Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:11 

Hardtraxx Elite

Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:14 

Hardtraxxer

https://www.facebook.com/intentsfestiva ... 695112479/

Nieuwe Gunz For Hire show op Intents. Gaan de zaterdag wederom afsluiten. Moest zeggen dat ik er vorig jaar vrij weinig aan vond na al 4 keer exact dezelfde show met dezelfde elementen gezien te hebben. Daar bovenop kwam dat het geluid twee keer uitviel, wat ook niet sfeer-bevorderend werkte.

Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:15 

Hardtraxxer

Mad Krentenbol schreef:

Hebben ze al eens een keer eerder aangekondigd en toen was er op 1 nieuwe plaat na ook niks nieuws. Dacht bij Superbash toen!

OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:16 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Mad Krentenbol schreef:

OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:18 

Hardtraxx Veteran

Ben 't even kwijt, maar is 't bij Intents zo dat alle andere stages dicht zijn tijdens de afsluitset op de main? Zo ja, dan is dat wel zwaar kut :( . Bijzonder weinig trek in G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:21 

Hardtraxx Elite

Kan me herinneren van vorig jaar dat dit wel zo was ja.
Was toen ook echt ontzettend druk op de main, kon amper bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:27 

Hardtraxxer

De hardcore tent blijft wel altijd tot het einde open voor de liefhebbers. Paar jaar geleden met een maat in de hardcore tent gestaan het laatste uurtje omdat Minus Militia afsloot op de main. Daar heb je in ieder geval aan ruimte geen gebrek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:35 

Hardtraxxer

Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:39 

Donateur

DonnyD schreef:
ErikZ schreef:
Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?

Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpest :huh: :thumbdown:

hoor ook dat er weinig postiefs te melden viel over de beveiliging vorig jaar. Ben echter nog weinig concrete verhalen tegen gekomen waaruit dat blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:44 

Hardtraxx Veteran

Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 15:48 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag. xd

Ik had er al weinig zin in, maar nu ga ik zeker niet.
Altijd alle stages om half 11 dichtgooien zodat je met het hele festival op de mainstage moet gaan staan (of bij Partysjeezer zijn terror-afsluitset). Nee bedankt.

Vorig jaar op 200 meter van het podium gestaan, alsnog in de drukte, in het pikdonker, tot mijn enkels in de modder, totaal geen sfeer, met Gunz For Hire die hun standaard cd'tje hadden aangezet. Dat het geluid 2x uitviel waren de 2 hoogtepunten van die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 16:13 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.

Dat vergeet ik nooit meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 16:21 

Hardtraxxer

De vuurwerkshow op het einde is al jaren top, met vorig jaar als uitschieter, maar dat uur ervoor Gunz for Hire was behoorlijk saai en vooral heel druk.
Waarom nu dit jaar weer?

Ik kan me niet voorstellen dat de organisatie er positief op terug kijkt :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 16:33 

Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:

Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 17:37 

Hardtraxxer

Weer Gunz for Hire, had gehoopt op B-Freqz.. :(
Enigste dat dit weer goed kan maken is dat B-Front op de main staat :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 19:51 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
StevenvanKuijk schreef:

Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.

Want ja... Rebellion maakt geweldige euforische RAW... snap wel dat iedereen dan oooh roept bij een nieuwe melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 20:10 

Hardtraxxer

Hij bedoelt ook dat Rebelion sowieso niet op een mainstage hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2017, 20:27 

Hardtraxx Veteran

Begrijpend lezen Rob
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 08:48 

Hardtraxx Addict

Ik had mij veel meer vermaakt als een E-Force vs. Frequencerz bijvoorbeeld zouden afsluiten. Alweer Gunz, alweer 7/10 platen die je kunt invullen :/

Intents wordt langzamerhand een traditie voor onze groep maar ik heb zo'n idee dat de line-up van Emporium voor mij persoonlijk leuker gaat worden. Ben echter bang dat ik niemand mee krijg naar Emporium helaas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 08:57 

Kraak... Piep...

Delt-A schreef:
Begrijpend lezen Rob

Hij ziet door de bloemen het bos niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 16:15 

Hardtraxxer

Ik hoor van een maat van me dat je bij de tickerverkoop allemaal persoonsgegevens moet invullen (tegen doorverkoop ofzo). Wie o wie kan mij hier meer over vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 16:38 

Hardtraxxer

Ja klopt, moet volgens mij bij Mysteryland (?) ook. Maar daar wordt er eigenlijk niet op gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 17:17 

Hardtraxx Newbie

JeroenB93 schreef:
Ik hoor van een maat van me dat je bij de tickerverkoop allemaal persoonsgegevens moet invullen (tegen doorverkoop ofzo). Wie o wie kan mij hier meer over vertellen?

Je krijgt na het kopen van de tickets een mail met een persoonlijke link, waar je de tickets kan personaliseren. Kan tot 19 mei volgens mij.
Dus je hoeft nog niet de gegevens te hebben tijdens het bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 17:46 

Hardtraxxer

Maximaal 4 tickets per persoon toch? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2017, 18:00 

Hardtraxxer

ColinC schreef:
JeroenB93 schreef:

Je krijgt na het kopen van de tickets een mail met een persoonlijke link, waar je de tickets kan personaliseren. Kan tot 19 mei volgens mij.
Dus je hoeft nog niet de gegevens te hebben tijdens het bestellen.

Oké super, thanks! :thumbsup:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten