Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Hopelijk gooit Darkraver er ook nog wat ouderwetse dubstep op, dan gaan we weer met gierende banden richting huis.

Half uurtje R&B net als op Pussy Lounge :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Basshunterzz schreef:
Mag ik vragen wat er zo kut aan is? Ik heb ook niks met Mental Theo eigenlijk, maar ik heb me vorig jaar zeker vermaakt. Sfeer is dan juist top en ik denk dat dit best een leuke combi is om een weekend mooi af te sluiten.


Ik vind dat een hardstyle feest (en zeker de hardstyle mainstage) gewoon een flinke knaller als afsluiter moet hebben. Zeker als net daarvoor Delete, Requiem en Rebelion het tempo flink op hebben gevoerd. Dat sluit in mijn ogen niet zo goed op elkaar aan.


En wat is een flinke knaller?

Op de zondag van Intents is er meer dan alleen hardstyle volk, dan is het niet heel gek dat ze voor zo'n weekend afsluiter kiezen. Keer wat anders dan de standaard harde afsluiter is ook wel eens leuk, vorig jaar ook 0 problemen mee gehad na Warface vs. Regain vs. Delete. De afsluiter van het Decibel weekend is ook altijd Pussy Lounge, volgens mij hebben daar ook niet veel mensen problemen mee. Het hoeft niet altijd binnen de 'regeltjes' te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
^ Ik wel


Geloof ook wel dat mensen er niets mee hebben. Mij vind je normaal ook niet op een Freestyle stage, maar soms dan is een keer wat anders ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Menthal theo staat al jaren als afsluiter en elk jaar is het gewoon hardcore. Amper Freestyle gehoord, waarom zou dat dit jaar wel zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
doet me denken aan Superbash waar Josh & Wesz een gouden set draaiden, 60 minuten lang intens genieten en ineens kwamen Da Tweekaz op en hoorde ik om de vijf minuten een bad-eend.


Schrik nog steeds regelmatig zwetend wakker als ik hier aan terugdenk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
doet me denken aan Superbash waar Josh & Wesz een gouden set draaiden, 60 minuten lang intens genieten en ineens kwamen Da Tweekaz op en hoorde ik om de vijf minuten een bad-eend.


Schrik nog steeds regelmatig zwetend wakker als ik hier aan terugdenk.

Ik hoor bij de gemiddelde kermis attractie nog betere hardstyle voorbij komen dan van die twee beunhazen.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aldus een Rebelion fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Aldus een Rebelion fan.


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Aldus een Rebelion fan.

:lol:

Da Tweekaz zijn baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Aldus een Rebelion fan.


Let's pretend i did not read this.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
doet me denken aan Superbash waar Josh & Wesz een gouden set draaiden, 60 minuten lang intens genieten en ineens kwamen Da Tweekaz op en hoorde ik om de vijf minuten een bad-eend.


Schrik nog steeds regelmatig zwetend wakker als ik hier aan terugdenk.

Ik hoor bij de gemiddelde kermis attractie nog betere hardstyle voorbij komen dan van die twee beunhazen.. :x


Da Tweekaz het lachertje van de scène idd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo?
Op die badeendjes na vind ik dat ze best wel puike platen hebben tegenwoordig :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
best wel puike platen hebben tegenwoordig :corn:

:nono: Juist hun oude spul vind ik nice, terwijl veel van dat nieuwe maar kinderlijk en makkelijk is imo. (uitzonderingen daargelaten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redman schreef:
ULTIMO schreef:
best wel puike platen hebben tegenwoordig :corn:

:nono: Juist hun oude spul vind ik nice, terwijl veel van dat nieuwe maar kinderlijk en makkelijk is imo. (uitzonderingen daargelaten)


Ik vind dat ze hier en daar best leuke platen hebben, maar die eend-geluiden verpesten het gewoon. Ter vergelijking vind ik ze aanzienlijk leukere platen hebben dan Wasted Penguinz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, is toch lachen joh? Die gasten doen lekker hun ding, nemen niet alles serieus en zijn knettergek. Kun je beter hebben dan van die arrogante dj's die alleen maar kunnen huilen kuchzatoxkuch. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me vorig jaar prima vermaakt bij Da Tweekaz op Fantasy Island. Leuke melodieën en veel energie :)
Het aantal badeendjes viel wel mee en dat is een keer best geinig. Maar ja, je kan het nu alvast helemaal kut vinden, dan valt het uiteindelijk alleen maar mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze tegenwoordig al wat minder kut dan een jaar of wat geleden (vrienden van me proberen me van m'n haat af te krijgen >.< ) Maar mijn vooroordeel dat het gewoon vaak enorm blije kermis muziek is blijft toch wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Why so serious, vraag ik me dan af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Why so serious, vraag ik me dan af.


Ja geen idee, ik zie zelfs in dat ze best kwaliteits tracks maken maar 't is gewoon niet voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar het dan het lachertje van de scene noemen :P. Ik kan 10 artiesten noemen die daar eerder onder zouden vallen dan hun.

Meeste mensen die dit zeggen vinden dat alles dood en verderf moeten wezen en zien echt niet in wat Da Tweekaz juist doen met hun stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar het dan het lachertje van de scene noemen :P. Ik kan 10 artiesten noemen die daar eerder onder zouden vallen dan hun.

Meeste mensen die dit zeggen vinden dat alles dood en verderf moeten wezen en zien echt niet in wat Da Tweekaz juist doen met hun stijl.


Dat zul je mij niet horen zeggen he, lachertje van de scene! Maar dat zou ik ook niet zeggen over Rebelion ofzo andere gearboxers :P Heb een hele brede smaak en hoef echt niet alleen maar teringherrie aan te horen op een feest. Maar da Tweekaz word ik gewoon nie blij van, ik vind het maar een irritant stijltje en het komt op mij allemaal heel erg kut over. En al helemaal als ze met die badeendjes komen aankakken.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten