Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn toch wel wat leuke namen om naar uit te kijken op de zondag. Was sowieso al aanwezig, maar dit maakt het leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Dit zijn toch wel wat leuke namen om naar uit te kijken op de zondag. Was sowieso al aanwezig, maar dit maakt het leuk :)

Ach jonge je bent zelf een leuke naam om naar uit te kijken zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 16:46 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
DJ JellyBean schreef:
En festival nummer zoveel dat bijna alleen nog maar naar de raw kijkt.

Kortzichtige opmerking..

Het is nu toch wel traditie dat Intents Festival op zondag een hoop raw acts laat battlen? Dat is al jaren. Verder staan er aan het begin van de zondagmiddag ook euforisce battles, dit jaar meer dan gebruikelijk is. Verder is de Main op zaterdag voor het grootste deel euforisch!

Ik ben juist van mening dat Intents zich niet laat kennen en niet gebukt gaat onder de "Uprising" van raw hardstyle


Ik had inderdaad wat beter moeten lezen, was in de veronderstelling dat dit de zaterdag line-up was :$

Voor de zondag is dit inderdaad een prima line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zamble schreef:
Dit zijn toch wel wat leuke namen om naar uit te kijken op de zondag. Was sowieso al aanwezig, maar dit maakt het leuk :)

Ach jonge je bent zelf een leuke naam om naar uit te kijken zondag


Kom ook de zondag dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij nou eerst even een keertje bij mij en Mo langs komt... dan praten we verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Als jij nou eerst even een keertje bij mij en Mo langs komt... dan praten we verder :P


Die afspraak staat al joh flapoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar hebben ze weer een paar leuke namen neergezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:18 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Als jij nou eerst even een keertje bij mij en Mo langs komt... dan praten we verder :P


is goed, wanneer ben in welkom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar blijft de rest van de zaterdag line-up? Waarom moeten ze hiermee zolang wachten?
Als ze niet snel hiermee komen, en laat het aub een goeie lineup zijn, dan gaan er veel mensen naar Emporium inplaats van Intents.

*Ticketswap gaat het druk krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Duurt lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Had gehoopt dat B-Front hier stond op de main, maar ik acht de kans wel klein na de emporium line-up :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan gaan we met z'n allen lekker naar Emporium. MYST, Ecstatic, B-Front(liner) live, Phuture Noize, Prefix & Density, Delete.. Wat wil je nog meer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:25 
 

StevenvanKuijk schreef:
Dan gaan we met z'n allen lekker naar Emporium. MYST, Ecstatic, B-Front(liner) live, Phuture Noize, Prefix & Density, Delete.. Wat wil je nog meer :oh:


D-Block & S-te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Wat wil je nog meer :oh:


Die broer van je :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Wat wil je nog meer :oh:


Die broer van je :$


(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 01:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar de rest van de zaterdag nu ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:33 
 
Hardtraxxer

Line up zaterdag komt pas begin maart
Bron: FB comment Intents festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, GG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
Line up zaterdag komt pas begin maart
Bron: FB comment Intents festival


Inderdaad, ik dacht laat ik het daar eens vragen. :cool:
Ik ben benieuwd. Snap ook niet waarom dit zolang moet duren. Ik neem aan dat qua DJ's dat toch allang allemaal geregeld is enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat er een ruzietje geweest is tussen Emporium en Intents om de boekingen goed rond te krijgen aangezien die twee festivals op dezelfde dag zijn en elkaar flink in het vaar water zitten. Misschien dat ze bij Intents daardoor de timetable niet goed weten rond te krijgen en dat eerst moeten regelen voordat ze een line-up bekend maken waar uiteindelijk DJ's niet kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:
Denk dat er een ruzietje geweest is tussen Emporium en Intents om de boekingen goed rond te krijgen aangezien die twee festivals op dezelfde dag zijn en elkaar flink in het vaar water zitten. Misschien dat ze bij Intents daardoor de timetable niet goed weten rond te krijgen en dat eerst moeten regelen voordat ze een line-up bekend maken waar uiteindelijk DJ's niet kunnen draaien.


Hoe bedoel je ik verzin even wat ter plekke gebaseerd op helemaal niets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
ivo024 schreef:
Line up zaterdag komt pas begin maart
Bron: FB comment Intents festival


Waarom moet het zo lang duren voordat ze namen als Brennan Heart, D-Block & S-te-Fan, Digital Punk, Mark With a K, Coone, Frequencerz vs. E-Force, Adaro en Gunz for Hire kunnen bekendmaken? :whistle:


Was al helemaal vergeten dat de Gunz weer afsluiten. Vind het maar niks, helemaal na CRAFT afgelopen zomer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Denk dat er een ruzietje geweest is tussen Emporium en Intents om de boekingen goed rond te krijgen aangezien die twee festivals op dezelfde dag zijn en elkaar flink in het vaar water zitten. Misschien dat ze bij Intents daardoor de timetable niet goed weten rond te krijgen en dat eerst moeten regelen voordat ze een line-up bekend maken waar uiteindelijk DJ's niet kunnen draaien.


Of ze wachten tot Emporium uitverkocht is. Als de line-up dan kut is van Intents, kunnen de mensen die al een Intents kaartje hebben ook niet meer zo makkelijk hun kaart verkopen en een Emporium kaartje halen.

Dat, of ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Kan natuurlijk ook gewoon :beer: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht trouwens dat die 2 festivals tegenwoordig onder 1 organisatie vielen?
Of hoort Emporium niet bij dat collectief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Bij Emporium is hardstyle toch ook maar een sub stage en bij Intents het hoofd genre?

Vermoed echt wel dat ondanks de mooie Line up van emporium Dat die van Intents ook wel goed voor elkaar is.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten