nog handje met hem geschut ;). Showtek deed hun ding, en daar bleef het beetje bij. Zatox kickte er vervolgens lekker overheen. Wel veel herhaling in de setjes.

Maar na Zatox toch wel naar huis gegaan, voelde me echt te brak. Had niet heel veel van Headhunterz verwacht na In Qontrol, maar na het lezen van de vorige reacties vind ik het toch wel jammer dat ik weg ben gegaan. Binnenkort filmpjes op men youtube.

Geluid was erg goed, jammer dat et terrein vol lach met hard grind, niet echt lekker voor men maxjes. Toch een erg lekkere start van het outdoor festival seizoen, bovendien was ik er gratis dankzij de toffe gastenlijst actie, volgende maand Defqon.1 ^^!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten