Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik mag jou wel Hekzitter, volgende stap is een goede avatar van een hekzitter denk je ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen komt Fase 2 van de zaterdag lineup.
Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aggressive Act live op de main dan ofwat? #dtv
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Aggresive act live (malice vs rooler) op de zaterdag. :lol:


Go home Intents, you're drunk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis mee imo ^^ Lekker lompe muziek laat op de avond om de dag af te sluiten, nog even vol gas gaan. Ik vind helemaal mooi.
Zulke muziek klinkt live altijd altijd prima of het nou van Rebelion, Rooler, Malice of Delete is. Iedereen klaagt en huilt altijd over Rebelion maar live hebben ook de meeste van jullie ervaren dat het reuze meevalt en gewoon flink beuken geblazen is. Nu zijn het Malice & Roller van Gearbox die lomp mogen komen beuken en dan is het weer kut. Als Delete met zijn lompe zooi had mogen komen was het weer cumfest geweest. Hypocriete bende hierzo :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Niks mis mee imo ^^ Lekker lompe muziek laat op de avond om de dag af te sluiten, nog even vol gas gaan. Ik vind helemaal mooi.
Nu zijn het Malice & Roller van Gearbox die lomp mogen komen beuken en dan is het weer kut. Als Delete met zijn lompe zooi had mogen komen was het weer cumfest geweest. Hypocriete bende hierzo :list:


Omdat er nogal een kwaliteitsverschil tussen zit mijn literaire vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Malice & Roller van Gearbox


Moest hier even om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Niks mis mee imo ^^ Lekker lompe muziek laat op de avond om de dag af te sluiten, nog even vol gas gaan. Ik vind helemaal mooi.
Nu zijn het Malice & Roller van Gearbox die lomp mogen komen beuken en dan is het weer kut. Als Delete met zijn lompe zooi had mogen komen was het weer cumfest geweest. Hypocriete bende hierzo :list:


Omdat er nogal een kwaliteitsverschil tussen zit mijn literaire vriend.

Ik moest mijn post nog even editen maar mijn phone liep vast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat BB zegt inderdaad. Ja het is beide lomp, zoals ook Mind Dimension gewoon lomp beuken is. Maar dat klinkt een stuk beter afgewerkt dan wat Rooler en vooral Malice maken. Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld Aggressive Acts en Formula 2012. En ja, ook live hoor je dat verschil gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd naar de rest van de line up. Zul je zien dat het wel meevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Wat BB zegt inderdaad. Ja het is beide lomp, zoals ook Mind Dimension gewoon lomp beuken is. Maar dat klinkt een stuk beter afgewerkt dan wat Rooler en vooral Malice maken. Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld Aggressive Acts en Formula 2012. En ja, ook live hoor je dat verschil gewoon.

Jaa maar iedereen vermaakt zich straks prima en nu net doen alsof het een grote schande is -.-. Zelfde als Met Rebelion op HB. Oh oh oh de wereld verging toen dat bekent gemaakt werd, maar mensen komen terug van het feest en zeggen 'ja was eigenlijk best leuk, is live prima te pruimen'. In mijn ogen is de kritiek die die gasten hier op ht iedere keer krijgen als ze ergens op de line-up staan totaal niet in verhouding met hoe je het uiteindelijk op een feest ervaart. Wat is dat voor een onzin om ze voor het feest telkens de grond in te stampen om vervolgens na het feest te zeggen dat het allemaal wel mee viel :/. Dit weet je toch na 1x.

PS. Het gaat nu niet over de kwaliteit van hun tracks maar puur over hoe men ze op feesten ervaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Thommy schreef:
Wat BB zegt inderdaad. Ja het is beide lomp, zoals ook Mind Dimension gewoon lomp beuken is. Maar dat klinkt een stuk beter afgewerkt dan wat Rooler en vooral Malice maken. Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld Aggressive Acts en Formula 2012. En ja, ook live hoor je dat verschil gewoon.

Jaa maar iedereen vermaakt zich straks prima en nu net doen alsof het een grote schande is -.-. Zelfde als Met Rebelion op HB. Oh oh oh de wereld verging toen dat bekent gemaakt werd, maar mensen komen terug van het feest en zeggen 'ja was eigenlijk best leuk, is live prima te pruimen'. In mijn ogen is de kritiek die die gasten hier op ht iedere keer krijgen als ze ergens op de line-up staan totaal niet in verhouding met hoe je het uiteindelijk op een feest ervaart. Wat is dat voor een onzin om ze voor het feest telkens de grond in te stampen om vervolgens na het feest te zeggen dat het allemaal wel mee viel :/. Dit weet je toch na 1x.


Dat iedereen zich vermaakt is omdat het toch een feest is en je niet met je armen overelkaar gaat staan, naast dat dit populair is omdat veel mensen niet kritisch zijn. Dit is simpel en lomp en ja soort zoekt soort.

Het mag live wel goed gaan maar dat maakt het kwalitatief niet beter. Het blijft simpel en rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Rebelion nog nooit live gezien en ben dat ook niet van plan, puur omdat ik die muziek thuis niet om aan te horen vind. En dat is voor mij wel het belangrijkste wil ik er op een festival naar toe gaan. En ik heb wel eens nummers gehoord van de Gearbox artiesten, en dan klinkt het al minder beroerd. Maar dat doet niets af aan het feit dat het kwalitatief minder klinkt, of misschien moet ik zeggen anders klinkt. Maar snap dat de sfeer tijdens deze dj's wel altijd goed is en dat het daardoor alsnog leuk kan zijn, maar niet voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eenmaal D-Sturb gezien die veel van dat soort platen draaide en het was elke keer weer lachwekkend slecht. Kicks kwam slecht door en iedereen stond maar een beetje vdk los te gaan terwijl ze geloof ik niet eens het idee hadden wat er gedraaid werd gezien hoe ze meedansten op de muziek (en ja ook misgeslagen kickrolls of dat doen terwijl ze er niet eens zijn).

En dat is het grootste punt denk ik, iedereen vind t wel best maar niemand heeft echt een idee wat er precies gedraaid wordt.

Dan heb ik veel meer respect voor mensen als E-Force, Sub Zero Project, Phuture Noize en Myst die lekker variƫren hedendaags en waarbij je de losse tracks tenminste nog enigzins herkent. En dat zag ik bij PN en SZP op het zelfde feest ook terug. Veel meer mensen deden echt met de muziek mee want ze wisten wat de platen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:03 
 
Hardtraxxer

Maar dat is 90% van de raw.
Allemaal een pot nat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heren gaan we deze discussie nou serieus weer voeren?

Smaak en kwaliteit zijn wel degelijk 2 verschillende dingen, dat was de vorige keer al de conclusie, punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?

Een beetje meer vrolijkheid mensen! Het is ook lastig om voor iedereen de perfecte line up te maken. De ene houdt van de avond hard afsluiten met wat heerlijke klappers van Gearbox en de andere wil dat weer niet. Het is allemaal ook erg lastig.

Come on guys! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?

Een beetje meer vrolijkheid mensen! Het is ook lastig om voor iedereen de perfecte line up te maken. De ene houdt van de avond hard afsluiten met wat heerlijke klappers van Gearbox en de andere wil dat weer niet. Het is allemaal ook erg lastig.

Come on guys! :(


Het is dinsdag he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?

Een beetje meer vrolijkheid mensen! Het is ook lastig om voor iedereen de perfecte line up te maken. De ene houdt van de avond hard afsluiten met wat heerlijke klappers van Gearbox en de andere wil dat weer niet. Het is allemaal ook erg lastig.

Come on guys! :(


Het is dinsdag he :list:


Heerlijke dag toch? School tot 12:00 en vanavond een potje voetballen. Daarna een biertje in de kantine. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ivey Jones schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat een gezeur in alle topics. Worden jullie er niet depressief van?

Een beetje meer vrolijkheid mensen! Het is ook lastig om voor iedereen de perfecte line up te maken. De ene houdt van de avond hard afsluiten met wat heerlijke klappers van Gearbox en de andere wil dat weer niet. Het is allemaal ook erg lastig.

Come on guys! :(


Het is dinsdag he :list:


Heerlijke dag toch? School tot 12:00 en vanavond een potje voetballen. Daarna een biertje in de kantine. :yay:

Prima te doen als je geen dip hebt, werken tot 16.00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar het volgende deel van de line-up, al vind ik het maar gaar dat we na vandaag nog steeds niet heel de line-up hebben. Knal hem gewoon online, joh. Gezever allemaal. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
haha ik mag jou wel Hekzitter, volgende stap is een goede avatar van een hekzitter denk je ook niet?


Zocht eigenlijk naar een foto van een traphekje met een baby ertegenaan. Maar zoektocht nog tevergeefs.

Ontopic. Het is niet alleen de muziek qua kwaliteit & smaak etc. Het is naar mijn mening ook het volk wat eropaf komt. Laatst voor de grap naar maximaal raw invites rebelion & luminite geweest.... man man man. Half gaaies van Breda was uitgetrokken. Was blij dat Disorder (Yowan) opende met wat fatsoenlijke platen (formula, cosmic sin, catalyst) maar rebelion draaide ook nog Genocide en dan hoor je ook het verschil qua kwaliteit het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Erg benieuwd naar het volgende deel van de line-up, al vind ik het maar gaar dat we na vandaag nog steeds niet heel de line-up hebben. Knal hem gewoon online, joh. Gezever allemaal. :list:


Vandaag komt de rest van de lineup. Afwachten dus...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is fase 2 de rest van de line-up?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten