Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwua, dat kun je niet zo zeggen vind ik. Er zijn gewoon 2 mainstages: een voor house en een voor hardstyle. Verder zijn er 4 stages gerelateerd aan de 'Harder Styles': Hardstyle mainstage, Raw hardstyle, Freestyle en Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig :beer: want dikke line-up en spotprijsje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wij presenteren jullie de line-up van de Pre Party:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gelukkig is er ook wat melodieus op de pre-party. Wel 2 en een half acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En bij gearbox Avi8 en MickeyG en nog Physika die er een beetje tussen zit. Maar echt geweldig kan ik dit niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gelukkig is er ook wat melodieus op de pre-party. Wel 2 en een half acts.


Staan ook nog melodieuze artiesten van gearbox op de line up! Ik ben sowieso al niet aanwezig op Intents, maar ze hebben hier toch wel echt een nieuw dieptepunt bereikt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triest voor de mensen die van melodieus houden. Kunnen 2/3 uurtjes naar Euforisch luisteren en daarna worden ze doodgegooid met raw :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan ook nog eens doodgegooid worden met een DP, Public Enemies, Sub Sonik en Outbreak :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het contrast in kwaliteit van de line up tussen de vrijdag en zondag is zo groot :lol: (ja oke je hebt maar 2 podia, dan nog)
Blij dat ik geen volledig weekend ga, maar zondag is het bezoeken nog wel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me best voorstellen dat er veel mensen teleurgesteld zijn over de line-up... ondanks dat het zoveel is

Die verdeling tussen raw en euforisch is echt lachwekkend :x dat doet Emporium 10 keer beter bijvoorbeeld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, alhoewel ik me prima zou vermaken op bovenstaande line up (muv Outbreak). Vind de mainstage nog wel meevallen qua verdeling mbt euforisch en raw: een uur ANDY SVGE, een uur Audiotrics, een uur atmozfears, een prima overgang naar het iets hardere werk met SZP, daarna outbreak (heb geen positief woordje over voor deze helaas), gevolgd door Digital Punk, Ran-D, Public Enemies, Sub Sonik en Radical. Waarbij onder de laatste 5 wellicht sprake is van een (aantal) b2b set(s).

Maar goed ik ga toch niet en mocht de zaterdag line-up tegenvallen lekker naar emporium
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Is dit een raw feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hadden de hosting anders kunnen doen maar deze hosting was al tijden bekend.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar de zaterdag Line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Idd, alhoewel ik me prima zou vermaken op bovenstaande line up (muv Outbreak). Vind de mainstage nog wel meevallen qua verdeling mbt euforisch en raw: een uur ANDY SVGE, een uur Audiotrics, een uur atmozfears, een prima overgang naar het iets hardere werk met SZP, daarna outbreak (heb geen positief woordje over voor deze helaas), gevolgd door Digital Punk, Ran-D, Public Enemies, Sub Sonik en Radical. Waarbij onder de laatste 5 wellicht sprake is van een (aantal) b2b set(s).

Maar goed ik ga toch niet en mocht de zaterdag line-up tegenvallen lekker naar emporium

Andy svge, Atmozfears en Audiotricz is 3uur.

Public enemies en SZP is samen een uur
Dan sub sonik vs Ran-d en digital punk vs radical redemption zij 2 battles.

Ik ken de pre party tijden verder niet maar ik vind dat er wel heel snel conclusies worden getrokken op enkel de namen. Benieuwd naar de time table.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind inderdaad de line-up van vrijdag nogal schraal als je kijkt naar het rauwgehalte. Over de rest van de line-up ben ik best wel te spreken en het ook helemaal niet met de meeste hier eens dat het zó slecht is. Natuurlijk, er zitten wat namen tussen die me minder aanspreken, maar dat neemt niet weg dat ik me prima vermaak op de rest van het festival met lekkere namen. Dit zal je op elk festival wel hebben en bovendien kun je even rustig eten in dat uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ik vind inderdaad de line-up van vrijdag nogal schraal als je kijkt naar het rauwgehalte. Over de rest van de line-up ben ik best wel te spreken en het ook helemaal niet met de meeste hier eens dat het zó slecht is. Natuurlijk, er zitten wat namen tussen die me minder aanspreken, maar dat neemt niet weg dat ik me prima vermaak op de rest van het festival met lekkere namen. Dit zal je op elk festival wel hebben en bovendien kun je even rustig eten in dat uurtje.


Inderdaad. Iedereen heeft andere interesses. Het is ook wel lastig om voor iedereen een line up te maken wat iedereen aan staat. Toch kunnen ze er wel wat anders naar kijken maar dit heeft ook met meerdere reden te maken denk ik.

Iets positiever allemaal jongens! Als het zonnetje schijnt, biertje in de hand en gaan! Gewoon genieten jongens. :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Ik vind inderdaad de line-up van vrijdag nogal schraal als je kijkt naar het rauwgehalte. Over de rest van de line-up ben ik best wel te spreken en het ook helemaal niet met de meeste hier eens dat het zó slecht is. Natuurlijk, er zitten wat namen tussen die me minder aanspreken, maar dat neemt niet weg dat ik me prima vermaak op de rest van het festival met lekkere namen. Dit zal je op elk festival wel hebben en bovendien kun je even rustig eten in dat uurtje.


Inderdaad. Iedereen heeft andere interesses. Het is ook wel lastig om voor iedereen een line up te maken wat iedereen aan staat.


Daarom is het belangrijk dat je een gevariëerde line-up hebt op zo'n preparty. Wat nu dus volledig ontbreekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Ik vind inderdaad de line-up van vrijdag nogal schraal als je kijkt naar het rauwgehalte. Over de rest van de line-up ben ik best wel te spreken en het ook helemaal niet met de meeste hier eens dat het zó slecht is. Natuurlijk, er zitten wat namen tussen die me minder aanspreken, maar dat neemt niet weg dat ik me prima vermaak op de rest van het festival met lekkere namen. Dit zal je op elk festival wel hebben en bovendien kun je even rustig eten in dat uurtje.


Inderdaad. Iedereen heeft andere interesses. Het is ook wel lastig om voor iedereen een line up te maken wat iedereen aan staat.


Daarom is het belangrijk dat je een gevariëerde line-up hebt op zo'n preparty. Wat nu dus volledig ontbreekt :P


Hmm, heb je ook weer gelijk in ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Ik vind inderdaad de line-up van vrijdag nogal schraal als je kijkt naar het rauwgehalte. Over de rest van de line-up ben ik best wel te spreken en het ook helemaal niet met de meeste hier eens dat het zó slecht is. Natuurlijk, er zitten wat namen tussen die me minder aanspreken, maar dat neemt niet weg dat ik me prima vermaak op de rest van het festival met lekkere namen. Dit zal je op elk festival wel hebben en bovendien kun je even rustig eten in dat uurtje.


Inderdaad. Iedereen heeft andere interesses. Het is ook wel lastig om voor iedereen een line up te maken wat iedereen aan staat.


Daarom is het belangrijk dat je een gevariëerde line-up hebt op zo'n preparty. Wat nu dus volledig ontbreekt :P

Valt allemaal wel mee imo. Vrolijke melodietje, leuke melo's met steverige kicks, raw, lompe raw, hardcore, frenchcore.
Als je wilt kun je voor jezelf de avond prima opbouwen van euforisch naar raw naar hardcore. Variatie genoeg, het is maar hoe je het zelf indeelt die avond. Pre party duurt meestal 7 uur ongeveer? Beginnen met 3 uur euforisch, dan 2 uurtjes raw om vervolgens nog een uurtje hardcore mee te pakken en af te sluiten met nog een uur frenchcore. Zo zou ik mijn eigen avond dan wss indelen en dan zou je toch wel kunnen zeggen dat daar variatie genoeg in heeft gezeten imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is er allemaal maar alsnog slecht verdeelt.

Geen hond is geïnteresseerd in de mainstream van Gearbox, iedereen daar draait het om de Raw.

Audiotricz en Andy Svge als enige melodieuze en Atmozfears zit er tussenin. En daar tegenover is alles raw. 2.5 mainstream namen die er toe doen vs 11 raw namen die er toe doen.

En bij de hardcore ook gewoon alleen Miss K8 als hardcore naam, de rest allemaal uptempo/freestyle/frenchcore.

Nee dit is echt een waardeloze pre-party line-up voor een feest wat redelijk algemeen en verdeeld is.
Leer van Defqon, die proberen zo veel mogelijk het gehele feest terug te laten komen in de line up voor de pre-party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

En bij de hardcore ook gewoon alleen Miss K8 als hardcore naam, de rest allemaal uptempo/freestyle/frenchcore.


Het is ook Dynamite vs. Outrageous!, dus die Freestyle is logisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aggresive act live (malice vs rooler) op de zaterdag. :lol:
Intents is ook op de gearbox trein gestapt blijkt wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Aggresive act live (malice vs rooler) op de zaterdag. :lol:
Intents is ook op de gearbox trein gestapt blijkt wel weer.

Jouw username hoort wel bij deze act!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:14 
 
Hardtraxxer

yaay weer een 13 in een dozijn raw act waar niemand op zit te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Hekzitter schreef:
Aggresive act live (malice vs rooler) op de zaterdag. :lol:
Intents is ook op de gearbox trein gestapt blijkt wel weer.

Jouw username hoort wel bij deze act!


Ja na het snoeien heb je toch ook even rust nodig. Op zo'n hek zitten doet wonderen dan! :cool:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten