Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Innovation
Datum: 22-04-2017
Tijd: 21:30 - 02:00
Locatie: Het Oude Station, Dalfsen
Leeftijd: 18+
Prijs: Gratis entree

Line-up:
Psyched (4,5u set)

Citaat:
Psyched duikt de geschiedenis boeken wederom in om de beste harddance en hardstyle klassiekers te draaien in Het Oude Station Dalfsen.

Na afwezigheid van een jaar vindt op 22 April de 16e editie plaats. Waar op 7 juni 10 jaar geleden al de eerste editie plaats vond, gaat het oudste hardstyle event van Dalfsen vrolijk door om weer hard te feesten. Psyched zal een 4,5 uur durende solo set draaien met de beste harddance, classics en nieuwe hardstyle vanaf 21:30 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

02:00 afgelopen.

Leuk voor als je in de omgeving woont maar meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organiseer je een feest bij een (oud) station, kun je nog niet met het OV naar huis. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kom je als organisatie aanzetten met zo'n eindtijd. :(
Een 4,5 uur set van Psyched vind ik heel interessant, maar die eindtijd maakt het voor mij al onmogelijk, tenzij ik een bob weet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Waarom kom je als organisatie aanzetten met zo'n eindtijd. :(
Een 4,5 uur set van Psyched vind ik heel interessant, maar die eindtijd maakt het voor mij al onmogelijk, tenzij ik een bob weet te vinden.


Gemeentes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 00:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Whaha geniaal dat jullie dit hier plaatsen. Het is en blijft Dalfsen dus eindtijd 2 uur helaas. Dit feest is ook totaal niet gericht op andere delen uit het land maar puur regionaal omdat hier nooit iets gebeurde. Ik ben dan ook zelf de "organisatie"

Ik open vaak hier met een 2 uur durende vinyl set met early spul van hardtrance tot hardstyle en daarna uurtje tijdmachine waarna ik afsluit met nieuwer werk.

Openbaar vervoer is mogelijk tot 01:06 uur ook al heet het Het Oude Station. Vroeger kon je er kaartjes kopen, nu is het een kroeg gewoon direct op het station.

Iedere Hardtraxxer die wel zo die hard is om te komen krijgt een biertje van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Whaha geniaal dat jullie dit hier plaatsen. Het is en blijft Dalfsen dus eindtijd 2 uur helaas. Dit feest is ook totaal niet gericht op andere delen uit het land maar puur regionaal omdat hier nooit iets gebeurde. Ik ben dan ook zelf de "organisatie"

Ik open vaak hier met een 2 uur durende vinyl set met early spul van hardtrance tot hardstyle en daarna uurtje tijdmachine waarna ik afsluit met nieuwer werk.

Openbaar vervoer is mogelijk tot 01:06 uur ook al heet het Het Oude Station. Vroeger kon je er kaartjes kopen, nu is het een kroeg gewoon direct op het station.

Iedere Hardtraxxer die wel zo die hard is om te komen krijgt een biertje van mij :thumbup:


Dit heb je ook op station Haarlem. Heb weleens geprobeerd om na een avond in de stad naar binnen te komen, maar er was een besloten feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Whaha geniaal dat jullie dit hier plaatsen. Het is en blijft Dalfsen dus eindtijd 2 uur helaas. Dit feest is ook totaal niet gericht op andere delen uit het land maar puur regionaal omdat hier nooit iets gebeurde. Ik ben dan ook zelf de "organisatie"

Ik open vaak hier met een 2 uur durende vinyl set met early spul van hardtrance tot hardstyle en daarna uurtje tijdmachine waarna ik afsluit met nieuwer werk.

Openbaar vervoer is mogelijk tot 01:06 uur ook al heet het Het Oude Station. Vroeger kon je er kaartjes kopen, nu is het een kroeg gewoon direct op het station.

Iedere Hardtraxxer die wel zo die hard is om te komen krijgt een biertje van mij :thumbup:


Organiseer eens zo iets op een beter bereikbare locatie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja tijd zat joh haha. Hier heb ik jaren gewerkt ook en is het gewoon makkelijk te organiseren :)

Maar nog maal het is 10 jaar geleden georganiseerd omdat er niks te doen was omtrent deze muziek in het dorp. M'n bereik word nu wat groter dus vind ik wel grappig om te zien dat jullie hier naar toe zouden gaan als het makkelijker bereikbaar was :)

Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p


2e zaal Wish Come True, Psyched All-Nighter? @Zenda
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Psyched schreef:
Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p


2e zaal Wish Come True, Psyched All-Nighter? @Zenda

:worship: Graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
MelvinFR schreef:
Psyched schreef:
Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p


2e zaal Wish Come True, Psyched All-Nighter? @Zenda

:worship: Graag!


Dan ben ik zeker aanwezig. Na Loudfest gewoon doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dan ben ik zeker aanwezig. Na Loudfest gewoon doorgaan!

Deze man heeft het begrepen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Psyched schreef:
Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p


2e zaal Wish Come True, Psyched All-Nighter? @Zenda


Godverdomme doen godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

is niet echt mijn beslissing hé xd

Als ik zelf m'n boekingen kon uitzoeken was ik me een partijtje druk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 19:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou zijn er nog diehards die het aandurven? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 19:11 
 
Artiest

Te ver weg :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 19:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja is al gauw 10km voor jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit bij mij om de hoek was geweest, dan had ik mijn verjaardagsfeest met de familie verplaatst haha. Maar dit is echt onmogelijk voor mij. 3 uur reizen met OV... Hopen op een soort van mini revanche op Loudfest (?). :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten