Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de aankleding van die stage. Een kerkhof? Een zwarte stage met satanistische vlaggen? Of zou het een grote middelvinger zijn die als decor wordt gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk letterlijk dat het een mechanisch homo koppel is waar er 1 het woord haters op z'n hoofd heeft staan en 1 het hoofd van Digital Punk heeft zodat hij "de haters" kan fucken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik denk letterlijk dat het een mechanisch homo koppel is waar er 1 het woord haters op z'n hoofd heeft staan en 1 het hoofd van Digital Punk heeft zodat hij "de haters" kan fucken.

Wat de fuck :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik denk letterlijk dat het een mechanisch homo koppel is waar er 1 het woord haters op z'n hoofd heeft staan en 1 het hoofd van Digital Punk heeft zodat hij "de haters" kan fucken.

Genoeg Internet voor vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb oud en nieuw nog in de benen, het spijt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik denk letterlijk dat het een mechanisch homo koppel is waar er 1 het woord haters op z'n hoofd heeft staan en 1 het hoofd van Digital Punk heeft zodat hij "de haters" kan fucken.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 13:30 
 

Koen schreef:
Afbeelding
Onderaan de website van intents: http://www.intentsfestival.nl/


De wereld zit complexer in elkaar dan officiƫle aanduidingen. Afijn dit is eigenlijk ook totaal niet relevant voor een plek als Hardtraxx om dit te discussiƫren.

beardieroy schreef:
Indoor stage wordt gehost door Digital Punk op de pre-party. :/
https://www.facebook.com/intentsfestiva ... 769154205/


Absoluut geen gekke keuze als je kijkt naar de populariteit van het concept. Al vind ik dat heel die geforceerde raw hardstyle scene nu wel in elkaar mag zakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 17:27 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Inwoners van de IntentsCity festivalcamping kunnen dit jaar in 3 area's helemaal los gaan op de Intents Festival Pre-Party. De area's worden dit jaar gehost door Unleashed, Dynamite Hardcore VS Outrageous! en Gearbox Digital. Dit is phase 1 van de Pre-Party line-up!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit een raw feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Is dit een raw feest?


Ik zag Intents altijd als een festival die ook veel aandacht gaf aan de euforische kant van hardstyle. Altijd goed weer en lekker met een pilsje in de zon genieten van euforische hardstyle. Is weinig meer van over zo te zien. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 17:57 
 

Voor de euforie moeten jullie hier zijn mannen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei, dat wordt rellen zuipen snuiven zo te zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TSFH schreef:
Is dit een raw feest?


Dit. Die mainstage op zondag is ook al 70% alleen maar raw. (vorig jaar dan dus ik neem aan dit jaar ook) Ontzettend jammer dit :/ Ik ga zelf sowieso geen weekend maar ik vind het gewoon jammer om te zien dat er op zo'n pre-party geen enkele euforische naam komt te staan waarschijnlijk. Dit zou voor mij persoonlijk ook een reden zijn om niet een weekend Intents te doen.

Blij dat ik de zaterdag alleen ga want ik neem aan dat er dan wel diverse euforische op de main staan ^^

Atmozfears niet gezien?
En zoals ik eerder zei: vorig jaar tijdens de pre was het maar een dooie boel tijdens de euforische acts. Ik zou het liever ook anders zien, maar begrijp de keuze van de organisatie daarom wel.

Zaterdag is er vrijwel de hele dag euforische hardstyle op de main. Zondag tot een uurtje of vier is er ook nog genoeg euforie op de main en ook genoeg euforische deuntjes op de Relive. En eerlijk is eerlijk, raw is tegenwoordig, spijtig genoeg, gewoon populairder. Als euforisch feestje heb je alleen Euphoria, als raw feestje heb je Loudness, Surpremacy, Qapital, RAWdefinition, Fatality en ga zo maar door. Logisch toch dat organisaties inspelen op waar vraag naar is.

Los daarvan weet ik nog niet of ik zal gaan. Vond vorig jaar de sfeer op beide dagen enorm kut door al dat dagjesvolk wat op zo'n feestje afkomt als de ticketprijzen zo laag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 22:16 
 

Het zijn naar mijn idee voor het grootste gedeelte de rauwstijlgeilers die een weekend gaan en dus op de pre party komen, niet gek dat daarom dit geprogrammeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Dit zou voor mij persoonlijk ook een reden zijn om niet een weekend Intents te doen.


Dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het maakt niet uit wat voor line-up Intents heeft, want het raakt toch wel uitverkocht aangezien half brabant er naar toe gaat. Kan je net zo goed een goede line-up neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Het zijn naar mijn idee voor het grootste gedeelte de rauwstijlgeilers die een weekend gaan en dus op de pre party komen, niet gek dat daarom dit geprogrammeerd wordt.

We weten inmiddels dat je vriendjes hebt bij De Kloontjes. Je hoeft ze niet in elk bericht te verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:05 
 

patrickjeb schreef:
stefaneke schreef:
Het zijn naar mijn idee voor het grootste gedeelte de rauwstijlgeilers die een weekend gaan en dus op de pre party komen, niet gek dat daarom dit geprogrammeerd wordt.

We weten inmiddels dat je vriendjes hebt bij De Kloontjes. Je hoeft ze niet in elk bericht te verdedigen.


nope heb ik niet, ik snap alleen de gedachtegang. Zo denk ik over de hele scene. Het is gewoon commercie met deze grote concepten.

Voel me alleen eerder geneigd hier te reageren omdat dit een lokaal evenement is wat ik van jongs af aan groter heb zien worden en heel actueel is in de omgeving en daarnaast de programmering van het evenement de scene goed reflecteert.

Verder ga ik er dit jaar niet eens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:18 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Exterkate schreef:

Sarabande schreef:
Atmozfears niet gezien?


Ik hoop gewoon niet dat organisaties de euphoric kant compleet afsluiten omdat er schijnbaar geen vraag naar is, wat ik overigens niet denk. Ik had echt zo'n standaard Unleashed line-up verwacht. Tot nu toe heb ik gelukkig nog geen gelijk ;)


Juist om melodieuze hardstyle te bieden aan bezoekers en ook om 'euforisch' talent een kans te geven wordt er dit jaar op zaterdag in 'The Beach' area melodieus geprogrammeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ontzettend jammer.
Ik kom al jaren op dit festival en heb het net als stefaneke zien groeien en groter zien worden.

Jammer wel dat ze nu mee gaan in die hele raw hype, vanuit organisatorisch oogpunt begrijp ik het helemaal, maar dit zorgt er wel voor dat dit festival voor mij niet meer onderscheidend is van de rest.

Hopelijk is de rest van de line up wel de moeite waard, anders ga ik misschien niet eens. (al zou het m'n 8e editie worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt tot nu toe op een Raw-festival, er mag wel heel veel gebeuren wil ik hier heengaan. Ik zou een bus organiseren, maar zoals de line-up er nu uitziet gaan we in ieder geval geen weekend meer. Hoop dat de volgende fases van de line-up voor verbetering zorgen, dan overweeg ik nog wel om een dag te gaan.


Nu vooral bijzonder veel Raw-geweld en hier en daar een artiest die de melodieuze kant op gaat.
Maak dan een raw-stage en een hardstyle-stage zou je zeggen, maar klaarblijkelijk ziet men meer heil in de raw-hype. Ik hoop oprecht dat Decibel en Defqon hier niet in meegaan, komt de afwisseling en groei van de scene niet ten goede zou je zeggen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb nog een presale code, de eerste pm krijgt hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk voor het eerst een keer Intents en direct een weekend. Met de Line-up tot nu toe zit het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 20:51 
 
Hardtraxxer

Ben nu 2x een weekend Intents geweest en is me super bevallen. Heb me er beter vermaakt dan tijdens defqon of decibel weekend. Dit jaar ook weer een weekend aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee of de VIPtickets voor de zaterdag snel uitverkopen?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten