Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel toevallig iemand nog een ticket voor vandaag???
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
DL22 schreef:
overal hong een stront geur.

Are you fucking kidding?

Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben Crypsis & Adaro Another Shit Track gedraaid?

Vraag ik niet vanwege de strontgeur maar gewoon omdat ik het wil weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro & Crypsis was inderdaad niet volledig classic, maar was voor mij wel het beste setje van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al met al wel redelijk vermaakt.

+ Josh & Wesz
+ E-Force vs Chain Reaction
+ Adaro vs Radical Redemption (Jammer dat Adaro zo af is gezakt de laatste tijd!)
+ Geweldige vuurwerkshow bij G4H en Endshow
+ Aankleding vd stages
+ Alles is er te vinden, van massage tot cafe

- Drukte bij G4H en Endshow
- Stank, modder, warmte
- Redelijk hoog "millitantengehalte"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:45 
 
Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
The Skribbler schreef:
DL22 schreef:
overal hong een stront geur.

Are you fucking kidding?

Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...


Hong de chinese toiletmeneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 14:10 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
The Skribbler schreef:
DL22 schreef:
overal hong een stront geur.

Are you fucking kidding?

Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...


Verleden tijd van hangen op z'n Brabants.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hebben Crypsis & Adaro Another Shit Track gedraaid?

Vraag ik niet vanwege de strontgeur maar gewoon omdat ik het wil weten.


ja deze hebben ze gedraaid!

vond de setjes van artifact & d-sturb en de gearbox showcase erg vet.
Classic set van adaro en crypsis was ook leuk, veel plaatjes voorbij horen komen die ik al lang niet meer gehoord had.

Vond het wel jammer dat adaro & crypsis als afsluiter in de indoor main zoveel hardcore draaiden.
Ook vond ik het jammer dat uiteindelijk zowat het hele veld een moeras was.
De drukte bij gunz for hire was ook minder, kon amper bewegen daar.

Verder een ontzettend leuke dag gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Verleden tijd van hangen op z'n Brabants.

Woon al 25 jaar in Brabant en heb dit dus echt nog nooit gehoord... Nondeju wat staat dat lelijk en ongeschoold zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Twanneke schreef:
En ja, bij Gunz ging het dus een paar keer mis met het geluid. Sta je daar dan, met je pakkie en maskertje en CO2 kanon.


Het waren Vlammen werpers en daar zat ook meteen het probleem. De eerste keer dat ze die dingen gebruikte klapte meteen de stroom er af. Toen het opnieuw opgestart was en ze gebruikte hem weer hoorden je opnieuw een tik door de speakers alleen toen viel het gelukkig net niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag wel een prima dagje gehad, hoewel ik het muzikaal niet allemaal geweldig vond. Vanwege de hitte maar overal en nergens rond gezwerfd.
Om 5 over 12 al binnen dankzij onze extreem vroege bus en meteen al geen idee naar welke stage we moesten gaan. Uiteindelijk maar een paar rondjes gelopen en terecht gekomen bij de Fanaticz, waar we het laatste stuk van The Shade. Die draaide nog een paar lekkere (oudere) nummers zoals Soundwaves, Torture, Masterblade (Radical Redemption Remix) en Before The Storm :worship: .
Daarna kwam Mandy op diezelfde stage. Nou ik was wel benieuwd hoe ze het zou doen. Livid kondigde haar aan, maar ze stond nog niet klaar :lol: . Vervolgens start ze (met een rood gezichtje) haar eerste plaat, maar de echo van The Shade zijn afsluiter stond nog aan. Bleek het ook een heel euforisch plaatje te zijn. De eerste overgang was niet superstrak, maar die kon er nog mee door. Toen zijn we maar weggelopen, wat een vertoning xd

Uiteindelijk bij de Indoor Main beland, Luna & Zany draaiden daar niet wat ik gehoopt had. Vooral veel freestyle met een paar raw-hitjes. In de tent waren trouwens ook een paar plassen ontstaan waar de vlonders wat lager lagen. Hier hing inderdaad ook een geur die je kan verwachten van ondergelopen weiland.
Adaro vs. Crypsis Classics was, zoals ik al eerder vermeldde, best leuk, maar vanwege de warmte zijn we halverwege toch naar de Main gegaan, waar Josh & Wesz Live draaiden. Dit was een leuke afwisseling van oude en nieuwe platen.

Voor B-Front wou ik toch wel de hitte trotseren en ben ik aangesloten bij een andere groep bekenden in de tent. En het was het meer dan waard hoor. Met kop en schouders Set van de dag. Openen met Bass Mechanics. Vervolgens Victims of The Same World, P.U.Z.Z., Inner Creativity, Blackness, Firepower, Your World (nieuwe P&D), Apocalypse, One by One, Suffocate, Underworld, Sloopwerk, Liberate (origineel dacht ik?), Ear Damage, We Are One, Dark Moon, The Worlds Beyond, Lost, Mysterias, Psycho en Dikke Vette Bassplaat. Wat baas.

Toen zijn we weer even rond gaan zwerven en bij de Fanaticz terecht gekomen. Artifact vs. D-Sturb was ook erg gaaf. Gearbox showcase was een beetje eentonig. Het geluid vond ik achterin wat zacht, maar voorin meer dan prima. Hier was het ook best goed te doen met een licht briesje.

Daarna zijn we weer naar de Indoor Main gegaan voor Adaro vs. Radical Redemption. Ze hadden nu wat zijkanten van de tent open gegooid waardoor het iets koeler was binnen. De drukte was wel weer extreem. Gelukkig konden we een goed plekje vinden, waar het niet zo warm en druk was. Setje was wel aardig, God's Child en One By One kwamen nog voorbij. Adaro gooide er nog even 2 Gunz For Hire platen op, terwijl die later op de main zouden staan :thumbdown:
Toen de set afgelopen was liep de tent weer half leeg, dus genoeg ruimte bij Crypsis vs. Regain. Ik ben toch redelijk op de hoogte van nieuwe nummers, maar ik denk dat ik de helft niet kende. Pakte me ook niet echt dus.

Daarna weer naar de Fanaticz voor Jason Payne vs. Caine. Dit was eigenlijk ook wel prima te doen. Gewoon zoals een afsluitset hoort te zijn; lomp. Caine had zelfs nog een paar leuke melodieuze platen voor de afwisseling. Oh, en The Prophet - Caramba kwam nog voorbij, daar kon ik eigenlijk wel om lachen :lol:

Na deze set zat het er voor mijn gevoel al op, maar het festival duurde nog 1,5 uur. Toen kwam ik wel een beetje in een dipje. Bij de Main was het ondertussen teringdruk, we stonden ongeveer 100 meter van het podium en daar was het nog schouder tegen schouder staan. Frequencerz einde was wel prima (Degos & Re-Done - Die Slowly :woot: ) en Gunz for Hire was vrij kut. Precies dezelfde set als op Hard Bass, semi-stoere pakjes en constant geschreeuw door de mic. En ik voel me nog net iets te volwassen om massaal 'GUNZ FOR HI-RE' mee te gaan schreeuwen. Helaas was alleen nog de hardcore-tent open, anders had ik graag ergens anders gestaan.

De eindshow was wel weer top. Vuurwerk dat synchroon liep met de muziek, goede trackkeuze: Keep Me Awake, Dark Moon, You'll Never Walk Alone & Evil Inside Me.


Kortom, het was leuk. Muzikaal niet geweldig, maar het weer was prima, thema en aankleding top. Aan de modder en schijtlucht en hitte was niet zoveel te doen. Drukte mag volgend jaar wel wat minder en graag meer keuze qua stages aan het einde van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt als een kutfeest tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
klinkt als een kutfeest tbh


Het was geen kutfeest, maar het was ook niet geweldig. Muzikaal was het wel gewoon ondermaats in mijn ogen. Niet gek met een matige line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 19:01 
 
Artiest

Ik heb me prima vermaakt, ondanks dat ik de bob was. Enige minpunt was de drukte bij de main vanaf Frequencerz. Je kon je kont niet keren. Ohja, ook Brennan Heart had van mij eerder op de dag gemogen. Ik vond dat een beetje misplaatst.

Ook hadden ze wel wat meer punten mogen neerzetten voor water met die hitte.

Al met al goed feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snollebollekes set van de dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 00:30 
 
Hardtraxxer

Holy. Shit. Wat een sfeer op de Relive. Setje van de dag The Z. en Jones voor het draaien van God. Jezus wat gruwelijk. Daarnaast NSCLT, J&W, DBSTF en Frontliner geweldig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Holy. Shit. Wat een sfeer op de Relive. Setje van de dag The Z. en Jones voor het draaien van God. Jezus wat gruwelijk. Daarnaast NSCLT, J&W, DBSTF en Frontliner geweldig. :worship:


Was het plan om daar een groot deel van de dag door te brengen, maar wat stond het geluid zacht! Daardoor niet meer dan 5 minuten bij de relive gestaan. Eindshow was een stuk dikker dan vorig jaar op zondag,erg veel vuurwerk. Maar laat die Theo en Charlie eens thuis man :x

B-Front vis Hard driver toch wel setje van de dag! Angerfist vs miss k8 ging ook heerlijk. Mashup Jack met weer een paar vette mashups :woot:

Wat gebeurde er met het geluid trouwens tijdens radical live? Was opeens echt kut.

Sfeertje was wel top zoals altijd op de zondag en wat een weertje! Al met al top dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 10:52 
 
Hardtraxx Addict

Mcvk schreef:

Wat gebeurde er met het geluid trouwens tijdens radical live? Was opeens echt kut


Niets. Radical was gewoon aan het draaien.

Maar iets anders. Er schijnt dat ip zaterdag iemand iemand heeft staan pijpen midden tussen het publiek bij de main, dan ben je ook niet helemaal helder xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Mcvk schreef:

Wat gebeurde er met het geluid trouwens tijdens radical live? Was opeens echt kut


Niets. Radical was gewoon aan het draaien.

Maar iets anders. Er schijnt dat ip zaterdag iemand iemand heeft staan pijpen midden tussen het publiek bij de main, dan ben je ook niet helemaal helder xD

Staat inderdaad op Facebook. (vkmag, post van Gisteren om 1:20)

Maar aan de muziek te horen lijkt het geen Intents geweest te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was Flying Dutch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat filmpje ook bekeken, op een gegeven moment zie je ook wat lijkt op het plafond van een stadion. Flying Dutch Amsterdam is het dus denk ik, jammer dat vkmag niet wat beter op let.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:31 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ik heb dat filmpje ook bekeken, op een gegeven moment zie je ook wat lijkt op het plafond van een stadion. Flying Dutch Amsterdam is het dus denk ik, jammer dat vkmag niet wat beter op let.

Aah oke, had geen filmpje gezien. Had het alleen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was zeker geen boutfeest, ik vond het echt vet. Het enige mindere was het terrein dat op sommige plekken modderachtig was en stonk, maar dat kon je prima omzeilen. Behalve dat stuk voor de entree dan.

Volgens mij nog nooit op een festival een gehele dag bij de main doorgebracht, maar hier wel. Heb letterlijk niks van die andere stages gezien. Had nog wel de intentie om naar B-Front, Artifact en eventueel de classics set van Adaro & Crypsis te gaan, maar het leek mij veel te heet om in een tent te gaan staan.

Qua drukte weet ik nog wel van andere jaren dat je op de main de laatste uren heel druk is. Daarom naar voren gaan staan, ongeveer 10meter van het podium af en daar was het goed te doen.

Verder vond ik Bass Modulators weer een lekker setje neerzetten. Waar was D-Block trouwens? Vgm stond s-te-fan alleen te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Was zeker geen boutfeest, ik vond het echt vet. Het enige mindere was het terrein dat op sommige plekken modderachtig was en stonk, maar dat kon je prima omzeilen. Behalve dat stuk voor de entree dan.

Volgens mij nog nooit op een festival een gehele dag bij de main doorgebracht, maar hier wel. Heb letterlijk niks van die andere stages gezien. Had nog wel de intentie om naar B-Front, Artifact en eventueel de classics set van Adaro & Crypsis te gaan, maar het leek mij veel te heet om in een tent te gaan staan.

Qua drukte weet ik nog wel van andere jaren dat je op de main de laatste uren heel druk is. Daarom naar voren gaan staan, ongeveer 10meter van het podium af en daar was het goed te doen.

Verder vond ik Bass Modulators weer een lekker setje neerzetten. Waar was D-Block trouwens? Vgm stond s-te-fan alleen te draaien


Van facebook:

"U P D A T E; D-BLOCK WILL NOT PERFORM THIS WEEKEND.
Unfortunately, for the first time in 12 years, I will not be able to perform at intents festival and recidive. Today i had a check up and my bonefracture leaves no other option than surgery, which will happen tuesday.
Because i'm not able to perform this weekend, Stefan will do the shows by himself. Allthough i'm dissapointed i can't make it, i am sure he is going to make one hell of a party with all of you; the D-Block & S-te-Fan way!
I hope to be back on stage as soon as possible, Keep u posted!
Grtz D-Block"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mcvk schreef:
Casey schreef:
Holy. Shit. Wat een sfeer op de Relive. Setje van de dag The Z. en Jones voor het draaien van God. Jezus wat gruwelijk. Daarnaast NSCLT, J&W, DBSTF en Frontliner geweldig. :worship:


Was het plan om daar een groot deel van de dag door te brengen, maar wat stond het geluid zacht! Daardoor niet meer dan 5 minuten bij de relive gestaan. Eindshow was een stuk dikker dan vorig jaar op zondag,erg veel vuurwerk. Maar laat die Theo en Charlie eens thuis man :x


Dan vraag ik me af hoe laat jij bij de Relive stond. Op het begin was het nog wat tammetjes maar op een gegeven moment had ik mijn oordoppen tijdens A-Lusion wel nodig.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten